Kuulin että Uniklubin pojat olisivat kuulemma olleet kolarissa ja kaksi loukkaantunut vakavasti ja yksi kuollut. :O En tiedä onko tämä totta, mutta näin kuulin.
2 loukkaantunut vakavasti, 1 kuollut Uniklubista!
11
2947
Vastaukset
- mina_mina
Kuulin itsekkin tästä. Eipä minua paljon hetkauta. Musa kun on niin paskaa....
- redu c
en usko
- ...
Ihan oikein paskaklubin jäsenille jos tuo on totta.
- wrywy
kullä!
- Jksa
Se että jos on niin karseeta musaa ja ei ei niinkun vois vähempää kinnostaa mitäs sitten hegailette täällä sivulla ja jaksatte itse jauhaa tuota iänikuista rallianne. kukaan ei pakota teitä tänne kommentoimaan ja itseasiassa meillä ei kiinnosta paljonko Klubia vihaatte.
- pistäny
Jksa kirjoitti:
Se että jos on niin karseeta musaa ja ei ei niinkun vois vähempää kinnostaa mitäs sitten hegailette täällä sivulla ja jaksatte itse jauhaa tuota iänikuista rallianne. kukaan ei pakota teitä tänne kommentoimaan ja itseasiassa meillä ei kiinnosta paljonko Klubia vihaatte.
huonon vitsin kiertämään:D
jepajepa - jeij.
pistäny kirjoitti:
huonon vitsin kiertämään:D
jepajepaEi ole totta.
Olen nähnyt pojat tämän "kolarin" jälkeen livenä.
ei ole siis totta ;> - ...
Jksa kirjoitti:
"kukaan ei pakota teitä tänne kommentoimaan"
Kukaan ei myöskään pakota meitä olemaan kommentoimatta, vitun idiootti.
"itseasiassa meillä ei kiinnosta paljonko Klubia vihaatte."
Kyllä se nähtävästi kiinnostaa kun näinkin paljon vastauksia olen saanut.
Mutta minua ei kiinnosta mitä mieltä olette siitä että minä vihaan uniklubia. - ...
... kirjoitti:
Mutta minua ei kiinnosta mitä mieltä olette siitä että minä vihaan uniklubia.En mä usko että toi ihan totta on, ellei keikoilla oo ollu jotain trikkikameraa tjv, sillä kyllä pojat niillä ainakin on näyttäny olevan. Aika turha tää.
Annetaan tippua. - dgdsd
... kirjoitti:
Mutta minua ei kiinnosta mitä mieltä olette siitä että minä vihaan uniklubia.voi v*ittu vaikka vihaatkin sitä nii tunnetko ittes jotenki paremmaks ihmiseks ku pitää oikee haukkua!!!! olisit vaa hiljaa nii kaikilla olis parempi mieli!=)
- höne
no ei todellakaan ole totta, ite olin pari viikkoo siteen sen keikalla, joten sulle on puhuttu nyh täytty PASKAAAAAA!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645