29122005

åpoi

hintsusti jäljellä vuotta -05 ja rauhan päivä,
koettakaa elää sen mukaisesti

eipä oo oluset mielessä ei

54

2451

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pörri1

Tein eilen ehdotuksesi mukaan ja latasin akkuja.Nukuin koko illaan.Nytpäs onkin sit pirtsakka olo.Eipä ole paljoa jäljellä tätä vuotta.Täytyy yrittää käyttää nämä vimoset hetket mahdollisimman hyvin.
      Selvinpäin iloisin mielin aion olla:)t pörri

• Dokaani

Huomenta kaikille.
      Meillä täällä jatkuu Tipattomien Torveloiden Jouluturnaus. Tänään lajeista vuorossa keilailu - vapise Ryyppymies! Luotan siihen, että olet juhlinut synttäreitäsi pikkutunneille, eikä sihti ole kohdallaan.
      (Huom. siis raittiussynttärit - kaverilla tuli 9v. raittiutta. Kunnioitettava saavutus.)

• Ryyppymies

tänään on sitten toinen turnajaispäivä. Olen keskittynyt toiseen osioon eli keilailuun. Eipähän ainakaan käsi tärise viinasta. Synttäreitä on vietetty eilen illalla, tosin kakun ja kahvin voimalla. Ihan on sellainen tunne, että voisin jopa voitaa tänään Dokaanin keilailussa...

• Viinietikka
        Ryyppymies kirjoitti:

tänään on sitten toinen turnajaispäivä. Olen keskittynyt toiseen osioon eli keilailuun. Eipähän ainakaan käsi tärise viinasta. Synttäreitä on vietetty eilen illalla, tosin kakun ja kahvin voimalla. Ihan on sellainen tunne, että voisin jopa voitaa tänään Dokaanin keilailussa...

ONNITTELUT ryyppymiehelle lämpimin halauksin. Olemme nyt samanikäisiä, mutta täytyy muistaa, että tauti ei lähde minnekään ja sitä pitää hoitaa!

Kysymykseen palstanavaamisesta. Minä iltaunisena en jaksa valvoa puolelle yön, että päivä vaihtuisi enkä myöskään jaksa nousta vielä puolelta öin avaamaan palstaa.
        Eikö se ole aivan sama kuka sen avaa, pääasia että avataan! Ja sehän se on kaikkein tärkeintä!

Mukavaa päivänjatkoa toivottelee jälleen koulutehtävien parissa puuhasteleva viinietikka.

• Cettuz!
        Ryyppymies kirjoitti:

Valinnalle R-mies. -96 minäkin olen korkin vääntänyt kiinni, eikä sen jälkeen ole auennut. Tähän asti on pysynyt kiinni. Tipatta jatketaan.

• Ryyppymies kirjoitti:

Onnea ja raittiita päiviä, päivä kerrallaan,sinulle Ryyppymies,ja tietysti meille muillekin.!

Eilinenkin päivä meni ilman viinaksia,vaikka en palstalle ehtinytkään.!Tämänpäivän vietän myös raittiina.!

• pörri1
        Ryyppymies kirjoitti:

myöskin sinulle Onnittelut.Teillähän on siellä Dokaanin kanssa oikein kunnon kisaviikko käynnissä.Pidän peukkuja,et voitat hänet oikein murskaluvuin:)Onko niin,että Dokaani valitsee aina lajit mistä kisaatte?Tuntuu vähän siltä:)t pörri

• Ryyppymies
        pörri1 kirjoitti:

myöskin sinulle Onnittelut.Teillähän on siellä Dokaanin kanssa oikein kunnon kisaviikko käynnissä.Pidän peukkuja,et voitat hänet oikein murskaluvuin:)Onko niin,että Dokaani valitsee aina lajit mistä kisaatte?Tuntuu vähän siltä:)t pörri

Dokaani teki uuden ennätyksen keilaamisessa. Tosin tein itsekkin, mutta en voinut kisaviikon voittajalle mitään. Oon mie Dokaanin voittanut kerran vuosia sitten yllätys, yllätys... Ilmapistooliammunnassa. Meillä on tää kisailu vuosia jatkunut perinne.

• Dokaani
        pörri1 kirjoitti:

Vaikka olenkin jäävi vastaamaan tähän, on minun mielestäni kisalajit valittu kuitenkin demokraattisesti - vai mitä olet Ryyppymies mieltä? Ryyppymies johtaa kuitenkin raittiuden kilvoittelussa pistein 9 vuotta - 2 kk, joten siinä jään reippaasti kakkoseksi.
        Mutta voidaan kyllä sopia, että Ryyppymies valitsee yksin pari seuraavaa lajia.
        Meillä on joskus kesäisin ollut sellainen mökkiviisiottelu, johon jokainen on saanut kirjoittaa lajeja lapulle - ne on sitten vedetty arpomalla hatusta.

• Dokaani
        Ryyppymies kirjoitti:

Dokaani teki uuden ennätyksen keilaamisessa. Tosin tein itsekkin, mutta en voinut kisaviikon voittajalle mitään. Oon mie Dokaanin voittanut kerran vuosia sitten yllätys, yllätys... Ilmapistooliammunnassa. Meillä on tää kisailu vuosia jatkunut perinne.

Joo se pistooliammunta oli työtapaturma- minulla oli liikaa dopingia veressä. sinulla ei yhtään. No seliseli -ammuithan sinä hyvin

• pörri1
        Dokaani kirjoitti:

Vaikka olenkin jäävi vastaamaan tähän, on minun mielestäni kisalajit valittu kuitenkin demokraattisesti - vai mitä olet Ryyppymies mieltä? Ryyppymies johtaa kuitenkin raittiuden kilvoittelussa pistein 9 vuotta - 2 kk, joten siinä jään reippaasti kakkoseksi.
        Meillä on joskus kesäisin ollut sellainen mökkiviisiottelu, johon jokainen on saanut kirjoittaa lajeja lapulle - ne on sitten vedetty arpomalla hatusta.

hän ottaa seuraavaksi lajiksi ilmapistooliammunnan.Mistä jo mainitsikin.
        Ne on muuten hauskoja noi tollaset kisailut.
        meillä aikoinaan mökillä oli kovat tikanheitto ja korona kilpailut.tikkaakin piti heittää oikein taksulampunvalossa,kun ei voinut kisaa illalla keskeyttää.Olin muuten hyvä siinä lajissa.
        Toisilla oli hauskaa,kun mun tyylini oli vähän sellaista,kunhan huitasin.Silti tuli hyviä tuloksia.t pörri

• pörri1
        pörri1 kirjoitti:

hän ottaa seuraavaksi lajiksi ilmapistooliammunnan.Mistä jo mainitsikin.
        Ne on muuten hauskoja noi tollaset kisailut.
        meillä aikoinaan mökillä oli kovat tikanheitto ja korona kilpailut.tikkaakin piti heittää oikein taksulampunvalossa,kun ei voinut kisaa illalla keskeyttää.Olin muuten hyvä siinä lajissa.
        Toisilla oli hauskaa,kun mun tyylini oli vähän sellaista,kunhan huitasin.Silti tuli hyviä tuloksia.t pörri

pistooliammunnasta oli kyse.lieneekö olemassakaan tollasta ilmapistooliammuntaa.en tiedä ammunnasta höykösenpöläystä.t pörri

• pörri1
        joonatan11 kirjoitti:

Onnea ja raittiita päiviä, päivä kerrallaan,sinulle Ryyppymies,ja tietysti meille muillekin.!

