Waffenin Uudenvuodenkalenteri 2006

Tässä on Waffenin Uudenvuodenkalenteri 2006 Kaffeen tytöillä kuvitettuna. Kaikki tytöt eivät kalenteriin mahtuneet, mutta jospa ensi vuonna tehdään uusi jollekin toiselle ja heistä jotka eivät tälläkertaa tähän mahtuneet.

Oikein Hyvää Uutta Vuotta ihan kaikille. Katsellaan mielenkiinnolla mitä kaikkea mukavaa uusi vuosi tuokaan tullessaan.

56

4019

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähtis on pukeutunut pikkuruiseen avokaulaiseen tarjoilijattaren asuun. Hän tarjoilee Waffenille pyöreältä tarjottimelta drinkin. Ja saa pitkän ja
      ihailevan katseen hymyn kera.

• tähtitoimittaja

kyllä sä olisit päässyt Sumppareihin muutenkin. Mutta tämä on ihan liikaa. Nyt kun muistelen sitä kalenteria missä olin mäksin kanssa niin... voi että hurlumi on kohta kateellinen.

• tähtitoimittaja kirjoitti:

kyllä sä olisit päässyt Sumppareihin muutenkin. Mutta tämä on ihan liikaa. Nyt kun muistelen sitä kalenteria missä olin mäksin kanssa niin... voi että hurlumi on kohta kateellinen.

No kun ei ollu enää sumppareita missä olis mainittu ;(. Enkä ehtinyt ottaa niitä talteen kun silipasit ne pois.

Kivaa uutta vuotta sinullekin. Päivätkin on jo pitempiä, kyllä tämä vielä iloksi muuttuu :).

• Hurlumilla on yllään musta nahkabody ja pitkät mustat polven yli yltävät nahkasaappaat ja hän seisoo kuvassa hieman etunojassa toisella kädellä polveensa nojaten.

• tähtitoimittaja

mitä noi varjot on mitä kuvassa näkyy... ai ne on selluliitteja, no niin..

• Kenonen

toi kännyn taustakuvana. Ja soittiksena "itkisikkö onnesta, ..."

• Tämä on sama kuva jonka Waffenin sai viime vuonna. Mariet on asettunut läpikuultavassa haaremipuvussaan karhutaljalle takkatulen
      ääreen viinilasi huulillaan ja poseeraa siinä silleen nätisti.

• Puhurinen

Sä olet hienostuneemmassa kuvassa ku minä lojumassa siellä venemessuilla kännissä laivankannella.

• Puhurinen kirjoitti:

Sä olet hienostuneemmassa kuvassa ku minä lojumassa siellä venemessuilla kännissä laivankannella.

mulla ei ollu tälläkertaa muuta kuvaa. Sitäpaitsi eipä olisi ollut rohkeuttakaan kellotella missään veneen kannella kaikkien messumiesten katseiden alla. Sinä olet tuollanen rohkea puhuri, sulle se oli sopiva paikka, eikö ;)?
        Etkä sä mitään kännissä ollu, nii.

• Puhurinen
        Mariet kirjoitti:

mulla ei ollu tälläkertaa muuta kuvaa. Sitäpaitsi eipä olisi ollut rohkeuttakaan kellotella missään veneen kannella kaikkien messumiesten katseiden alla. Sinä olet tuollanen rohkea puhuri, sulle se oli sopiva paikka, eikö ;)?
        Etkä sä mitään kännissä ollu, nii.

No hyvä sitte. Enks mä ollu kännissä? Olin mä pari olutta kyl ottanu.

• Tämä kuva on otettu venemessuilta. Puhurinen lepäilee pienissä ihonvärisissä bikineissään veneen kannella. Tuota kuvaa täytyy hetken
      tarkastella, nimittäin tuo väri hämää ja näyttää hetken siltä ettei hänellä ole uima-asua ollenkaan.

• Puhurinen

Lojunks mä jossain bikinit päällä julkisesti? Mahdoiks mä olla kännissä? KUka helvetin ketku sen kuvan on ottanu? Ai niin näytäks mä hyvältä? Näkyyks mun tatuointi?

• Puhurinen kirjoitti:

Lojunks mä jossain bikinit päällä julkisesti? Mahdoiks mä olla kännissä? KUka helvetin ketku sen kuvan on ottanu? Ai niin näytäks mä hyvältä? Näkyyks mun tatuointi?

Älähän nyt hermostu. Kaikki näyttää oikein hyvältä. Tatsakin näkyy hyvin pepan poskella, olet sopivasti koukistanut toista polveasi.

• Puhurinen
        Mariet kirjoitti:

Älähän nyt hermostu. Kaikki näyttää oikein hyvältä. Tatsakin näkyy hyvin pepan poskella, olet sopivasti koukistanut toista polveasi.

Se tatska on kyllä oikeassa olkapäässä! Onks se kuva väärinpäin siinä?

• Puhurinen kirjoitti:

Se tatska on kyllä oikeassa olkapäässä! Onks se kuva väärinpäin siinä?

Ääähh... hittolainen, tais se kuva sittenkin mennä väärinpäin. Noo, ei kai se haittaa? Tuskin Waffekaan on siitä moksiskaan.

• Mariet kirjoitti:

Ääähh... hittolainen, tais se kuva sittenkin mennä väärinpäin. Noo, ei kai se haittaa? Tuskin Waffekaan on siitä moksiskaan.

Tarviiko joku silmälaseja vai onko kuvan neitokainen sen muotoinen että ei äkkiseltään pysty erottamaan hanuria olkapäästä ;))

• Kadunmies kirjoitti:

Tarviiko joku silmälaseja vai onko kuvan neitokainen sen muotoinen että ei äkkiseltään pysty erottamaan hanuria olkapäästä ;))

Höpsö, älä nyt ole niin turhan tarkka. Otappas nyt ne prillit pois päästä.

• Mariet kirjoitti:

Höpsö, älä nyt ole niin turhan tarkka. Otappas nyt ne prillit pois päästä.

...vika taisikin olla minussa..olen näemmä nuoleskellut monitorin ruutua kuvaa tarkastellessani;)

• Puhurinen
        Kadunmies kirjoitti:

tässä minä itekin mietin. Pari päivää on menny peilin edessä vertaillessa. Peili on vaan niin ylhäällä etten tahdo saada hanuria näkymään kunnolla!

• Puhurinen
        Kadunmies kirjoitti:

...vika taisikin olla minussa..olen näemmä nuoleskellut monitorin ruutua kuvaa tarkastellessani;)

mä olenkin eroottinen olento.

• Puhurinen kirjoitti:

mä olenkin eroottinen olento.

..olla, no oli minun jo aikakin putsata tuo monitorin ruutu...hyvä että en saanut sähköiskua maistimeeni;)

• Puhurinen
        Kadunmies kirjoitti:

..olla, no oli minun jo aikakin putsata tuo monitorin ruutu...hyvä että en saanut sähköiskua maistimeeni;)

varmaan olisit saanut jos ei olis ollu lasi välissä.

• Jokiska on puketunut pikkuruiseen yöasuun. Hän loikoilee poikittain valtavan sängyn päällä toinen jalka viehkosti toisen jalan yli. Yöasun
      läpi paljastuu yllättävän paljon.

• Jokiska .evk

yöpukua;)))

...noh, kuvissa täytynee pukeutua siivosti.
        normaaliolosuhteissa peitoksi riittävät hiukset ;))

• Jokiska .evk kirjoitti:

yöpukua;)))

...noh, kuvissa täytynee pukeutua siivosti.
        normaaliolosuhteissa peitoksi riittävät hiukset ;))

olis tiestenkin kaikkein hienoin kuva, mutta ehkä meille muille oli parempi että olit hieman pukeutunut. Saimme vähän tasoitusta :).

• Hän istuu saunan lauteilla ja nojaa seinään toinen polvi koukussa. Höyryn läpi hieman erottuu hänen leiskuvan punaiset hiuksensa ja hän näyttää hierovan hunajaa kauniiseen poveensa.

• ..toivottavasti on rantasauna, jotta pääsee välillä järveen viilentymään:-)

• NainenKirjoittaa kirjoitti:

..toivottavasti on rantasauna, jotta pääsee välillä järveen viilentymään:-)

kun kipaiset rantasaunasta järveen viilentymään. Sittempä onkin kuva valmiina seuraavaa kalenteria varten :).

• Zeikku hyppii narua tramboliinilla joululahjaksi saamissaan pikku bikineissään. Ohhoh mikä taituri hän onkaan. Tuossa menossa on toinen
      bikinin yläosan olkainkin luiskahtanut alas.

• Merlin istuu kivellä järven rannalla pieni pyyhe ympärillään ja uittelee vedessä suloisia punaiseksi lakattuja varpaitaan.

