Eli jos jollekki on jääny kaapin pohjalle kiinareita tai tykäreitä nii voin ostaa.. nirppu988@suomi24.fi
kiinarit
10
450
Vastaukset
...muistona yksi(1) vanhan ajan THUNDER KING! Muistatko? Sellainen josta lensi se valopallo joka sitten räjähti aika saa***** kovaa myöhemmin. Vuosimalli on 1998 ja se on ollut kuivassa, plexistä tehdyssä kotelossa siitä asti. Valitettavasti vain se ei ole myytävänä, vaan aion ladata sen taivaan tuuliin reilun 96 tunnin kuluttua... hyvin suojautuneena ja riskit minimoiden!
- KÄHKÖNEN II
olemme olleet aina hyvä esimerkki muille, on suojalasit sun muut , ei viinaa ëi mitään vaara tekijöitä
KÄHKÖNEN II kirjoitti:
olemme olleet aina hyvä esimerkki muille, on suojalasit sun muut , ei viinaa ëi mitään vaara tekijöitä
...eli sen aivan perkeleellisen pakkasyön! Tultiin saunasta ulos ja hetkessä oli ukot takas saunas, ei semmonen -30 sovi ihmiselle. Aivan meinas kanki kovettua.. :/
- Kuunkulkija
posauttaa talon perustuksille monttu uutena vuotena. Siihen tulee uusi sivurakennus. Ajateltiin ettei kukaan huomaa kun muutenkin paukkuu. Täytyy vaan suojata hyvin ettei ketään äkkää lentäviä kivenmurikoita....
- jätkä..88
eiköhän siirrytä takas aiheeseen.. onko kiinareita?
- vit
jätkä..88 kirjoitti:
eiköhän siirrytä takas aiheeseen.. onko kiinareita?
on kiinarit?
- Anneli
vit kirjoitti:
on kiinarit?
Isoja, keskikokoisia ja pieniä kiinalaisia.
- täällä
Anneli kirjoitti:
Isoja, keskikokoisia ja pieniä kiinalaisia.
ihmiskauppaa käydään.. jo on maailmanmeno muuttunut lyhyessä aikaa.. Liekö sittenkin nukuin ruususen unta, vaikka luulin nukkuneeni vain hyvät yöunet..
- thymeeee
Esim. rakettitukku ja rakettikeiu myy hyrrätykäreitä ja kiinareita..
- jätkä..88
Se hyrrätykäri ei oo sielläpäinkään.. ja ne kiinarit on semmoia vähän papatteja kovempia pamahduksia..eli TODELLA kaukana oikeista kiinareista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421