Ostaisin kaksi terraariota mieluiten käytettynä. Hinta ei sais olla kalliimpi kuin eläinliikkeissä. Löytyykö?!?
Ostettaisiin kaksi terraariota!!!!
3
218
Vastaukset
- Nimetön
Vai terraariota tai akvaariota kaivataan!!!!No hanki sellanen kohteliaasti kysymällä äläkä sano olevasi köyhä. Lue gerbiilisivut ennenkuin hankit gerbiiliä. Ja vielä yks asia, Älä hanki kahta gerbiiliä eri terraarioihin!!!!
- Tanjuska..
Eihän se välttämättä hanki kahta gerbiiliä eriin häkkeihin! Mistä voit päätellä hahhah että se on laittamssa gerbiilit yksin. Ei kukaan laittaisi kaikki on sentään niin viisaita jotka on hankkimassa
gerbiilejä. MInulla saatta kohta vapautua kaksi terraariota kun gerbiilini ovat jo nin vanhoja minulla on kolme terraariota mutta yhdessä on vain ihan nuoria mutta toisissa anhoja. Ja terraariot maksaisi yksi 35e. Tanjuska.. kirjoitti:
Eihän se välttämättä hanki kahta gerbiiliä eriin häkkeihin! Mistä voit päätellä hahhah että se on laittamssa gerbiilit yksin. Ei kukaan laittaisi kaikki on sentään niin viisaita jotka on hankkimassa
gerbiilejä. MInulla saatta kohta vapautua kaksi terraariota kun gerbiilini ovat jo nin vanhoja minulla on kolme terraariota mutta yhdessä on vain ihan nuoria mutta toisissa anhoja. Ja terraariot maksaisi yksi 35e.Kiitos,johan helpotti.Oon kiinnostunu niistä. Enkä tosiaankaan oo hankkimassa kahta eri terraan. Missä asut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450