Tämän palstan sheriffiksi pitäisi saada Nykänen tai Innanen... Ei ole mitään järkee koko palstassa! Tai on; joutaville jotain!
Nykänen sheriffiksi...
12
473
Vastaukset
- quistis
Mut mieluummon se Innanen...Hän niin naivistinen....
- perskuti
Pidän naivistisesta taiteesta...Todella,
mutta on siellä se toinenkin "ankkataidetta" luova ihminen, mutta mielestäni sekin on naivistista:=))
Quistis, jos tiedät alan todellisia taitajia lisää niin kerro, tai jos joku lukija tietää niin kaikki tieto olisi terve tullutta...Google...Tutkittu? - Kuunkulkija
tosin vain kerran mutta kuitenkin... mites olisi Mauri Antero Numminen. Sehän on tehnyt vaikka mitä...
Sorry, poistun hetkeksi saunaan ja tulen raikkaampana kuin koskaan takaisin. - quistis
Kuunkulkija kirjoitti:
tosin vain kerran mutta kuitenkin... mites olisi Mauri Antero Numminen. Sehän on tehnyt vaikka mitä...
Sorry, poistun hetkeksi saunaan ja tulen raikkaampana kuin koskaan takaisin.Niin ja tietysti Pedro Hietanen...Naivistisia musiikin keinoin...Tosi on:o)))))))
- Kuunkulkija
quistis kirjoitti:
Niin ja tietysti Pedro Hietanen...Naivistisia musiikin keinoin...Tosi on:o)))))))
kyllä nostaneet lastenmusiikin ja sen esitystavan ihan uuteen loistoon. Ja luulen että Fröbelin Palikat saavat ihan vähän kiittää noita kahta tästä nostosta....
- quistis
Kuunkulkija kirjoitti:
kyllä nostaneet lastenmusiikin ja sen esitystavan ihan uuteen loistoon. Ja luulen että Fröbelin Palikat saavat ihan vähän kiittää noita kahta tästä nostosta....
eikä ihan vähääkään....Niin ihania olivat kisu ja jänö...Veivät vallan sydämen:o))))))
Ja kysyisin vielä samaan hengenvetoon, miksi tällä palstalla on seriffi?! Eipä tuo tunnu puuttuvan kun ihmisiä sorretaan, tuotetta mainostetaan tai yllytetään tekemään rikollista toimintaa. MINÄ VAAN KYSYN... :/
- quistis
täällä ollaan....No mä pidän kaikista huuhaatyypeistä...Niistä psykoistakin..ja stefusta:o)) (kaikesta huolimatta..ja ehkäpä juuri siksi:o/)
- azman
quistis kirjoitti:
täällä ollaan....No mä pidän kaikista huuhaatyypeistä...Niistä psykoistakin..ja stefusta:o)) (kaikesta huolimatta..ja ehkäpä juuri siksi:o/)
eeeeei oo totta että innanenon in.SORRY q satutiin taas samaan mestaan;))
- quistis
azman kirjoitti:
eeeeei oo totta että innanenon in.SORRY q satutiin taas samaan mestaan;))
pyydä...Innanan on vain IN:o))))))
- azman
quistis kirjoitti:
pyydä...Innanan on vain IN:o))))))
qqq Moi huu haa on tosi oiva kundi, mut niin sanottu :pelle;Mille kukaa ei voi mitää. melkein sai loiri saman tittelin:)(:
- quistis
azman kirjoitti:
qqq Moi huu haa on tosi oiva kundi, mut niin sanottu :pelle;Mille kukaa ei voi mitää. melkein sai loiri saman tittelin:)(:
Olen samaa mieltä....No olen mä;o)))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421