Mikä siinä on, että sillä sekunnilla kun alkaa joku kiinnostamaan, niin heti klikkaa itsellä kaikki asiat ihan päin seiniä. Mikään ei suju, mitään ei osaa, ei edes puhua.. Koko olemus muuttuu niin, että itsekään ei enää kestä itseään eikä kukaan muukaan, eikä enää yhtään tiedä mistään mitään. Sitten siitä saa vielä palautetta, ja kun itsekin samat asiat ottaa päästä.. Ja just ne samat asiat, että kun sä olisit sellainen ja tällainen (ihan kuin normaalisti kuitenkin on) niin sit olis kiinnostavampi. Ja tietää ettei koskaan milloinkaan muulloin ole niin ääliö, kuin just sillon kun on ihastunut johonkin ja sillä lockouttaa kaikki lopullisesti. Kukaan ei ikinä ole saanut musta oikeanlaista käsitystä vaan niin ihmeellisiä, ettei niitä itse edes voi saada muuttumaan. Ja just toisinpäin, kun on viimeisen päälle suututtava ja ärsyttävä päivä, eikä kukaan voisi enää vähempää kiinnostaa, niin hokkuspokkus just sillon joku kiinnostuukin ja kun itsellä ei voisi vähempää kiinnostaa, voi itku. Mun elämässä tähän mennessä mä olen pilannut joka ikisen ihmissuhteen murusenkin kiinnostumalla ja mokaamalla täydellisesti just siksi et olen ihastuneena niin suoraan sanotusti omastakin mielestäkin ja palautteen perusteella ihan ääliö, teen kaikki mahdolliset ja mahdottomat virheet ja mokat mitä vaan voi, enkä mä ole enää mikään teini edes. Miten se voi olla niin ristiriitaista. Eli jos ei ikinä itse kiinnostu kenestäkään, niin musta kiinnostutaan ja toisinpäin. Tää on käsittämätön pattitilanne.. Kellään muulla samaa?
kriisi
päällä
1
346
Vastaukset
Ainahan se tuolleen menee. Oravanpyörää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421