kiinarit

joulupukki__

Eli jos jollekki on jääny kaapin pohjalle kiinareita tai tykäreitä nii voin ostaa.. nirppu988@suomi24.fi

10

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...muistona yksi(1) vanhan ajan THUNDER KING! Muistatko? Sellainen josta lensi se valopallo joka sitten räjähti aika saa***** kovaa myöhemmin. Vuosimalli on 1998 ja se on ollut kuivassa, plexistä tehdyssä kotelossa siitä asti. Valitettavasti vain se ei ole myytävänä, vaan aion ladata sen taivaan tuuliin reilun 96 tunnin kuluttua... hyvin suojautuneena ja riskit minimoiden!

• KÄHKÖNEN II

olemme olleet aina hyvä esimerkki muille, on suojalasit sun muut , ei viinaa ëi mitään vaara tekijöitä

• KÄHKÖNEN II kirjoitti:

olemme olleet aina hyvä esimerkki muille, on suojalasit sun muut , ei viinaa ëi mitään vaara tekijöitä

...eli sen aivan perkeleellisen pakkasyön! Tultiin saunasta ulos ja hetkessä oli ukot takas saunas, ei semmonen -30 sovi ihmiselle. Aivan meinas kanki kovettua.. :/

• Kuunkulkija

posauttaa talon perustuksille monttu uutena vuotena. Siihen tulee uusi sivurakennus. Ajateltiin ettei kukaan huomaa kun muutenkin paukkuu. Täytyy vaan suojata hyvin ettei ketään äkkää lentäviä kivenmurikoita....

• jätkä..88

eiköhän siirrytä takas aiheeseen.. onko kiinareita?

• vit
        jätkä..88 kirjoitti:

eiköhän siirrytä takas aiheeseen.. onko kiinareita?

on kiinarit?

• Anneli
        vit kirjoitti:

on kiinarit?

Isoja, keskikokoisia ja pieniä kiinalaisia.

• täällä
        Anneli kirjoitti:

Isoja, keskikokoisia ja pieniä kiinalaisia.

ihmiskauppaa käydään.. jo on maailmanmeno muuttunut lyhyessä aikaa.. Liekö sittenkin nukuin ruususen unta, vaikka luulin nukkuneeni vain hyvät yöunet..

• thymeeee

Esim. rakettitukku ja rakettikeiu myy hyrrätykäreitä ja kiinareita..

• jätkä..88

Se hyrrätykäri ei oo sielläpäinkään.. ja ne kiinarit on semmoia vähän papatteja kovempia pamahduksia..eli TODELLA kaukana oikeista kiinareista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      172
      4726
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3296
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1906
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      664
      1837
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1806
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1485
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe