ajattelin laulaa teille.........*avaa ääntääääään....*
Juokse sinä humma kun tuo taivas on niin tummaaaaaaaa...."
no niin....
Ja sit Rahtari......! väitit etten voi olla pervoilemati....Ooon jo ollu kolme päiväääääää....aatteles......
Nii ja ei sit muuta...........=:0))))))))))))))
ILTAA MURUMUSSUKKELIT::::::.
7
619
Vastaukset
ollut piilossa vai miten toi oikein onnistui? Minut se ainakin saa aina laukomaan jotain kaksimielistä.
saa mutkin laukomaan....
Jeps en oo nähny sitä....... heh siks en oo pervoillu.....=:0)))))))
ainakin todistin et voin olla pidempää tuota kiltti...BBrunetti kirjoitti:
saa mutkin laukomaan....
Jeps en oo nähny sitä....... heh siks en oo pervoillu.....=:0)))))))
ainakin todistin et voin olla pidempää tuota kiltti...ettet sinä itse mutta kun yllytetään:)))
tuputuu kirjoitti:
ettet sinä itse mutta kun yllytetään:)))
mut onhan se ku holmesi konsonaan....
onpa tääl hiljaista....... juu uus vuos varmaan hiljenti.... Jengiltä paukut sormille räjähtänyt ne ei voi näpytellä...=:0)))))))))- tipuliinukka
BBrunetti kirjoitti:
mut onhan se ku holmesi konsonaan....
onpa tääl hiljaista....... juu uus vuos varmaan hiljenti.... Jengiltä paukut sormille räjähtänyt ne ei voi näpytellä...=:0)))))))))täällä, mutta joku tökkää?! Se on joko tämä minun koneeni taikka suomi24?!
Luulen kuiutenkin, että molemmat! ;) tipuliinukka kirjoitti:
täällä, mutta joku tökkää?! Se on joko tämä minun koneeni taikka suomi24?!
Luulen kuiutenkin, että molemmat! ;)kaikki töks töks jutut menee suomen piikkiin....tökäsin muuten äske takas....heh.....=:0)))))
- LonesomeMan
Sulle kans ;)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450