Näyttäis vihdoin auenneen Yölinnun uudet kotisivut osoitteessa www.yolintu.fi Entisethän olivat suorastaan legendaarisen huonot. Näillä sivuilla voi myös esittää kysymyksiä Yölinnulle/ Yölintuasioista. En tiedä kuinka hyvin vastailevat.
Ne joita tämä ei kiinnosta voivat sivuuttaa asian reagoimatta tähän viestiin mitenkään. Uskon kyllä ilman sen suurempia vuodatuksiakin, jos ei Yölintu olekaan juuri Sinun suosikkibändisi... :)
Yölinnun uudet kotisivut
Mä putoan
2
457
Vastaukset
Juu,hyvät kotisivut oli poijat tehneet..:0)
- herbbu
Juu, mukavat sivut on nuo uudet. Ja kivasti kuvia on muualtakin kuin keikoilta (tosin keikoilta ei sitten ole ollenkaan :D ). Ja esittelytekstit oli kyllä ihan ylivedot!! Vanhaa villasukkaa ja 120db lukemia :P. Houhou...
Oli tosiaan jo aika päivittää nuo sivut - entiset olivat kuin kymmenvuotiaan aikaansaannokset, mutta näissä uusissa on jo ollut jotain haastettakin, kiitos pojille siitä :)!
Ja rumba jatkuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164