Äskön tapahtui jotain, mikä sai minut polvilleni.
Erosin kaksi kuukautta sitten kirkosta, kun koin sen ahdistavana, mutta sen jälkeen ovat asiani menneet pahempaan, sitten viime yönä rukoilin, ensimmäistä kertaa vuoteen.
Nyt sitten olin taas murheissani ja kuuntelin samaa roskaa, mitä olen monena iltana kuunnellut, mutta äkkiä kaivoin vanhan gospel-levyni kaapista ja aloin rukoilla, en ajatellut rukoilua ennen tätä.
Jokin minut sai rukoilemaan ja toivoni heräsi, ehkä sittenkin elämäni on arvokas.
Tämän täytyisi jatkua, joten jos jaksaisitte rukoilla tuhlaajapojan puolesta.
Äskön jäin hyvään oloon.
3
780
Vastaukset
Jeesus ottaa vastaan kaikki tuhlaajapojat ja tytöt. Julistan kaikki syntisi anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Anon sinulle oikein Pyhän Hengen voitelua, 1 kor 12 armolahjoja. Jeesus on tarkoittanut, että uskon elämä on hauskaakin, sekä myös kaksisuuntaista. On hyvä kuulla Jeesusta, ja se alkaa siitä, että ensiksi täytyy lukea hänen sanaansa, Uutta Testamenttia ja sitten kun Hänen aikansa on, hän antaa armolahjoja. Niiden kautta voi kuulla Jeesusta, Pyhän Hengen kautta, siksi se on niin tärkeää. Ihmisen ei tarvitse olla yksin.
Katsotaampa, jos voit sanoa omalla suulla "Jeesus on HERRA", olet uskossa Jeesukseen. Sillä ei ole niin merkitystä, kuulutko kirkkoon vai ei. Mutta sydämen uskolla on merkitystä.
Jeesus on Herra tunnustus löytyy tästä. Eli vain uskova voi sanoa Jeesus on HERRA!
3.Minä teen siksi teille tiettäväksi, ettei kukaan Jumalan Hengessä puhuva sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", muuten kuin Pyhässä Hengessä.
[Jumalan Kansan Raamattu: 1Kor. 12:3]Hyvä ystävä, kun sinä nouset ja päätät tulla takaisin Taivaan Isän luokse, niin Hän nousee ja juoksee sinua vastaan ja armahtaa sinut rakkaudessaan, kuten tuhlaajapojalle kävi.
"Niin hän meni itseensä ja sanoi:"Kuinka monella minun isäni palkkalaisella on yltäkyllin leipää, mutta minä kuolen täällä nälkään!
Minä nousen ja menen isäni tykö ja sanon hänelle: Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan, ja sinun edessäni enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan; tee minut yhdeksi palkkalaisistasi."
Ja hän nousi ja meni isänsä tykö. Mutta kun hän vielä oli kaukana, näki hänen isänsä hänet ja armahti häntä, juoksi häntä vastaan ja lankesi hänen kaulaansa ja suuteli häntä hellästi.
Mutta poika sanoi hänelle:"Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan".
Silloin isä sanoi palvelijoilleen:"Tuokaa pian parhaat vaatteet ja pukekaa hänet niihin, ja pankaa sormus hänen sormeensa ja kengät hänen jalkaansa;
ja noutakaa syötetty vasikka ja teurastakaa. Ja syökäämme ja pitäkäämme iloa,
sillä tämä minun poikani oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt." Ja he rupesivat iloa pitämään.
Luukas 15:17-24
"Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä."
1.Joh 1:9-10
Kun tunnustat syntisi ja kadut niitä, saat uskoa kaikki syntisi Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä anteeksiannetuiksi. Saat rauhan sydämeesi ja iankaikkisen elämän.
Jeesus rakastaa sinua, tukee ja kantaa sinua sekä rukoilee puolestasi silloinkin, kun itse et jaksa.Hän on kanssasi niin ilon kuin murheenkin päivänä.- Asia
Muistan sinua rukouksessa. Voimia ja Siunausta. Etsi uskovien yhteyttä ja toivottavasti liityt johonkin Jeesukseen uskovien seurakuntaan. Seurakuntayhteys on tärkeää Ja Raamatunluku. Rukoilen että saat intoa lukea raamattua. Ja vaikkei aina huvittaisikaan, niin kannattaa. Raamattu ruokkii aina nälkäistä sielua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164