Eilinenkin päivä meni ilman viinaksia,vaikka en palstalle ehtinytkään.!Tämänpäivän vietän myös raittiina.!

joonatan11.Selvinpäin minäkin täällä rallattelen:)tuntuu kyllä siltä,ettei muisti pelaa,kun luulin että huomenna on jo vika päivä.
        Mites sinä,oletkos ollut terveenä.t pörri

• Ryyppymies
        Dokaani kirjoitti:

jyllää Dokaanilla ja Ryyppymiehellä. Kyllähän myö ollaan yhessä noita lajeja valittu. Meikäläisen mökilläkin on ollut tämä viisiottelu, ja arpomallahan ne lajit silloinkin valittiin. Tosin Keyboardin soittamisessa meikäläinen on kyllä aika haka. Siinä Dokaani jää kyllä toiseksi.Toisaalta banjon soittamisessa Dokaani puolestaan vetää pitemmän korren. Olisikin oikeastaan kiva, jos Tipattomat lähtisivät kaikki joskus keilaamaan. Meikäläisen mökkipihalle mahtuu telttoja ja onhan siellä aittakin.

• Dokaani
        Ryyppymies kirjoitti:

jyllää Dokaanilla ja Ryyppymiehellä. Kyllähän myö ollaan yhessä noita lajeja valittu. Meikäläisen mökilläkin on ollut tämä viisiottelu, ja arpomallahan ne lajit silloinkin valittiin. Tosin Keyboardin soittamisessa meikäläinen on kyllä aika haka. Siinä Dokaani jää kyllä toiseksi.Toisaalta banjon soittamisessa Dokaani puolestaan vetää pitemmän korren. Olisikin oikeastaan kiva, jos Tipattomat lähtisivät kaikki joskus keilaamaan. Meikäläisen mökkipihalle mahtuu telttoja ja onhan siellä aittakin.

Häh? Mitäs sie nyt tarkoitit? Eihän mökkipihalla keilata - pitää jotkut optimaaliolosuhteet sentään olla? Petankki ois siellä parempi kyllä.

• pörri1
        Dokaani kirjoitti:

Häh? Mitäs sie nyt tarkoitit? Eihän mökkipihalla keilata - pitää jotkut optimaaliolosuhteet sentään olla? Petankki ois siellä parempi kyllä.

kyllä mä tikahtuisin nauruun,jos olis jotkut kisat ja mä voittaisin teidät.Joku juoksulaji sopis mulle ja naruhyppely.Kyllä kait se keilaaminenkin jotenkuten sujuisi.Ja kisapäivän päätteksi yhteislaulua.t pörri

• Dokaani
        pörri1 kirjoitti:

kyllä mä tikahtuisin nauruun,jos olis jotkut kisat ja mä voittaisin teidät.Joku juoksulaji sopis mulle ja naruhyppely.Kyllä kait se keilaaminenkin jotenkuten sujuisi.Ja kisapäivän päätteksi yhteislaulua.t pörri

Yhteiset kisat ois hieno homma. Epäilemättä naruhyppelyssä tulisi tappio meille. Mutta mutta... se juoksu - olen aikanani 20-v. sarjassa ollut piirinmestari sekä 800m (1.56.55) että 1500m (4.03.09) juoksussa. Sen verran vanhaa pohjaa on jäljellä, että lupaan pistää sinut koville!
        Yhteislaulut sitten päälle - kuulostaa kivalta. Aletaan suunnitella vaan

• pörri1
        Dokaani kirjoitti:

Yhteiset kisat ois hieno homma. Epäilemättä naruhyppelyssä tulisi tappio meille. Mutta mutta... se juoksu - olen aikanani 20-v. sarjassa ollut piirinmestari sekä 800m (1.56.55) että 1500m (4.03.09) juoksussa. Sen verran vanhaa pohjaa on jäljellä, että lupaan pistää sinut koville!
        Yhteislaulut sitten päälle - kuulostaa kivalta. Aletaan suunnitella vaan

kävis paremmin 100 tai 200m.Niitä matkoja tulee harjoiteltua hyvin usein,kun kisaan bussin kanssa,siitä ehdinkö pysäkille vai en.hyvä,etten ohi juokse,kun kunnon vauhtiin pääsen.
        Löytyisköhän kuinka monelta rohkeutta lähteä mukaan kisoihin?Minä ainakin lähtisin,kun muutoinkin olen suunnitellut sitä,että jos ensi kesänä vielä olen tipaton,niin lähden kiertoajelulle käymään kaikkien teidän tipattomien luona.t pörri

• pörri1 kirjoitti:

joonatan11.Selvinpäin minäkin täällä rallattelen:)tuntuu kyllä siltä,ettei muisti pelaa,kun luulin että huomenna on jo vika päivä.
        Mites sinä,oletkos ollut terveenä.t pörri

Ainakin vaimon mielestä terve kuin "pukki".!!No olosuteisiin nähden tunnen itseni harvinaisen hyväkuntoiseksi.!Olen alkanut jonkinverran lenkkeileen,suksetkin hain varastosta,tiedä vaikka jo huomenna menen hiihteleen.!Pääkopan terveydestä nyt ei voi kehuskella,ainakaan ääneen..!!Vaikka omasta mielestäni ihan ok,olenkin.!

• pörri1
        joonatan11 kirjoitti:

Ainakin vaimon mielestä terve kuin "pukki".!!No olosuteisiin nähden tunnen itseni harvinaisen hyväkuntoiseksi.!Olen alkanut jonkinverran lenkkeileen,suksetkin hain varastosta,tiedä vaikka jo huomenna menen hiihteleen.!Pääkopan terveydestä nyt ei voi kehuskella,ainakaan ääneen..!!Vaikka omasta mielestäni ihan ok,olenkin.!

hiihtelemään.Pitäisköhän minunkin kaivaa omat sukseni varastosta ja tehdä sama temppu.Mä oikeesti pidän hiihtämisestä:)
        Pääkopastakin olis yks juttu ja vaikka sinut huumorintajuiseksi tiedänkin,niin en taida uskaltaa sitä kirjoittaa:)t pörri

• Mussukka

Minäkin liityn teidän urheilijoiden joukkoon. Aion tänään hypätä hyppyrimäkeä. Ja päiväkin alkaa pidentyä niin, että nyt pitää kynttilöitä polttaa urakalla ettei jää varastoon.

• pörri1

se vaan vuosi on meillä täällä Tipattomien ketjussa päivää vaille valmis.En oikein osaa eritellä tuntojani,että miltä nyt tuntuu.En tiedä onko ihan vuoden alusta asti mukana olleita muita,kun sinä ja minä.t pörri

• Mussukka
        pörri1 kirjoitti:

se vaan vuosi on meillä täällä Tipattomien ketjussa päivää vaille valmis.En oikein osaa eritellä tuntojani,että miltä nyt tuntuu.En tiedä onko ihan vuoden alusta asti mukana olleita muita,kun sinä ja minä.t pörri

En muista, onko muita, ehkä ovat olleet ilman nimimerkkiä. Jotenkin sä herätät nostalgiaa, en minäkään tiedä tuntoja. Taidan keittää kaakaot ja syödä loppusuklaita tuon mäkihypyn aikana, paan kaikki tuikut palamaan enkä virkkaa, muistelen siinä tätä vuotta ja teen yhteenvetoa.

• Kyllä minulle on terveellisempää, katsoo olohuoneesta mäkihyppyä. Taitaa tämäkin päivä mennä raittiina.

• pörri1
        Mussukka kirjoitti:

En muista, onko muita, ehkä ovat olleet ilman nimimerkkiä. Jotenkin sä herätät nostalgiaa, en minäkään tiedä tuntoja. Taidan keittää kaakaot ja syödä loppusuklaita tuon mäkihypyn aikana, paan kaikki tuikut palamaan enkä virkkaa, muistelen siinä tätä vuotta ja teen yhteenvetoa.

kyllä tässä vanhaksi on tullut:)Olen koko ajan luullut,että huomenna on jo vika päivä.eihän se ole kun lauantaina.Keittiön pöydän ääressä kahvia juodessa kalenteria tollotin ,niin tajusin,et mitä ihmettä eihän se vielä huomenna ole se viimeinen päivä.
        hyvä sentään,että tajusin tässä vaiheessa.t pörri

