Murheellista luettavaa Tapaukset valikossa... http://www.selvapeli.net/index2.html
Promillet
16
696
Vastaukset
Pitäisi älytä käyttää turvavöitä.
Ei Sinulla ole ylimääräistä turvallisuuden tunnetta ja ajat varovasti. Turvavyö = turhavyö, eli poliitikkojen näyttö siitä, että ovat palkkansa ansainneet!
thatsit kirjoitti:
Ei Sinulla ole ylimääräistä turvallisuuden tunnetta ja ajat varovasti. Turvavyö = turhavyö, eli poliitikkojen näyttö siitä, että ovat palkkansa ansainneet!
En minäkään kannata turvavyöpakkoa, mutta vaikka ajaisi kuinka varovasti, niin onnettomuuden voi aiheuttaa toinen autoilija: http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/tuoreet/artikkeli/Useita loukkaantuneita nelostiellä/1135218189076
Silloin kun jotain yllättävää sattuu toisten aiheuttamana, niin ei siinä enää ennätä turvavöitä kiinnittämään, kyllä se kannattaa kiinnittää jo lähtiessä.- veressä
Kairakettu kirjoitti:
En minäkään kannata turvavyöpakkoa, mutta vaikka ajaisi kuinka varovasti, niin onnettomuuden voi aiheuttaa toinen autoilija: http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/tuoreet/artikkeli/Useita loukkaantuneita nelostiellä/1135218189076
Silloin kun jotain yllättävää sattuu toisten aiheuttamana, niin ei siinä enää ennätä turvavöitä kiinnittämään, kyllä se kannattaa kiinnittää jo lähtiessä.Uskoisin monen ymmärtäneen laittamani viestin _perimmäisen_ tarkoituksen ELI humalassa ajamisen. Turvavyö on tottakai yhtä tärkeä ja turvavyöpakko on hyvä asia.
Promillet 0 (nolla) autolla ajaessa! veressä kirjoitti:
Uskoisin monen ymmärtäneen laittamani viestin _perimmäisen_ tarkoituksen ELI humalassa ajamisen. Turvavyö on tottakai yhtä tärkeä ja turvavyöpakko on hyvä asia.
Promillet 0 (nolla) autolla ajaessa!Minkäpä niille kännissä ajaville voi ja rattijuopumushan onkin suurin yksittäinen syy vakavissa liikenneonnettomuuksissa. Noista esimerkeistä kuitenkin huomasi hyvin, miten rattijuoppojen aiheuttamien liikennekuolemien määrää saataisiin vähennettyä huomattavasti. Määrätään turvavyöt pakolliseksi käyttää myös rattijuopoille ja kehitellään autoihin tekniikkaa, joka estää auton käyttämisen ilman turvavyön kiinnittämistä.
- löytyy tällainenkin kokemus
Sivuhan oli http://www.selvapeli.net/index2.html Valitse sieltä Osallistu -valikosta Kokemuksia Ensimmäisenä on Teron tarina (3,11 promillen humalassa mutkasta ulos)
- Sotamies I/2004
Voi olla että olen nähnyt kyseisen Teron varuskunnassamme kertomassa tarinansa. Ainakin auton merkki ja vammat täsmäävät. Kertomuskin on likipitäen samanlainen.
Sotamies I/2004 kirjoitti:
Voi olla että olen nähnyt kyseisen Teron varuskunnassamme kertomassa tarinansa. Ainakin auton merkki ja vammat täsmäävät. Kertomuskin on likipitäen samanlainen.
oli joskus juttu tästä samasta henkilöstä.
- tää se sama
Tero, jota "mainostettiin" taannoin myös radiossa? Se juttu jäi kyllä mieleen.
- Kissa
"Ensimmäisenä on Teron tarina (3,11 promillen humalassa mutkasta ulos)"
Onneksi meidän päättäjillä on jo selkeät suunnitelmat liikenneturvallisuuden parantamiseen, ettei vastaavaa tapahdu enää uudestaan.
Lasketaan kyseisen tien nopeusrajoitusta, ja asennetaan nopeusvalvontakamerat koko tieosuudelle.
Ei naurata - näinhän homma nykyään toimii. - Lize
Kissa kirjoitti:
Onneksi meidän päättäjillä on jo selkeät suunnitelmat liikenneturvallisuuden parantamiseen, ettei vastaavaa tapahdu enää uudestaan.
Lasketaan kyseisen tien nopeusrajoitusta, ja asennetaan nopeusvalvontakamerat koko tieosuudelle.
Ei naurata - näinhän homma nykyään toimii.Mitä muuta päättäjät voivat tehdä kuin kyseiset toimenpiteet? Jokainen voi tehdä päätöksen ettei lähde humalassa ajamaan, vai sekö päätös pitäisi päättäjien tehdä? Kukaan muu kuin itse ei alkoholia kaada kurkusta alas, vastuu on siis itsellämme.
Jos minä näen vaikka valvontakamerat paikassa missä ei ennen ole ollut, tulee mieleeni "tässä on tainnut tapahtua onnettomuuksia tai läheltäpiti tilanteita niin paljon, että muiden turvallisuutta ajatellen on ne siihen asennettu". Minä en koe nopeuden alentamista tai kameroita kiusanteoksi, vaan yleistä turvallisuutta ajatellen laitetuiksi. - vanha doku
Kissa kirjoitti:
Ei naurata - näinhän homma nykyään toimii.Promilleraja ehdottomasti tiputettava 0.2:teen.
vanha doku kirjoitti:
Promilleraja ehdottomasti tiputettava 0.2:teen.
Kannattan!!!! 0,2-1,0 promillesta voitaisi määrätä vaikkapa 70€ rikesakko joka ei kuormita ajokorttia...
Sopivan tuntuva rangaistus ettei kukaan lähtisi TAHALLAAN ajamaan pienessäkään pöhnässä
Onkos tuo "veressä" sun oikea nimes?
- kysyjä__
Mikähän on sukunimi?
- ainakin.on.hölmö
kysyjä__ kirjoitti:
Mikähän on sukunimi?
Ja bussi hörhö taas vauhdissa vanhoja aloituksia nostellessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431