Sama vanha virsi jatkuu....
TIPATON 4.1.2006
25
1604
Vastaukset
- tippaeitapa
nythän mä vasta hokasin et aamulla 06:00 töihin, osaa tää tammikuinen raittius sekoittaa ihmisen,pienessä laitamyötäsessä elämä sentään sujui kuin tanssi mutta nyt...............
- tippaeitapa .....
Ehkä sinun pitäisikin elää pienessä laitamyötäsessä. Elämä sujuisi kuin tanssi.
- tippaeitapa
tippaeitapa ..... kirjoitti:
Ehkä sinun pitäisikin elää pienessä laitamyötäsessä. Elämä sujuisi kuin tanssi.
Ei ainakaan tammikuussa, enskuussa sitten korkit poksahtelee ja viinit virtaa...
Samanlainen päivä ja ilta on tulossa, ilman alkoholia.. ja aamullakaan ei ole krapulaa.
- paranoidi
töihin mennään, krapulatta.
- pörri1
samat on suunnitelmat mulla.Reippaana töihin ja vielä pirteenpänä kotiin,vai kuinka.t pörri
- paranoidi
pörri1 kirjoitti:
samat on suunnitelmat mulla.Reippaana töihin ja vielä pirteenpänä kotiin,vai kuinka.t pörri
Laulellen täs töihin lähdetään. Illalla pois sieltä, en tiedä millä tuulella.
- kjorma
virteni on enempi humpahtavaa sorttia
raittiuteeni liittyy iloiset sävelmät
humppa, humppa tättäräää...- pörri1
sullekkin.Ilosen sorttisia on minunkin laulellmat.Nyt en kyllä enempiä ehdi käydä tänne laulamaan.Työt kutsuu.
Hassua päivää sulle.t pörri
- pörri1
sama virsi jatku mulla ainakaan.En vissiin muistanut silloin vuoden-vaihteessa mainita,että en aivan yhtä usein enää täällä aio käydä löpöttämässä kun aiemmin.Piipahtelen milloin piipahtelen.Tipattomuus jatkukoon kuitenkin ainakin tammikuun loppuun.
Hauskaa päivän jatkoa kaikille.t pörrimeinaan yhteydet.
Huomenta päivää.
Sairaslomaa tässä viettelen täysin tylsistyneenä. Muuten vinkiksi vain, että itsesäälissä on kiva rypeä ja mitä kurjemmat ajatukset, niin aina parempi.
No, leikki sikseen ja paranemaan päin tässä ollaan, kun ei tarvitse apujalkoja enää käyttää, mutta kuntoilla täytyy, että polvi notkistuu.- Mussukka
Mettäläinen kirjoitti:
meinaan yhteydet.
Huomenta päivää.
Sairaslomaa tässä viettelen täysin tylsistyneenä. Muuten vinkiksi vain, että itsesäälissä on kiva rypeä ja mitä kurjemmat ajatukset, niin aina parempi.
No, leikki sikseen ja paranemaan päin tässä ollaan, kun ei tarvitse apujalkoja enää käyttää, mutta kuntoilla täytyy, että polvi notkistuu.Eilen tämä suomi oli kyllä lomalla. Vasta illalla aukes.
Et nyt hoksannut tilata äänestystä kotiin, olisit saanut vaihtelua ja ties kuinka pirtsakkaita tyttösiä olisi ollut. Mussukka kirjoitti:
Eilen tämä suomi oli kyllä lomalla. Vasta illalla aukes.
Et nyt hoksannut tilata äänestystä kotiin, olisit saanut vaihtelua ja ties kuinka pirtsakkaita tyttösiä olisi ollut.Kävin juuri postissa suorittamassa kansalaisvelvollisuuden ja vastaanotto virkailija oli vanhempi nainen. Eipä siinä paljon hymyilty ja tyrkkäsin vanhan räjähtäneen "lompuukin" nenän eteen henkilöllisyyttä kysyttäessä.
- Mussukka
Mettäläinen kirjoitti:
Kävin juuri postissa suorittamassa kansalaisvelvollisuuden ja vastaanotto virkailija oli vanhempi nainen. Eipä siinä paljon hymyilty ja tyrkkäsin vanhan räjähtäneen "lompuukin" nenän eteen henkilöllisyyttä kysyttäessä.
Jos nyt päätän rekisteröityä, niin kuinka tulen sitten nimimerkillä sisään? Jos unohdan tulla jonkun kautta, niin voinko sitten kirjoittaa, nimittäin usein nämä käynnit ovat vain kahvikupposen pituisia?
Mussukka kirjoitti:
Jos nyt päätän rekisteröityä, niin kuinka tulen sitten nimimerkillä sisään? Jos unohdan tulla jonkun kautta, niin voinko sitten kirjoittaa, nimittäin usein nämä käynnit ovat vain kahvikupposen pituisia?
etusivulta ja keskusteluun liittyvistä linkeistä.
Ensin pitää liittyä jäseneksi ja sisäänkirjoittaudut keskusteluihin käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Voit tulla normaalistikin keskusteluun ilman rekisteröintiä.
Vähän vaikea on tarkoin neuvoa, mutta lue ohjeet ja toimi niiden mukaan.
- mussukka1
Ei olisi pienessä sievässä onnistunut. Kuinka te muistatte kaikki käyttäjätunnukset ja salasanat, mun täytyy varmaan ottaa sininen vihko käyttöön, se siitä tietoturvasta. Muuallakin ne vaihtuu kuukausittain ja on joko näppiksen alla tai laatikossa. Ja piti vielä laittaa tuo ykkönen, kun ei muuten hyväksynyt. Ja minua ei sitten moitita, jos tulen rekisteröimättömänä, silloin on sininen vihko jäänyt toiseen käsiveskaan.
onnistui ja ei tullut ilmeisesti hikikään, vai kuinka mussukka 1. Vähän harva pää tässä tahtoo, olla itselläkin ja saattaa salasanat unhoittua.
Ei muuta kuin reenailee ja mutisemaan itsekseen salasanoja päähän. t. Mettäläinen
- Cettuz!
Sama virsi. Parempaakaan ei voi olla kuin raittius.
- aahoohoo
oon minäki. Raittiuden myötä tulee niitä tuplabonuksia harva se päivä.
Mä huomaan opettelevani nyt niitä asioita mitkä jotkut toiset on oppineen jo aikoja sitten ja oon kyllä ihan ku Liisa Ihmemaassa. Vielä ku sais itsetuntoo ees nimeks. - karbidi
aahoohoo kirjoitti:
oon minäki. Raittiuden myötä tulee niitä tuplabonuksia harva se päivä.
Mä huomaan opettelevani nyt niitä asioita mitkä jotkut toiset on oppineen jo aikoja sitten ja oon kyllä ihan ku Liisa Ihmemaassa. Vielä ku sais itsetuntoo ees nimeks.virka itetunnost tuohon malliin. Jos Sää teet niit malauksii ja on vielä pokkaa näyttää niitä muille, ni aikastin hyvin on asiat; mää oon viime päivät ollu ihan "maissa", jotten oo täälläkään käynny ja huomella meinsin hakee vähän neuvoa-antavaa, joten se siitä tammikuusta!
- mussukka1
Uskon pörriä, että tämä rupeaa sujumaan minuutissa. Ja mettäläiselle, kuinka ne voi tuolla vaaleissa olla niin totisia, nimittäin ne virkailijat. Tulee sellainen tunne, että hiipisi johonkin mafioson pesään ja anteeksi häiriö.
Johtuuko arkuudesta tai elämänmenosta, että tipattomien ketjua ei ole moni uusi löytänyt. Pannaanko mainoskampanja? - Mimmuli1
Olipahan ronkeli systeemi, kun ei nimet tahdo kelvata, mutta sainhan jonkinlaisen nimmarin aikaiseksi.
Tipaton (toivottavasti) tammikuun ja jos sujuu hyvin, niin antaa jatkua vaan.- mussukka1
Onnistui tuo rekisteröinti vihdoin, tuo numero perässä on hyvä, meitä ykkösiä on täällä nyt monta. Mennään päivä kerrallaan kohti kuun loppua.
- Viinietikka
veisataan myös samaa komiaa virttä, ei tippaakaan tänä päivänä, tänä tipattomana tammikuun neljäntenä!
Mukana ollaan, vaikkei joka päivä tule käytyä "ilmoittautumassa"
Iloisin ja parasta toivottaen kaikille tasapuolisesti t. viinietikka, vaan ei kovinkaan hapan tällä erää Melkein kaikilla ihmisillä, jäi joulua enne oleva kiire päälle. Töissä oli kauhea hässäkkä, kaupassa törmäiltiin ostoskärryillä, liikenteessä ohitettiin niin kun formula kisoissa. Ihmettelin tässä kun pääsin kotia, että pystyin olemaan rauhallisella mielellä koko päivän.
Tätä se ilmeisesti raittius teettää !
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164