• Heräsin ja sellaisena aattelin mennä myös nukkuhun..huomenta kaikille..se ois kohta uusvuosi, meinaan se pommipäivä, pitää mennä käymään "varastolla" kahtomassa vieläkö sieltä löytyis muutama käsikranaatti tai C4-sta..aattelin kaataa naapurin tontilta muutaman puun sitte Lauantai iltana ;)

• Tuju:

suunnitelmia. Onnea vain 9-vuotiaille ja ei voisi kuvitella tällä hetkellä pääseväni samaan tulokseen, kun raittiutta on vajaa vuosi vasta takana.

Sheriffillä taitaa olla kovat uudenvuoden "nakut" ja taitaa puheista päätellen lähteä naapurin talokin maan tasalle, no pitää seurata uutisia silmä tarkkana uutena vuotena. Mussukallakin taitaa olla vaaralliset harrastukset, kun mäkihyppyä suunnittelee, no toivottavasti ei kipua 90 metrin mäkeen ja lennä sieltä männyn latvaan kiekumaan.

No, keveällä mielellä tänään, kun sain pitkästä aikaa nukuttua koko yön rauhassa ilman kipuja.

Raitista päivää itse kullekin säädylle t. Tuju*

• Mussukka
        Tuju: kirjoitti:

suunnitelmia. Onnea vain 9-vuotiaille ja ei voisi kuvitella tällä hetkellä pääseväni samaan tulokseen, kun raittiutta on vajaa vuosi vasta takana.

Sheriffillä taitaa olla kovat uudenvuoden "nakut" ja taitaa puheista päätellen lähteä naapurin talokin maan tasalle, no pitää seurata uutisia silmä tarkkana uutena vuotena. Mussukallakin taitaa olla vaaralliset harrastukset, kun mäkihyppyä suunnittelee, no toivottavasti ei kipua 90 metrin mäkeen ja lennä sieltä männyn latvaan kiekumaan.

No, keveällä mielellä tänään, kun sain pitkästä aikaa nukuttua koko yön rauhassa ilman kipuja.

Kyllä mä sieltä männystä alas pääsisin. Olen tehnyt paljon menttaaliharjoituksia, kun mun nykyinen urheilulajini on metsässä ja siellä voi karhu tai susi sattua samalle reviirille. Eikös se ole tarpeeksi urheilullista, kun jätän kauniit ja rohkeat väliin, virkkaan pitsiä ja katselen mäkikotkia?
        Kiva jos säryt alkavat helpottamaan.

• pörri1
        Tuju: kirjoitti:

vielä,mites ne meni viime kevät-talvella jotkut kisat mitä jännättiin täällä palstalla.Saikos ne Suomen miehet yhtään mitallia hiihdossa?Muistaakohan Mussukka?t pörri:)

• pörri1

sinä palkitset naapurin,joka kesällä läpi sormien katsoi sinun retkiä hänen mansikkamailleen:)voi,voi ei taida tarvita naapureiden nukkumisesta edes uneksia uuden-vuodenyönä:)t pörri

• Systerikin

ja kiitos eilisestä avusta:)!

• pörri1 kirjoitti:

sinä palkitset naapurin,joka kesällä läpi sormien katsoi sinun retkiä hänen mansikkamailleen:)voi,voi ei taida tarvita naapureiden nukkumisesta edes uneksia uuden-vuodenyönä:)t pörri

On yleensä kellarissa uudenvuoden aattoiltana, taitaa olla vähä paukkuarka?

• Systerikin kirjoitti:

ja kiitos eilisestä avusta:)!

On mun puolella ;)

• pörri1
        raitis kirjoitti:

On yleensä kellarissa uudenvuoden aattoiltana, taitaa olla vähä paukkuarka?

sain sen käsityksen viestistäsi,et teillä on oikein lämpimät välit naapurin kanssa:)t pörri

• Mussukka

Onkohan siinä vuodessa -96 ollut jotain erikoista, kun noin moni on lopettanut törpöttelyn. Onnea kaikille, toivottavasti en saa teitä koskaan kiinni. Niin kohta alkaa sitten juhlavuosi ja kannattaisi sefunkin katsoa, mitä puuhastelee, kukas meitä sitten täällä valvoo, jos joudut sisäoppilaitokseen.

• pörri1

vuoden työt on nyt sitten tehty.Nyt voi rauhassa lepäillä,että on pirtsakka tyttö kun Uusi-vuosi alkaa:)t pörri

• aahoohoo

voi sanoo ku että hyvässä seurassa oon tällä palstalla ja ketjussa.
      Onnittelut raittiista päivistä, viikoista, kuukausista ja vuosista jokaiselle.
      Tulee turvallinen olo kun tietää et täällä on paljon ihmisiä jotka ovat olleet raittiina jo vuosia.
      Kiitos siitä että jaksatte olla esimerkkinä ja apuna toisille.

• Mussukka

Kyllä kannatti tälläytyä telkun ääreen, janne se vaan voitokas oli pitkästä aikaa. Hyvä me!

• paranoidi

Tipatta, pärskien, mutta en pärski koneelle päin, niin ei leviä tämä.

• pörri1

tulikos oikein kunnon flunssa?Onko oikein kuumetta?
        minä täällä intona olen taas kirjoitellut.Ajattelin ottaa sellasen loppukirin tähän vuoden loppuun,kun on niiiiiiiiin vähän tullut näitä viestejä vuoden aikana kirjoiteltua.t pörri

• paranoidi
        pörri1 kirjoitti:

tulikos oikein kunnon flunssa?Onko oikein kuumetta?
        minä täällä intona olen taas kirjoitellut.Ajattelin ottaa sellasen loppukirin tähän vuoden loppuun,kun on niiiiiiiiin vähän tullut näitä viestejä vuoden aikana kirjoiteltua.t pörri

Joku täällä yrittää saara poikaa kumoon, mutta vielä ei ole onnistunut. Kuumetta oli hiukan eilen illalla ja taitaa taas olla vähän, mutta olin silti töissä tänään. Joo, loppukirin paikka:)

• pörri1
        paranoidi kirjoitti:

Joku täällä yrittää saara poikaa kumoon, mutta vielä ei ole onnistunut. Kuumetta oli hiukan eilen illalla ja taitaa taas olla vähän, mutta olin silti töissä tänään. Joo, loppukirin paikka:)

Kun tuossa vähän Dokaanin ja Ryyppymiehen kanssa ollaan vähän noita kisajuttuja keskusteltu,niin mikäs sulla olis sellainen mieluisa laji,mihin haluaisit osallistua.Metsästystä ei lasketa mukaan:)
        Olis kiva kuulla toistenkin lempilajit,mihin tykkäisivät osallistua:)t pörri

• paranoidi
        pörri1 kirjoitti:

Kun tuossa vähän Dokaanin ja Ryyppymiehen kanssa ollaan vähän noita kisajuttuja keskusteltu,niin mikäs sulla olis sellainen mieluisa laji,mihin haluaisit osallistua.Metsästystä ei lasketa mukaan:)

Puhelin tuos häiritti. Toi eukonkanto vois olla uusi laji:)

• pörri1
        paranoidi kirjoitti:

Puhelin tuos häiritti. Toi eukonkanto vois olla uusi laji:)

tuntuisko susta siltä,että se vois olla kevyt laji?Siihen vois yhdistää vähän sellaista aitajuoksua,eikä mitään tasamaalla lönköttelyä:)Luulisitko selviytyväsi tehtävästä?Luitko tuolta ylempää,et mä otin 100 ja 200 metrin juoksun,sekä naruhyppelyn.t pörri

• kjorma
        pörri1 kirjoitti:

noita lempilajeja mökkiurheilussa kaipailit nii
        kuviokellunta on märkäurheilulajeista ykkönen ja
        kuivanmaan lajit vois olla huulenheitto ja lonkanveto

• Mussukka
        pörri1 kirjoitti:

Mä haluan heittää leipiä, voisin ottaa omat mukaan.

• paranoidi
        pörri1 kirjoitti:

tuntuisko susta siltä,että se vois olla kevyt laji?Siihen vois yhdistää vähän sellaista aitajuoksua,eikä mitään tasamaalla lönköttelyä:)Luulisitko selviytyväsi tehtävästä?Luitko tuolta ylempää,et mä otin 100 ja 200 metrin juoksun,sekä naruhyppelyn.t pörri

En tiedä kun ei ole tullut kokeiltua. 3000m esteet olen kyllä juossut ja 110m aidat. Täytyypä miettiä kevyempi laji.

• pörri1
        kjorma kirjoitti:

noita lempilajeja mökkiurheilussa kaipailit nii
        kuviokellunta on märkäurheilulajeista ykkönen ja
        kuivanmaan lajit vois olla huulenheitto ja lonkanveto

yhtään löysempiä lajeja enää keksinyt?eihän noissa ole mitään haastetta:)mites huulenheitto kisan voittaja ratkaistaan.Jos pelkästään sen perusteella kuka kauemmin jaksaa puhua pölpöttää,niin mä en ainakaan vimonen ole.t pörri

• pörri1
        Mussukka kirjoitti:

Mä haluan heittää leipiä, voisin ottaa omat mukaan.

se nyt mikään urheilulaji edes.Ota sä vaikka seiväshyppy.Sehän vois olla aika helppo laji:)t pörri

• pörri1
        paranoidi kirjoitti:

En tiedä kun ei ole tullut kokeiltua. 3000m esteet olen kyllä juossut ja 110m aidat. Täytyypä miettiä kevyempi laji.

vimpula.Mä taidan jäädä noissa juoksulajeissa ilman mitallia,kun taidattekin olla useampi noita juoksunharrastajia.No,ei hätiä mitiä.Kyllä me tytöt keksitään joku laji,missä teidät miehet päihitetään.t pörri

• Mussukka
        pörri1 kirjoitti:

se nyt mikään urheilulaji edes.Ota sä vaikka seiväshyppy.Sehän vois olla aika helppo laji:)t pörri

Nuo pojat tekee mulle kuitenkin sudenkuopan ja vauvan talkitkin on loppuneet ajat sitten ei ole kuin tummelia. En taida riskeerata. Mä menen heti sulan aikaan etsimään niitä voileipäkiviä.

• annetaan
        pörri1 kirjoitti:

yhtään löysempiä lajeja enää keksinyt?eihän noissa ole mitään haastetta:)mites huulenheitto kisan voittaja ratkaistaan.Jos pelkästään sen perusteella kuka kauemmin jaksaa puhua pölpöttää,niin mä en ainakaan vimonen ole.t pörri

myös tyylipisteet ja net ratkaisee
        enhän minä tällä raihnaisella ruodolla paljon hyppimään tai juoksemaan pysty, siksi lajit on niinku kropan mukaan valittu
        mite ois lisälajina maraton kiikkuminen?
        t. kjorma

• pörri1
        Mussukka kirjoitti:

Nuo pojat tekee mulle kuitenkin sudenkuopan ja vauvan talkitkin on loppuneet ajat sitten ei ole kuin tummelia. En taida riskeerata. Mä menen heti sulan aikaan etsimään niitä voileipäkiviä.

varmaan joku päivä käytävä laihikselle ja ruvettava juoksemaan kaiket illat pitkin katuja,kun pölhö kehuin kuinka hyvä juoksija olen.Voi hyvänen aika,mitä tuli luvattua.No,toisaalta jos otan päälajiksi 100m,niin se on vaan sellanen pikkupyrähdys.Ylimääräisiä kiloja ei kyllä saisi olla.voi,voi sentään.t pörri

• terve väsy

rupes houkutteleen peräkammaria kohti
      hyv'yöt
      t. kjorma

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe