TIPATON 6.1.2006!

tippaeitapa

Jatkukoon lakko vaikka kaksi houkutusten iltaa eessä...sanon että moni lankeaa näinä päivinä :)

27

1902

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitähän ei koskaan tiedä mutta päivä kerrallaan
      minä ainakin elän ja raittiina "tänään" ps. kirjoitan pojan koneella, ilomootin tuossa iltasella että teen omaan koneeseeni vuosihuollon..joo nyt meen jatkamaan sitä hommaa.

• aahoohoo

niillä Lappeenrannan pojilla olla suu muikeena ku Saipa voitti lätkässä eilen.
      Arvatenki kävitte kattomassa.

Illalla ennen nukkumaanmenoo kävi mielessä et ois kiva jos heräis vähä aikasemmin et vois rauhassa ruveta sutimaan - no näköjään heräsin suht aikasin (en mä kyllä ihan noin aikasta tarkottanu)Kahelta heräsin eli vetelin hirsiä n 3,5 t.

Noi yöunet menee jotenki ihan oudosti: työviikolla unet lyhenee ja sit jos on vaikkapa viis päivää vapaata ja pelkkää joutenoloo, niin mä nukun seittemänki tuntii. Luulis olevan toiste päin. Oon varmana nyrjähtäny jossain elämänvaiheessa. Tostahan vois tehä semmosen hätäsen diagnoosin et työ on mulle pahasta.

Mut ei hätiä mitiä! Mä oon lotonnu ku nyt on älytön summa voittona. Jos mä sen voittasin nii johan yöunet pitenis.

Kiitos sumuntekemisvinkistä. Mä meen ryystää vielä kahvit sauhukkeen kera ja rupeen kokeilemaan.

• karbidi

mut enempi harmittaa, kus Tanja oli taas kuudes!
        Hullu oot. Ethä Sää ilman päivännäköö voi maalata; väritys ei onnaa!

Ja toi lottohomma, meitin lähikioskinpitäjä sanos, jot keno o pal tuottavampi harrastus ku lotto, tosin mulla oli kahella viimesellä päivällä vaan 3 oikein.

Noist taivahan sumuist tiiän ehkä riikkisen enemmän, kus nuista värjäykseen liittyvistä, vaan jos kuten eilennä kirjuutin, saisin selvyyttä asiaan. Ehkei toi eellinenkään ohje kehno ollu!

Olkohon vaikka mikä seppelvaltimotauti, ni mää kans lähren nyy oitis kahveelle ja tupakille!

PS. Julma summa rahnaa ommuuten säästynny, kus kärryyttää vaan max. paar kolme, tai ei yhtään kessuu/vrk! Noin jo paris kuukauves.

• åpoi

muistini petti taas: se kuullotus väri pitäs sekotaa öljyyn
        toivottavasti ei tullu korvaamatonta vahinkoa

ps. onhan kyseessä öljyvärit?

• lakko

vaan ihan ehta lopetus, siis täyvellinen pesäero
      koko kuningasperheeseen (alkoholi)

• åpoi

häiriöita näkyy olevan mullaki ku ei ees nimeä muistanu laittaa saati kirjautua

• åpoi kirjoitti:

häiriöita näkyy olevan mullaki ku ei ees nimeä muistanu laittaa saati kirjautua

oli eilinen ilta, kun saipa voitti "tupsukorvat" ja nuoret ottivat MM- pronssia jääkiekossa.

Huomenta vaan!

Täytyy ilmeisesti puhua alkoholista, kun pähkinät ja kiekko ei taida joidenkin mielestä kuuluvan palstan aihepiiriin. Tuskinpa tämä yksi tipattomien ketju , vaikka asian vierestä puhuttaisikin, vie nyt hirveästi tilaa ja joittenkin mielenrauhan, mutta tiedä häntä, kun näkyy sapelit kalisevan Sefun päänmenoksi muutenkin.

Raitista ja rauhallista loppiaista kaikille.

• mussukka1
        Mettäläinen kirjoitti:

oli eilinen ilta, kun saipa voitti "tupsukorvat" ja nuoret ottivat MM- pronssia jääkiekossa.

Huomenta vaan!

Täytyy ilmeisesti puhua alkoholista, kun pähkinät ja kiekko ei taida joidenkin mielestä kuuluvan palstan aihepiiriin. Tuskinpa tämä yksi tipattomien ketju , vaikka asian vierestä puhuttaisikin, vie nyt hirveästi tilaa ja joittenkin mielenrauhan, mutta tiedä häntä, kun näkyy sapelit kalisevan Sefun päänmenoksi muutenkin.

Raitista ja rauhallista loppiaista kaikille.

Urheilin minäkin eilen niin, että piti ottaa venytysharjoitukset aamulla. Taisi olla jo myöhäistä. Ootko muuten hiihellyt tai ainakin sauvaillut?

• mussukka1 kirjoitti:

Urheilin minäkin eilen niin, että piti ottaa venytysharjoitukset aamulla. Taisi olla jo myöhäistä. Ootko muuten hiihellyt tai ainakin sauvaillut?

on ja tänään pitäisi lähteä uudelleen, tietysti pimeällä, ettei kukaan tunnista. Pitää ensin hoitaa toi seurustelupuoli, kun vieraita tulee kylään.

