Siska

taisi loppua

Kun Siska ammuttiin?! Ei kai enää herää henkiin? Torkuin vähän välillä ja minulle jäi epäselväksi se, että tappoiko se poika myös isäpuolensa ja äiti otti syyn niskoille. Vai äitikö tappoi miehensä. Kun se ase oli sillä pojalla?!

8

1304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hansu

Todellakin oli kyl kylmä suihku ainaski minun niskaani, kun ihana Siska kuoli. Juonihan meni niin, että se pojan äiti oli murhannu sen miehensä tosiaankin. Sit se oli piilottanu aseen pojan reppuun, ettei sitä kotietsinnöissä löydetty. Mut poika otti aseen esille nähtyään äidin pidättämisen. Ja sitten poika ampui kolme laukausta kohti Siskaa. BYÄÄÄ!

Luultavasti Siska jatkuu, mut tulee uusi näyttelijä. Minä haluan vanhan takaisin. Barrikadeille!

• ...muistan lukeneeni jostain, että sarja jatkuu. Tilalle tulee uusi mies jonka roolinimi on edelleen Siska...

• Matula

Olisi sarjan käsikirjoittaja voinut keksiä siistimmän tavan vaihtaa päähenkilö. Siska olisi esim saanut siirron muualle tai jotain.
      Tuosta jäi kieltämättä paha mieli vaikka kuinka ajattelee että sehän on vain tv-sarja.

Siska olisi voinut jatkaa vaikka kymmenen vuotta, loistava tyyppi ja oli oikea mies derrickin paikalle.

• Matula

Saksaa en ymmärrä mutta taitaa olla kuva uudesta siskasta?

http://www.zdf.de/ZDFde/inhalt/21/0,1872,2011061,00.html

Hahn pysyy sarjassa mutta se toinen apulainen taitaa vaihtua.

• ItkuTuli

Oli hirveä järkytys, kun Siska kuoli. Siska oli kaiken lisäksi yksi saksalaisdekkarisuosikkejani.
      Olin ruveta itkemään, mutta pidättelin sitten, kun en halunnut siinä kaikkien nähden vollottaa.

Tuntuu epätodelliselta, että Siska on poissa.

Rest In Peace, Siska. :(

• uusittava

Kuopiossa ruutu musteni juuri ennen Siskan alkua. Voi harmi. Lempparisarjassa ratkaiseva käännös ja samaan aikaan ongelmia lähetyksen kanssa. Tosi harmittava loppu viime vuodelle.

• Hansu

Mulla ei ollu aavistustakaan, et Siska kuolee. Siinä sit tuijottelin rutiinilla lempikrimiäni. Meni, kuulkaas, maitokahvit väärään kurkkuun, kun Siska kuoli. Itketti, mutten minäkään viitsinyt itkeä saksalaisdekkarin perään.
      Sitä en kyllä ymmärrä, miten uusikin pollari on nimeltään Peter Siska. Hölmöä!

Ikävä Siskan sänkeä...

• Uuden hahmon nimi ei suinkaan ole Peter Siska vaan hän on Viktor Siska ja hän on Peterin velipuoli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2834
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2395
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2043
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe