Elikä siis kenellä ykkönen, kenellä P? Itsellä sekä että ja autot siis parkissa, eli enää ei ennen ensi vuotta ajeta.
Tänään "sormet syyhysi" sen verran, että oli pakko käydä kokeilemassa ensi vuoden nelivetoistani. Edellisestä nelivetotuttavuudesta olikin jo vierähtänyt aikaa ja olin jo melkein unohtanut nelivedon ylivoimaisuuden yksi-/kaksivetoisiin verrattuna. Kävin hiukan metsäteillä testaamassa, aurattu oli joskus, mutta nyt oli lunta päällä jonkin verran.
Meni vakaasti kuin juna kiskoilla ja ajoin välillä nopeuksilla 160-180. Huvikseni kokeilin myös oikoa penkkoja hipoen, aina vaan enemmän ja enemmän, ei mitään ongelmia, senkus ohjasi vaan ja painoi lisää kaasua, lumi pöllähteli komeasti.
No, pian alkuvuodesta on rekisteröinti ja paluu 2-vetoiseen tuskin toteutuu kohdaltani enää koskaan talvikeleillä, vaikka lukkoperällistä takavetoista olenkin pitänyt ihan riittävän hyvänä ja etuvetoista parempana.
Nyt olenkin sitten jo parkkerannut autoni, korkannut XO-konun (ensimmäinen melkein tyhjä jo) ja vaihtanut ensi vuotta ajatellen kännykkääni uuden (aidon) soittoäänen, mikä kylläkin sopi minulle jo ennestäänkin.
Ainakin eräs henkilö on täällä kehuskellut hyvällä päättelykyvyllään: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=531&posting=22000000012710022
Vaikka nyt ei olekaan kyse fysiikan lakien ymmärtämisestä, niin päättelykykyään voi testata arvaamalla kännykkäni soittoäänen, hehheh, ei se niin vaikea olekaan. Muutkin saa yrittää, lupaan olla rehellinen. Paska-Anterolla loistava tilaisuus todistaa "ylivoimainen" päättelykykynsä.
Joko "vaihteet vapaalla"?
3
476
Vastaukset
Helevatan hyvää uuttavuotta kaikille, nopeaa ja turvallista.
- Elmeri
Rupesi nimittäin kiinnostamaan.
...kerrotaan nyt kuitenkin sen verran, että XO konjakit ovat laatutietoisen autoilijan valintoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421