• Mimmuli1

Mahtavaa herätä ilman pään kivistyksiä. Nyt vaan koirulin kanssa lenkille ja sitten hiihtämään. Tässähän voi vielä vahingossa vaikka laihtua, kun on nuo alkoholin kalorit pois kuvioista!

• mussukka1

Eikö olekin kivaa, kun kaiken näkee heti väreissä.
        Jonkinnäköinen nestevähennys voi tulla, mutta täytyy sanoa lievästi suklaan tulleen tilalle, mutta eikös se ole todettu terveelliseksi moneen vaivaan.

• Mimmuli1
        mussukka1 kirjoitti:

Eikö olekin kivaa, kun kaiken näkee heti väreissä.
        Jonkinnäköinen nestevähennys voi tulla, mutta täytyy sanoa lievästi suklaan tulleen tilalle, mutta eikös se ole todettu terveelliseksi moneen vaivaan.

Näin on. Ei tarvitse sumussa kulkea puoli päivää. Juu täytyy tummaa suklaata käydä hakemassa ärrältä ja nappasen sitä viinin himon tuskissani illalla.

• Viinietikka

selvällä päällä tämä loppiaisen pyhä saa vapaasti mennä ja valitettavasti minun on paneuduttava opiskelemaan tämä päivä, mutta eiköhän sitä illalla jo pääse hiihteleen, kun tuo siippa aikoi järjetellä minulle pelojen yli ladun järvelle. Siellä on mukava hiihdellä vaikka on vähän pimeämpikin.

Rauhallista ja leppoisaa päivää, ja ennekaikkea tipatonta itse kullekin, ja tottakai vain päivä kerralaan niin ei tule paineita. t. viinietikka, eikä tänäänkään hapan

• Aamulla iski viinahimo, onneksi Alkon tuotteita ei ollut lähimailla. Nyt viina halut on tipotiessä, ne jäi tuonne hiihtoladulle. Nyt roppa kaipaa vain lepoa, ensimmäinen taistelu voitettu. Päivä kerrallaan.

• mussukka1

Kyllä tällaiset pitemmät vapaat kysyy luontoa ja sitä omaa halua. Sinä sentään voitit pullojen siirtelyssä kiusauksen. Etköhän pärjäile pari seuraavaa iltaakin.

• Cettuz!

Raittiina. ei muuta. Kuin, että tuttava nukkui pois. alta 50v. Oli ryyppyputki päällänsä ollut toista viikkoa rouvan kanssa. Yöllä soitti rouva, mies mennyt nukkumaan ja nukkui ikiuneen.

• tippaeitapa

luontoa tarvitaan juu, välillä iskee himo että pakko saada mutta järki voittaa tai sitten hulluus :)

• en kerro

En ole juonut koko vuonna alkoholipitoisia juomia. Kun join ne vaikuttivat kehooni epäsuotuisasti, tulin alkoholista riippuvaiseksi ja määrät alkoivat kasvaa.
      Tänään olen tipaton.

P.S. Onko sheriffin piraatti Windows XP Pro jo päivitetty ja jos ei ole onko pojankin koneessa laiton käyttöjärjestelmä?

• Tipattomuudestasi! ps. Ei kaikkea kannata ottaa
        niin vakavasti mitä netistä lukee ;) minulla on kolme konetta yhtään itseäni kehumatta, itse rakennettuja.

• mitä menit
        raitis kirjoitti:

Tipattomuudestasi! ps. Ei kaikkea kannata ottaa
        niin vakavasti mitä netistä lukee ;) minulla on kolme konetta yhtään itseäni kehumatta, itse rakennettuja.

hemmetin 'pöhkö' asialla kehumaan. Vaikka olisikin herja, niin kuin nyt sanot, jää ilmaan epäily.

Tipattomuudesta ollaan varmaan molemmat samaa mieltä.

• mitä menit kirjoitti:

hemmetin 'pöhkö' asialla kehumaan. Vaikka olisikin herja, niin kuin nyt sanot, jää ilmaan epäily.

Tipattomuudesta ollaan varmaan molemmat samaa mieltä.

Kyseinen asia vaivaa sinua niin kirjoita s-postia, älä pilaa tätä ketjua.

• olen puhunut
        raitis kirjoitti:

Kyseinen asia vaivaa sinua niin kirjoita s-postia, älä pilaa tätä ketjua.

Ja sanottavani aiheesta sanonut.

Älä sinäkään pilaa palstaa turhalla poistelullasi. Minä jätän XP -asiasta muistuttelun. Mutta mokasit.

• Systeri

käynyt hiihtämässä eilen ja tänään. Kivaa ja mikä hyvä olo jälkeenpäin!

• sisko

Täällä pitää olla tarkkana.

Ethän muistanut puhua lainkaan alkoholin vaikutuksesta kehoon ja alkoholismista.
        Viestisi voidaan poistaa tai siirtää kuntourheilupuolelle.

Tipaton täälläkin, mutta ihmettelevä.

• tippaeitapa

kävin myös vähän harrastamassa liikuntaa ja tulee kyllä hyvä olo ,ihankuin nousuhumalassakin :)

• Tenkasen
        sisko kirjoitti:

Täällä pitää olla tarkkana.

Ethän muistanut puhua lainkaan alkoholin vaikutuksesta kehoon ja alkoholismista.
        Viestisi voidaan poistaa tai siirtää kuntourheilupuolelle.

Tipaton täälläkin, mutta ihmettelevä.

Muijan sisko?

• paranoidi

tallusteltu tämä päivä.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe