eiköhän tää jatku samalla kaavalla...
TIPATON 2.1.2006!
15
1025
Vastaukset
- torsti
mut eiliset toimii vielä.
- tippaeitapa
Tänään tuntuu jo helpottavan eiliseen verrattuna,olisi korjaussarja kyllä kelvannut :)
- Ryyppymies
Eipä meikäläistä korjaussarjat kiinnosta. Kyllä tää raitis elämäntyyli sopii meitsille. Sitä paitsi - energiaa riittää kaikenlaiseen muuhun, mut ei kyl enää korjaussarjaan.
Ryyppymies kirjoitti:
Eipä meikäläistä korjaussarjat kiinnosta. Kyllä tää raitis elämäntyyli sopii meitsille. Sitä paitsi - energiaa riittää kaikenlaiseen muuhun, mut ei kyl enää korjaussarjaan.
Eiköhän tämäkin päivä mene ilman "korjaus-sarjoja" elikkä raittiina&tipatonna.
- Mussukka
Mihin kaikki hyvät päätökset ovat joutuneet?
On niin lyhyt ketju, että missä jallu luuraa.
Toivotaan kuitenkin, että tammikuun tipattomia löytyy ja pistetään hurlumhei palstalla.
Kertoilen raittiista vuodenvaihteesta myöhemmin.
Aloituksen tekijän nimimerkki ihan hyvä, tippa ei tapa, mutta mutta ämpäriin voi hukkua. Tulkaas nyt kaikki kertomaan tuntoja, kun minulla lieviä vieroitusoireita ilmassa, pitäis päästä kirjoittamaan.- Systeri
...koko vuosi olisi tipaton, mutta päivä kerrallaan tätä elämää elämme. Minulla oli viinaton vuosi 1999, alkoton vuosi 2001 (marraskuun loppuun asti), nyt toivoisin raitista vuotta...mutta vain päivä kerrallaan.
- aahoohoo
filunkityyppi, mut mulla ainaki jatkuu samalla mallilla.
Tiijän et ei varmaan kannattais laskeskella raittiita vuosia niin kovin nuukaan kun yks ryyppy sen systeemin keikauttaa samaan monttuun mistä on lähteny mut sivulauseessa mainitsen et tänään tuli yhen päivän virhemarginaalilla kaks vuotta täyteen.
En meinaa tänäänkään ottaa mitään keskushermostoo vaurioittavaa.
Lähen muuten nyt ekaa kertaa tähtikerholle jos vaikka pääsis putken kanssa kattelemaan vanhaa valoo.Huomenna on taivaalla paljon tähdenlentoja, näkee paljaalla silmällä ja vaikka on pilvinen sää. Meinaa katsoa illalla hiihtolenkillä, ei lenkillä saa olla niin kiire ette malta pysähtyä. Raitista loppupäivää!
- Mussukka
Meillä iski sellainen sumu, että pitkillä oli turha ajaa ja oli niin penteleen liukastakin.
Ihan isolla tiellä 60 köröttelin ja niin kai muutkin, koska kukaan ei peräpuoleen tullut.
Katsele sinä tähtiä, minä en tunne kuin Otavan, mutta olis kiva löytää joku muukin kuvio, neuvoisitko jonkun helpon? - paranoidi
Ja onnea kahdesta vuodesta!
- paranoidi
Tipatta. Tervetuloa uudet tipattomat.
- tullu
ihan lykätä asti, ja minäku pukkasin oikein tosissani nii turvalleni tuiskahin
helevata siinä maata mäsötin keskellä pihaa niinku joku mursu, enkä meinannu ylös päästä
oisko tuo tieetin paikka?
eikä oluttakaan tee mieli
t kjorma- Cettuz!
Tipatta. Raittiina. Vapaana?
- Mussukka
Meinasin jo hermostua, että tämä menee vaikeaksi.
Minäkin tein taas suoria reittejä pihamaalle, en kyllä pyllähtänyt. Keitin kavit ja tulin koneelle. Raittius on myös iloinen asia, ainakin minulle.
ps. kukaan ei ole vuoden aikana sanonut minulle, että sinun pitää hankkia antabusta tai mennä AA:han, jokaiseen epäröintiin on tullut ihan positiivista palautetta ilman moralisointia.
Aion jatkaa kirjoittelua ja otan vastaan kritiikit tyynesti.
Raittiina,reippaana,tipatonna,päivä on kallistunut ehtoolle,nyt voikin mennä hyvillämielin "runsuihin".!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164