• merliNi

Onhan se pyyhe varmasti ympärillä eikä vaikkapa päähän kiedottuna...:D

Hyvää Uutta Vuotta sinulle:)

• merliNi kirjoitti:

Onhan se pyyhe varmasti ympärillä eikä vaikkapa päähän kiedottuna...:D

Hyvää Uutta Vuotta sinulle:)

Onneksi siirsit sitä pyyhettä kameran edessä vähän alemmas. Hyvä niin, muuten me muut olisimme ihan jääneet vaille huomiota :).

Hyvää alkanutta uutta vuotta sinullekin.

• Taikis tanssii kuutamossa ilman rihman kiertämää. Kuva on otettu takaapäin, kuutamossa erottuu vain Taikiksen kauniit vartalon ääriviivat.

• Waffen istuu mootoripyörän päällä ja MillaN, joka on pukeutunut pikku shortseihin ja pieneen toppiin jossa ei ole olkaimia, nojaa Waffenin
      olkapäähän. Kuinka kauniit pyöreät rinnan kaaret tuolta topin yläreunasta pilkistääkin.

• Mil.laN

...kiskoo toppia ylemmäksi*

Ei enää montaa kuukautta kun Waffenin kanssa *huristellaan*.:D

• Mil.laN kirjoitti:

...kiskoo toppia ylemmäksi*

Ei enää montaa kuukautta kun Waffenin kanssa *huristellaan*.:D

Älä vaan kesken ajon ala nostelemaan olkaimetonta toppiasi. Pidä vaan tiukasti Waffesta kiinni, vaikka toppi valahtaisikin. Waffe vaan ei saa sitä tietää, turvallisuusriski, tiedäthän... ;).

• Maxelle laulaa karaokea avokaulaisessa pikkumustassa, mustat pitkävartiset saappaat jalassa, hiukset villisti pörrötettynä.
      Ihailijajoukko on ympäröinyt hänet. Ihailijajoukossa näkyy olevan Waffenkin.

• Maxelle

*huoks*

• Mariet
        Maxelle kirjoitti:

*huoks*

Kylläpä näyttääkin hienolta tuo sun rekattu nikkisi :).

Ymmärsinkö oikein, liittyykö marraskuuhun jotain erityistä? Joku tietty tapahtuma vai syntymäpäivät? Noo, ei sun ole pakko kertoa ;).

• Maxelle
        Mariet kirjoitti:

Kylläpä näyttääkin hienolta tuo sun rekattu nikkisi :).

Ymmärsinkö oikein, liittyykö marraskuuhun jotain erityistä? Joku tietty tapahtuma vai syntymäpäivät? Noo, ei sun ole pakko kertoa ;).

Marraskuu on suosikkikuukauteni:

-pimeä, kylmä, sateinen, loskainen ja muutenkin täynnä kuolemaa...marrasta....

*joko kohta on kevät?*

• Maxelle kirjoitti:

Marraskuu on suosikkikuukauteni:

-pimeä, kylmä, sateinen, loskainen ja muutenkin täynnä kuolemaa...marrasta....

*joko kohta on kevät?*

täältähän sitä piristystä sitten saa. Älä nyt masennu.
        Sitäpaitsi kevät on ihan kohta, alkaa ne testosteroni arvotkin nousta itsekullakin ;).
        Ja on sitä kevättä rinnoissa ;).

• Maxelle
        Mariet kirjoitti:

täältähän sitä piristystä sitten saa. Älä nyt masennu.
        Sitäpaitsi kevät on ihan kohta, alkaa ne testosteroni arvotkin nousta itsekullakin ;).
        Ja on sitä kevättä rinnoissa ;).

kevät toi tuuhean parrankasvun minullekin

;D

• Nurinperoisen asu on pienenpieni punainen tonttupuku jossa yläosa on syvään uurrettu ja valkoisella keinoturkiksella reunustettu. Kuvassa hän istuu Waffenin polvella ja ojentaa kauniisti paketoitua lahjaa.

• 50089

Waffenin?...tarkoitat kai kaffeen tai jotain? Onko tämä joku pila?

• ottaako paddiin

mieti puska sitä.

• 50090
        ottaako paddiin kirjoitti:

mieti puska sitä.

Miksi joku haastaa vain ystävänsä kirjoittamaan? Miksei voisi avata juttua, johon jokainen ohikulkija voisi ottaa osaa? Aiheita löytyy esimerkiksi lehtien keskustelupalstoilta, niitä voi pölliä tännekin jos itse ei keksi. Miksi tämä kirjoittajien karkoittamismeininki?

