Ostin uuden fujitsun läppärin.Siinä on esiasennettu WinXP.En ole tehnyt asennusta vielä loppuun.Nytkö kovalevy olisi hyvä osioida,miten se tehdään.Olen täysin kokematon siinä hommassa.Apu kelpaa,kiitos.
OSIOINTI-KOSKA TEHDÄÄN?
8
734
Vastaukset
- Setä
Osiointi kannattaa tehdä mieluiten silloin kun kiintolevy on tyhjä.
Ehdottaisin että kokeiltuasi konetta jonkin aikaan, teet "tyhjennysharjoituksen". Eli asennat wintoosaan, ajurit ja ohjelmat CD:iltä uudestaan, aloittaen kiintolevyn tyhjennyksestä ja osioinnista.
Jos sinulla ei ole kaikkia tarvittavia CD:tä, peru kauppa.- osakas
...puuhaan käytetään partition magic-ohjelmaa,onko asia näin?Onnistuuko semmosella?
- Setä
osakas kirjoitti:
...puuhaan käytetään partition magic-ohjelmaa,onko asia näin?Onnistuuko semmosella?
Ja muillakin vastaavilla apuohjelmilla.
- osakas
Setä kirjoitti:
Ja muillakin vastaavilla apuohjelmilla.
...neuvoistanne!
- on esiasennettu
niin levy on myöskin jo osioitu.
Jos olet kokematon tämänlaatuisissa asioissa
sanoisin että anna osioinnin olla se mikä se
nyt on. Jos alat atk-harjoitukset osioinnilla niin
on liki varmaa että saat hävitettyä levyltä sen
windowsin ja jatko ei ole hauskaa.- osakas
...vielä kuinka levy turvallisesti tyhjennetään ja miten se osiointi sen jälkeen tehdään.Onkohan jossain helppoja ohjeita.
- Sami.
osakas kirjoitti:
...vielä kuinka levy turvallisesti tyhjennetään ja miten se osiointi sen jälkeen tehdään.Onkohan jossain helppoja ohjeita.
Kiintolevyn osioiminen ja alustaminen Windows XP:ssä ohjeet:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;fi;313348
ParttionMagis 8.0 voi osioda, muunnella levykokoja ym.. mitään menettämättä...Kertoo osioiden koon ja kuinka ne muuttuu.. Itselläni italiankielinen versio.. oli pieniä kieliongelmia, hyvin on silti onnistunut..siinä on niin selkeät symbolit...taitaa saada imuroitua ainakin demoversion...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316