Sunnuntai Tipattomana 8.1.06

pörri1

Näinpä se on taas ketju avattuna Tipattomille.
Suloista sunnuntaita kaikille.t pörri

28

1759

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli siis..

tuo 00.25 sunnuntain avauksen tehnyt Papio juopottelee edelleen.

• papio

Hyvää ja raitista sunnuntaita sinullekin :)

• olen ollut

tippurittomana koko tammikuun mutten ihan tipattomana

• Dibadonna

Kiitos pörri oikeasta tipattomien ketjun avaamisesta. Tipoitta alkaa tämäkin päivä. Terveisin t
      Tiedäthän? Mutta älä paljasta...

• karbidi

pahassa jamassa!!!
      Mihin ketjuun osallistuu, vaiko mihinkään; hermot riekaleina aika monesta syystä just tällä hetkellä ja kuten muuhalt löytyy, ni mää haluun ekaks selväks sen sytänhomman! Siehen asti roikun jossain pinnan ja mullan rajamailla.
      Ja kuten sanoin, totaaliselvänä en just nyt oo, mut laajennuksen jälkeen kahotaan. Oonko alkoholisti?

• Krapulaa saan aamulla herätä ja ilman alkoholia Sunnuntai päiväni viettää..tietokone ja koira pitää piilottaa ;(

• paranoidi

Pirteänä ilman krapulaa lähden tästä liikkeelle.

• pörri1

retkeilijä.Minäkin lähden tänään mäenlaskuun.Jos minusta ei mitään kuulu,niin olen telonut itseni:)Laitan kyllä varuiks jääkiekkoilijan varustukset päälle.Ne ainakin vähän suojaavat.t pörri

• mussukka1
        pörri1 kirjoitti:

retkeilijä.Minäkin lähden tänään mäenlaskuun.Jos minusta ei mitään kuulu,niin olen telonut itseni:)Laitan kyllä varuiks jääkiekkoilijan varustukset päälle.Ne ainakin vähän suojaavat.t pörri

Tuonne ulos aion minäkin karata. Saa nähdä onko istumalihakset kipeinä. Taitaa happi tehdä minulle hyvää, kun eilen melkein tunsin happivajausta typerästä riitelystä. Että oikein minäkin sorkin sinne, mutta meillä on ihan pätevä sefu. Tullaan takaisin punaposkisina ja raittiina.

• Mimmuli1
        pörri1 kirjoitti:

Olisi minunkin pitänyt eilen laittaa jääkiekkovarusteet päälle hiihtoladulle.
        Eksyin nimittäin sellaisille laduille, joissa ennen en ole ollut ja mäet oli ihan karmean pitkiä ja jyrkkiä.
        Vielä kun tuli niin kova vauhti, että silmät alkoivat vuotamaan, enkä nähnyt kunnolla eteeni.
        Voi olla, että en niille laduille enää suunnista :)

• paranoidi
        pörri1 kirjoitti:

Rauhallisesti meni päivä ja tipatta. Oletko ehjänä laskettelun jälkeen?

• Varttunut kuluttaja

kun ei maistunut suussa kissanpaska. Lasten kanssa luistelemaan, siinä se kahdeksas selvä päivä menee.

• maistanut

kissanpaskaa???

Toi varttunut kuluttaja ilmeisesti, kun noin varmana asiaansa kirjoittelee. Miltä se maistuu?

• Varttunut kuluttaja
        maistanut kirjoitti:

kissanpaskaa???

Toi varttunut kuluttaja ilmeisesti, kun noin varmana asiaansa kirjoittelee. Miltä se maistuu?

kappaleessaan "Häirikkö".Sanat meni jotenkin näin:

"Niin kuin kissanpaska maistui aamuin suussa, alkoi pikkuhiljaa aate itää umpiluussa, vois kai sitä elää varmaan fiksumminkin..."
        Se kissanpaska tämän viihdetaiteilijan vei manan majoille vuonna 1990.

• åpoi

vain määrätyn kestoinen taival synnytyslaitokselta kalmistoon, miksi pitäisi kulkea muistamattomana päissään tämä ainutkertainen matka ja miksi riidellä koko ajan, vaikka selvänäki kulkee?

palstalla on sopeva serihvi ja sillä sipuli

melkein vuoden palstalla olleena olen pannut merkille että vakio kävijät eivät oo olleet vaihtamassa serihviä, vaan joku itsensä tärkeäksi tuntevä tulokas, jolla ei oo selvää käsitystä ketjun toiminnasta

antakaa meijän olla ja höpötellä rauhassa edes tipattomien ketjussa, täällä on tietynlaista harmoniaa ja yhteenkuuluvaisuuden tunnetta yhteisen ongelman ympärillä ja moni on pysynyt raittiina paljolti ketjun ansiosta (minäki)

• Hiljaista oli hiihtoladulla, vain kirkonkellot ääni kuului. Oli muuten hyvä mietiskellä, krapulaista sunnuntai-aamua ja terveellistä lenkkeily päivää. Päädyin siihen, että haluanko todella vaihtaa tämän olotilan, vapisevaksi ja tutisevaksi ukoksi. En ! Raitista päivää kaikille, sitä haluaville.

