1.Elikkä palstalla ei jatkoss sallita aiheita jossa kysytään mistä saa ladattua minkäkin GTA pelin koska näitä ei saa laillisesti ladata mistään (paitsi gta 1 ja 2 rockstars:in kotisivulta)samoin kaikki crack aiheiset viestit poistetaan ja poltetuista peleistä tulleet kysymykset.ELI vain ja ainostaan alkuperäiset peli keskustelu sallitaan täälä (eli kauppaan ostamaan peli jos sitä ei ole.
2.Koodit kannattaa itse ettiä ennen kuin kysyy täältä näin saat nopeammin haluamasi koodin täälä viestin vastaamiseen saattaa mennä kauan jos edes kukaan vastaa.
Hieman tietoa palstan säännöistä
3
455
Vastaukset
- Kaaa
Miksei muka saa kysellä koodeja tää koodit liittyy niihin peleihin, että pidä se suus kiinni vaan!
Nuo kaikki asiat liittyy gta peleihin eli mitä valitat senki pappa!?sanoin että koodin saa nopeammin itse ettimällä kuin täältä kysymällä jos haluat että saat sen koodin viikon päästä nii sama se mulle on
- Auttaja?
Hienoa scuubi kirjoittelet nykyään tästä palstasta enemmän nyt tiedetään paremmin missä mennään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479