Uskomatonta voittojuhlaa koko Lekin syyskausi.Kukaan ei olisi uskonut että Leki pöyhii tähän malliin suomisarjassa.Hienoa Leki,lempäälä,pirkanmaa.
tottahan tietenkin jääkiekkoilun perinteet velvoittavat pirkanmaalaiset joukkueet menestymään.Onhan suomen ensimmäinen jäähallikin rakennettu nimenomaan tampereelle.Onnea myös koo-veelle,toiselle pirkanmaan ylpeydelle.Kolminkertainen hurraa huuto Lekille,Koo-veelle,ilvekselle ja tapparalle!!!
Hienoa koko suur-pirkanmaa!!!
LEKI-jyrää!
4
394
Vastaukset
Laitahan poika pipo päähän ettei pikkuaivot palellu enää enempää.
Täällä puhutaan jääkiekosta, ei mistään tunariseurasta Pirkanmaalta.- veistäjä
mitään muuta kuin anteliaat naiset ja siinä se onkin.jääkiekkoa siellä ei ole koskaan osattu pelata....suomisarjaa korkeammalla tasolla.mutta savon naiset aaah....
- siä huutelee
Teillä siä savossa ei ole mitään. Menestyvästä lätkäseurasta puhumattakaan. Välimatkat on pitkiä, esim. kuopion piskuisista naapurikunnista on matkaa kuopion kylään 50km.
Kaikkihan sieltä haluaa savosta pois, vahva muuttotappio.
Sen sijaan meillä tampereen seudulla kaikissa kunnissa, siis myös lempäälässä on vahva muuttovoitto, esim. Lempäälän väkiluku kasvoi n. 500:lla viime vuonna, Ylöjärven n. 700:lla. Kyllä se jotakin kertoo.
Sitten teitä kieroja savolaisia leviää tännekkin. Puhuttekin kun joku v.n seppo kääriäinen. Hyi h.lv.tti.
Tällä meidän LEKI:llä menee lujaa. Teidän savolaisten halpa kopio Leki (leppävirran kiekko) on ihan paska. Olisit itse vaan pitänyt sitä pipoa siä venäjän pakkasissa silloin aikanaan. Nyt peli on jo menetetty niin sanotusti.
- League
T A P P A R A
suomen ja koko maailman mahti seura
TAPPARA SUOMEN MESTARIKSI 2005 - 2006
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927