• Cettuz!

Edellisiin. Tipatta. Raittiina. Tosiaan kun kuljeksin koiran kanssa lenkillä muistuu tai muistelen entisiä aikoja. En haluaisi palata niihin, en mistään hinnasta. Ajattelen kuinka olen voinut olla niin ajattelematon. Aika entinen, jossa oli yksi pääosanesittäjä. Narrit seurasivat nöyrästi perässä. Tehden mitä tanhansa saadakseen pääosanesittäjää.

• mussukka1

Meillä pääsee tänään enakkoäänestämään vasta kirkonmenojen jälkeen. Vanhukset eivät tykkää ollenkaan tästä ennakkosysteemistä, pitäisi olla kuin ennen, äänestyspäivä on juhlapäivä, pannaan parasta päälle ja kun velvollisuus on suoritettu, juodaan vaalikaffeet. En aio minäkään vaihtaa olotilaani usvaiseen.

• tippaeitapa
        Cettuz! kirjoitti:

Edellisiin. Tipatta. Raittiina. Tosiaan kun kuljeksin koiran kanssa lenkillä muistuu tai muistelen entisiä aikoja. En haluaisi palata niihin, en mistään hinnasta. Ajattelen kuinka olen voinut olla niin ajattelematon. Aika entinen, jossa oli yksi pääosanesittäjä. Narrit seurasivat nöyrästi perässä. Tehden mitä tanhansa saadakseen pääosanesittäjää.

"Aika entinen, jossa oli yksi pääosanesittäjä. Narrit seurasivat nöyrästi perässä. Tehden mitä tanhansa saadakseen pääosanesittäjää."

Olisi mielenkiintoista kuulla lisää tuosta mutta taitaa mennä hieman ohi aiheen :)

• c.....z!
        tippaeitapa kirjoitti:

"Aika entinen, jossa oli yksi pääosanesittäjä. Narrit seurasivat nöyrästi perässä. Tehden mitä tanhansa saadakseen pääosanesittäjää."

Olisi mielenkiintoista kuulla lisää tuosta mutta taitaa mennä hieman ohi aiheen :)

Viinahan se pääosanesittäjä. Tuli hieman huonot vertaukset. Anteeksi.

• tippaeitapa
        c.....z! kirjoitti:

Viinahan se pääosanesittäjä. Tuli hieman huonot vertaukset. Anteeksi.

Taitaa mielikuvitus lentää mullakin raittiuden sekoittamana :)

• Mimmuli1

Olo kerrankin tuntuu levänneeltä sunnuntaina, eikä sydän hakkaa tuhatta ja sataa krapulassa.
      Ilma ei voisi kauniimpi olla. Laduille taas suunnistelen kohtapuoliin.

• tippaeitapa

Annetaan nyt maksan levätä ainakin 23 päivää vielä.

• aahoohoo

kun en oo kerenny koneelle ja oon silleen välttyny suukopuun osallistumiselta, enkä muuten meinaa lukeekkaan noita juttuja - pysyy oma mieli rauhallisena - riidelkööt muut.

Minä sen ku porskuttelen selvänä ja päätäni oon puuduttanu inventaariolla. Viheliäistä hommaa.
      Silmät kierossa oon kaks päivää laskenu nappeja ja tuntuu ettei ne vähene yhtään. Siinä hommassa aivot menee niin tukkeeseen ettei muista mikä luku tulee neljänkymmenenkaheksan jälkeen.

Ja huomenna jatkuu ja jatkuu ja jatkuu....

• åpoi

nelikasin jälkeen kuuskytkuus?

(seoli muuten tyvenen veen maalausohje se tärpätt
        ohennus ja se sumutus häätyy ohentaa vahapitoisella oljyllä)

muuton menee mukavasti, paitsi että yks vene karahti kivelle

• AimoKankkunen.

Että miksi aahoohoo puuttui tämänkertaisesta joukkotappelusta? Syykin selvisi. Olisi Raitis saanut tiikerimäisen puolustajan, mutta taisi selvitä aika vähin vammoin muutoinkin. Hänen henkisistä vammoistaan en tiedä.
        Raitis, onko Sinulla muuten tullut sellaisia ilmiöitä, että pää nykii omineen sivuttain, tai jos kainaloa kutittaa, niin huomaatkin rapsuttelevasi takapuoltasi, tai jos ovikello soi, vastaat puhelimeen?
        Kyselen vain kartoittaakseni vammaisuusastettasi taiston jälkeen.

• Systeri

tipaton

• pörri1

Yötä kaikille.t pörri1

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe