Ja taas saapuvi tuo pakollinen juhlapäivä, loppiainen. Olen kuullut kerrottavan tarinoita jopa siit, että se tulisi tasapuolisesti Hämeeseenkin vaikkei sinne edes aurinkokaan suostu paistamaan.
Rivejähän tässä menee taas kun kirjoittelee jotta toisetkin saisivat hymyä elämäänsä. Viimeksi näin yhtä paljon rivejä Orimattilan karjanäyttelyssä vuonna 1868...oli meinaan karjaa rivissä ja niitä tykitettiin sitten oikein kunnolla ja pistettiin lihoiksi.
Itse toimin vuonna 1789 diktaattorina ja koulutin myös vähäosaisia lukemaan ja kirjoittamaan. Eipä ilman minua osattaisi Lahdenkaan suunnalla vieläkään lukea ja kirjoittaa. Tosin eräät eivät osaa vieläkään(lue Olavi-Osccar)
Vuoden 1868 karjamarkkinoilta sai moni inisevä hämäläinen suurper(s)e ruokaa talveksi eikä muuten tarvinnut pureskella kynsiään -67 asteen pakkasessa vankileirillä Siperiassakaan.
Sinnehän oli Olavin sedän serkun ukki joutunut maanpetturuudesta. Hämymasa kieltäytyi syömästä linssisoppaa uuninpankolla, vaikka se luettiin niinä aikoina Hämeessä pakolliseksi toiminnaksi kuten muuntajaan lorautuskin.
Historian havinaa teille kertoili oma päällikkönne, savonmies. Kaikki jutut ovat lainattu kotikirjastostani, joka on 15 huoneessa hyllyjen pituus yhteensä 158 metriä ja kirjoja 14.785kpl
Lähden nyt koeajalle universumin päällikön tehtäviin. Koeaika hmmm...kuulostaa kohtalokkaalta.
Loppiaisen louskutukset
22
1433
Vastaukset
- kuka kaipaa
tälläisiä kirjotuksia työpäiviinsä. Se joka näitä juttuja kaipasi taannoin, niin tietääkö palkanmaksajasi eli työnantajasi mihin työaikasi käytät? HUHHUH.
- oma firma
oma tupa oma lupa jne. eli kirjota Savo kirjota.......
- bored
Jos joskus noissa jutuissa olisi edes mitään asiallista kerrottavaa.
- osccar
SavoRULESin kirjoitukset ovat "vähän outoja" kautta linjan, mutta ehkä ne miellyttävät tiettyä vähemmistöä. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miksi tällä vähemmistölle julkaistaan kirjoituksia juuri Savonlinna-palstalla.
En mainitse vähemmistöä, mutta lukijat varmasti arvaavat sen. - Nimetön
osccar kirjoitti:
SavoRULESin kirjoitukset ovat "vähän outoja" kautta linjan, mutta ehkä ne miellyttävät tiettyä vähemmistöä. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miksi tällä vähemmistölle julkaistaan kirjoituksia juuri Savonlinna-palstalla.
En mainitse vähemmistöä, mutta lukijat varmasti arvaavat sen.pikku-Osccar pikku heppi tutisten taas siellä olevinaan p*rkeleen tärkeetä. eikö nappi löytäny siun otsalohkoa jo? aww goddamned.
- osccar
Nimetön kirjoitti:
pikku-Osccar pikku heppi tutisten taas siellä olevinaan p*rkeleen tärkeetä. eikö nappi löytäny siun otsalohkoa jo? aww goddamned.
Jos joku on viestistäsi kiinnostunut, niin se on juuri tuo mainitsemani vähemmistö.
- vähempää
osccar kirjoitti:
Jos joku on viestistäsi kiinnostunut, niin se on juuri tuo mainitsemani vähemmistö.
kiinnostaa savorulesin tekstit.
Minä saan rahani sijoituksistani, optioista ja tililtäni joka pullottaa €uroja.
Sinä taasen saanet pienet €uroroposi edelleen sossunluukulta. Joten HUHHUH ja vaikene.osccar kirjoitti:
En mainitse vähemmistöä, mutta lukijat varmasti arvaavat sen.Sama kuin sinulla eli liito-oravien vihaajat ry. ????
Täytyy ihan kehaista Osccaria kun mies osasi kirjoittaa noin monta lausetta ilman sanaa "seurahuone"
Ehkäpä opinnot isänsä jälkiä seuraamaan nuohoojaksi ovat saanet miehen kohtuuhyvälle tuulelle.vähempää kirjoitti:
kiinnostaa savorulesin tekstit.
Kumma se on vaan sitten, että kirjoittelet viestejäsi minun avaamaani ketjuun.
Ketju olisi muuten mitä mainioin, ellei tuo Hämeen paukapää olisi tullut taas sontimaan siihen.
- Yritin miekin
Voi jukra, mitä merkillistä puppua. Jos kirjoituksessa olikin joku pointti, ei tullut perille. Kenelle tuo olikin tarkoitettu, melekosta salatiedettä. Noh, rivejä sit osasit tehdä. Niin tai näin - hyvää joulunajan loppua joka tapauksessa.
- mitä kaikkee
kaikilla palstoilla porukka voi kirjottaa tai lukee?
Kohta taitaa tulla kostoks jotain lampaisiin
liittyvää paskaa, mut eihän oskarit sellasta
kirjota ikänä mihinkään.................... - Ville
Niinpä niin...
- *LOL*
Villeä taas sapettaa kun hänen humoristinen ja kekseliäs kirjoitustaitonsa on tätä SavoRULESia(Ihana mies) miljoona kertaa huonompi.
Väsynyt pikkunörtti Hohhoijaa-Ville ei pärjää missään, verrattuna savolaiseen. - Ville
*LOL* kirjoitti:
Villeä taas sapettaa kun hänen humoristinen ja kekseliäs kirjoitustaitonsa on tätä SavoRULESia(Ihana mies) miljoona kertaa huonompi.
Väsynyt pikkunörtti Hohhoijaa-Ville ei pärjää missään, verrattuna savolaiseen.Ei todellakaan käy kateeksi. Pikemminkin sääliksi.
Minä en kuuna kullanvalkeana viitsisi nolata itseäni julkisella palstalla tuollaisella örvellyksellä kuin mitä tämän ketjun avaus on.
- *LOL*
..ihanan huumorintajuinen ja syötävä nallukka, tule luokseni ja halaa minua ja suukkokaan ei mieltäni pahoittaisi =0)
Oletpa taas keksinyt tarinan, me täällä työpaikalla taas nauroimme silmät kyynelissä. Kiitos savon URHO!- kyynelissä
mutta säälistä ...
- kyllä se kasvaa
kyynelissä kirjoitti:
mutta säälistä ...
yhtä isoksi kuin muillakin pojilla. Ei tuollasesta
tarvii sentään itkemään alkaa.
Pois kyyneleet ja ilo pintaan. Puolikas
keppana kitusiin riittää tuossa iässä. - savonlinnalaiset
kyllä se kasvaa kirjoitti:
yhtä isoksi kuin muillakin pojilla. Ei tuollasesta
tarvii sentään itkemään alkaa.
Pois kyyneleet ja ilo pintaan. Puolikas
keppana kitusiin riittää tuossa iässä.yhtä nuts kuin ylläkirjoittanut vai onko kyseessä valitettava poikkeus savorulesin ja *LOL*:n ohella?
- savonkuopus
savonlinnalaiset kirjoitti:
yhtä nuts kuin ylläkirjoittanut vai onko kyseessä valitettava poikkeus savorulesin ja *LOL*:n ohella?
nämä palstat olisivat liian ankeita ja totisia, jos ei tuollaisia savorules tyyppejä ei olisi keventämässä tilannetta. Eipä tuosta nyt mulle ainakaan haittaa ole ollut tähän asti.
- johtaja-
jatkoja
- Flashing Blade
Hahahah!! Nautittavaa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124