Alkoi taas arkipäivä ja sellaisena se päättyköön.
9.1-06 Tipatonna
23
2012
Vastaukset
Raittiina vietän minäkin tään päivän.!
- aahoohoo
monta kuunkiertoo ennen ku seuraavat pyhät tulee mutta haitanneenko tuo mitä - tavan harmaa arki on kuitenki rytmeineen ja rutiineineen ehkä mulle sitä kaikkein parasta ja voihan sitä pienilläki jutuilla tehä maanantaista laatumaanantain.
Tiedoksi vaan - tein sen sumun tärpätillä ja kyllä se sumulta näyttää vaan sen jälkeen en oo kerenny tehä tauluun yhtikäs mitään. Vaan eipä oo kiirekkään - sudin sitte ku on aikaa.
Mustan kahvin linjalla näytän olevan tänä aamuna ku maito on hitto vieköön taas menny kokkareiks.- åpoi
minä jo mielessäni kuvittelin että muuten ois tullu arjalta läpimurtotyö muttaku tärpätillä pilasi sen
eipäsilti tärpättiä minäki käytin kunnes yks kokeneempi neuvo että ölöjyllä, ölöjyllä se laveeraus tehhään
eipä siinä taija isoja eroja olla kummalla tekee
ehkä öljyohennuksella tulee vähä niinku kolmiulotteisuutta, mutta minusta tuntuu että vaatii enempi harjottelua
ennenaikaan en ruvennut mitään tekeen jos ei ollu harrastepulloa, ny ei tarvi - aahoohoo
åpoi kirjoitti:
minä jo mielessäni kuvittelin että muuten ois tullu arjalta läpimurtotyö muttaku tärpätillä pilasi sen
eipäsilti tärpättiä minäki käytin kunnes yks kokeneempi neuvo että ölöjyllä, ölöjyllä se laveeraus tehhään
eipä siinä taija isoja eroja olla kummalla tekee
ehkä öljyohennuksella tulee vähä niinku kolmiulotteisuutta, mutta minusta tuntuu että vaatii enempi harjottelua
ennenaikaan en ruvennut mitään tekeen jos ei ollu harrastepulloa, ny ei tarvimulle kelpaa ja pitää sitte kokeilla sitä öljyy joskus toiste. Mulla ois siihen tauluun nyt kaikkein mukavimmat jutut vuorossa: kaikenlaisia suokasveja, suopursuja, tupasvilloja ja muita pikku varpuja ja sit ois vielä yks haaste: suolammen pinta. Se pitäs saada sellaseks ettei se näytä pullistuvan keskeltä. En oo tehny siihen muuta ku pohjamaalin niin että vihjettä vaan kehiin.
Minkä aiheisia tauluja ite maalaat? Mulla on näköjään noi luontojutut. - karbidi
aahoohoo kirjoitti:
mulle kelpaa ja pitää sitte kokeilla sitä öljyy joskus toiste. Mulla ois siihen tauluun nyt kaikkein mukavimmat jutut vuorossa: kaikenlaisia suokasveja, suopursuja, tupasvilloja ja muita pikku varpuja ja sit ois vielä yks haaste: suolammen pinta. Se pitäs saada sellaseks ettei se näytä pullistuvan keskeltä. En oo tehny siihen muuta ku pohjamaalin niin että vihjettä vaan kehiin.
Minkä aiheisia tauluja ite maalaat? Mulla on näköjään noi luontojutut.taas oon läsnä! Meitsin muistin mukaan molemmilla voi homman tehä, mut tärpättilaantrinki jättää mattapinnan ja oili kuten muukin maalaus! Harmi, kus et asustele meilläpäin; täs kylällä on yks taide- ym.-puoti, jota pitää yks puoltuttu. Aikoinaan ku tuli ne muutamat kuvat tehtyy, ni oli kiva jaaritella siel kaupas saamas vihjeitä!