• 50090 kirjoitti:

Miksi joku haastaa vain ystävänsä kirjoittamaan? Miksei voisi avata juttua, johon jokainen ohikulkija voisi ottaa osaa? Aiheita löytyy esimerkiksi lehtien keskustelupalstoilta, niitä voi pölliä tännekin jos itse ei keksi. Miksi tämä kirjoittajien karkoittamismeininki?

Hei, tämä oli vaan sellainen hupijuttu, yksi muiden joukossa. Ei ole missään nimessä ajatuksena karkoittaa kirjoittajia.
        Tämä juttu tuli vaan siitä kun Waffen-nimimerkki pyysi täällä joululahjaksi tyttökalenteria ja lupasin sen hänelle. Eli tässä se oli.
        Älä nyt loukkaannu tästä jutusta. Tehdään toisia avauksia, kyllä tänne mahtuu.

Hyvää Uutta Vuotta sinulle. Toivotaan että tulee kiva vuosi. Ja paljon keskusteluja täällä kaffeella.

• 50091
        Mariet kirjoitti:

Hei, tämä oli vaan sellainen hupijuttu, yksi muiden joukossa. Ei ole missään nimessä ajatuksena karkoittaa kirjoittajia.
        Tämä juttu tuli vaan siitä kun Waffen-nimimerkki pyysi täällä joululahjaksi tyttökalenteria ja lupasin sen hänelle. Eli tässä se oli.
        Älä nyt loukkaannu tästä jutusta. Tehdään toisia avauksia, kyllä tänne mahtuu.

Hyvää Uutta Vuotta sinulle. Toivotaan että tulee kiva vuosi. Ja paljon keskusteluja täällä kaffeella.

Kiitos vastauksesta. Anteeksi hötkyilyni, mutta kun en ymmärtänyt mistä on kyse, siksi murr.
        Hyvää Tätä Vuotta Sinullekin!

• 50091 kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Anteeksi hötkyilyni, mutta kun en ymmärtänyt mistä on kyse, siksi murr.
        Hyvää Tätä Vuotta Sinullekin!

Kirjoitellaan ja nähdään palstalla.
        Nyt hyvää yötä. Jospa sais nukuttua ettei paukut enää herättäis.

• 50092
        Mariet kirjoitti:

Kirjoitellaan ja nähdään palstalla.
        Nyt hyvää yötä. Jospa sais nukuttua ettei paukut enää herättäis.

Nähdään ja nukutaan.
        Hyvää yötä!

• tukkusutija

joka kuukausi mää, masse, kenonen ja kenraali höpenik.

ja kyä kanalassa kuhina kävisi.

• Tehkääpäs hyvät herrat meille naisille yhteinen kalenteri. Sellanen missä ootte te kaikki.

*jää täpinöissään odottamaan kalenteria*

• Kiitos Sinulle Mariet, ja suuret kiitokset myös kalenterissa esiintyville naisille. Todella herkullista poseeraamista. Olettekin kaikki sellaisia herkkupeppuja, just minun makuuni;)

Ah, eh ja voihh.. Puolivallaton mielikuvitukseni lähtee taas liikkeelle:))

Selvästi olen huomaavinani urospuolisissa palstalaisissa pienenpientä kateutta. Nou hätää, kyllä se ajakuluesa ohi menee. Varhainen lintu sen madon nappaa, vai kuinka se vanha viisaus menikään:)

Hyvää Uutta Vuotta ihan kaikille.

• Tuli vähän kiire kalenterin valmistumisen kanssa, mutta sainpas kuvat kaikilta viime tipassa. Ehti ulos just kun vuosi vaihtui :).
        Saakos muutkin miehet sitä vähän katsella?

• Mariet kirjoitti:

Tuli vähän kiire kalenterin valmistumisen kanssa, mutta sainpas kuvat kaikilta viime tipassa. Ehti ulos just kun vuosi vaihtui :).
        Saakos muutkin miehet sitä vähän katsella?

Ehheii,ei käy. Saavat tyytyä halpoihin jäljennöksiin:) Kumminkaan eivät ymmärrä hyvänpäälle mitään.:))

• Puhurinen

että arvostat. Ei se niin hemmetin helppoa ollu venemessuilla lojuta kännissä siinä kannella ja yrittää olla putoamatta. Vielä bikinit päällä. Kattele sitten kauan näitä ettei menny hukkaan. Kaikkea sitä tulee palstakavereitten eteen tehtyä! Huh!

Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6435
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      656
      2737
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1229
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1175
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      90
      1160
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1103
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1090
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      280
      1084
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      71
      985
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      229