Emmää tohon pullistumiseen muuta ossoo sannoo, ko et elä pistä mittää sen kankaan taakke, joka sitä pullistas!
BTW! Minkä kokosii taului Sää maalailet? Mulla on tos seinällä yks "Tytön kuva" about reilu 25 x vajaa 35cm. Sitte ne emännälle tehyt lintukuvat on vähä postikorttii suurempii. Elikkä mää jos maalaan vielä, ni sit lintui, mieluiten niiku Wrghtin veljekset!
- nasukasa
...tänäänkin otan antabukseni.
- åpoi
tämäki päivä raittiina
- Ryyppymies
tänään. Työtkin alkoivat.
- Cettuz!
Raitista, kaikille. Tipatta.
- mussukka1
Eilen tuli varmaan raitisilmamyrkytys. Meillä oli sellainen pieni retki, nuotiota sun muuta.
Ei tarvinnut illalla lukemista sänkyyn.
Tissutteluun en aio sortua. - Dokaani
Loppuu ne pitkätkin lomat aina lopulta... Vähän käynnistämisvaikeuksia työrytmissä, muttei onneksi kankkusen takia, ts. tipatta oon ollut.
Pitkästä aikaa normaali maanantai työssä, mutta olotila on poikkeava, ei krapulaa ja muutenkin mukava olotila.
- Systerikin
ja 30 km hiihtoa takana! Viime torstaina alkoi meikän hiihtokausi.
- Mimmuli1
Nyt taas normaalit viiden päivän työviikot alkoivat, mutta huomattavasti mukavampaa kokea maanantai pirteänä ilman tutinoita.
- papio
Tipatonna on mennyt minullakin päivä. Aamulla pannullinen Krönung-kahvia ja nyt ajattelin hernekeittoa keitellä. Postissa tuli taas sellainen pläjäys teknistä laitteistoa (ei piraatti), että siinäpä se päivä pari kuluukin ja saatte olla rauhassa minulta. Mutta selevinpäin mennään etiäpäin! ;)
- Sani
Hyvä sheriffi, kun poistit ne asiattomat viestit! Ihan untuvikko minäkin mutta selvin päin ja nyt nukkumaan. Öitä!
Sani kirjoitti:
Hyvä sheriffi, kun poistit ne asiattomat viestit! Ihan untuvikko minäkin mutta selvin päin ja nyt nukkumaan. Öitä!
Ketjuun!!
- paranoidi
Rauhallisesti viikko alkuun, tipatta.
- tippaeitapa
jatkukoon.....
- mussukka1
Minä vain omaa hyvää tuulta tänne puran. Työt on hoidettu ja hangessakin ehditty käydä ja ilman alkoa. Huomenna voi tietysti tulla takapakkia, voihan olla että aamulla on lunta tuiskuttanut niin, että autoa ei saa puskettua läpi.
Kaikille mukavaa iltaa ja hyviä unikuvia. - karbidi
Kehittäkääs mulle jostain jotain vaikka ironista huumoriiki siehen ens maanantakiseen pallolaajennukseen. Tokihammää tierän, jottei se oo sen kummosempi, kus se viikontakane varjoainekuvauskaa, vaan eikös se kumminni oo joku vaaranpaikka, ku lähetään pumppuun työntään jotain ilmapalloja 12 baarin paineella!
- Tri. Urpo-Örvelö.
Ei sinne pumppuun työnnetä ilmapalloja 12 barin paineella, vaan se paine pumpataan siihen sondin päässä olevaan pieneen pallukkaan, että on sopivan kokoinen, ja nykäistään sun pumppurööristä sen ahtauman läpi, niin johan on taas putket puhtaana, ja ukkoon tulee virtaa kintaisiin, kun alkaa nesteet virtaamaan.
Keväällä saat olla sitten tarkkana kuin muinoin. Neidoilla alkaa vaatetus vähenemään, ja pallolaajennuksen jälkeen kuulemma voi jäykistyä muukin kuin niska.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164