suuteleminen kolmansilla treffeillä?

kokematon tyttö

kun ei itsellä sitä kokemusta ole niin kysynpä täältä.. eli ollaan nyt miehen kanssa tavattu 3kerta ja viimeisien treffien päätteeksi se antoi sellaisen kevyen pusun huulille.
Minusta tuntuu että tämä tuli jotenkin hirveän nopeasti.. Miten nopeasti te muut yleensä päädytte suutelemaan? saattaisin pitää tästä miehestä, mutta ollaan tavatttu vasta näin vähän, ettei vielä ole sellaista tunnetta että tuntisin hänet. Ei olla mitään teinejä, itse 20 ja mies 30
olenko vain niin estynyt kun mulle pusukin on aika iso asia ja hämmennyin niin kovasti? (no, joo en ole niitä aikaisemmin juuri harrastanut) Mies on tietty paljon kokeneempi ja itse en ole niin sekin varmaan vaikuttaa..

23

6363

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oudokselija

No huh huh, onpa teillä kauhea tahti kun peräti kolmannella treffikerralla suudellaan kevyesti! Mitä te sitten olette tähän asti tehneet? Jutelleet ja tuijotelleet toisianne silmiin?

Jos ekoilla treffeilläni hommat eivät etenisi edes suutelun asteelle, en uskoisi suhteesta tulevan yhtään mitään ja viheltäisin pelin heti poikki. Jos ihmisten välillä kuplii kemiaa ja aitoa intohimoa, eivät he pysty pitämään näppejään tai muitakaan ulokkeitaan erossa toisistaan edes toisiin treffeihin asti.

• *Hessu*

.. yököttävä "sinkkunainen", jota ketään itseään kunnioittava mies ei käytä kuin pussien tyhjennykseen. Ottaisin paljon mieluummin aloittajan, kuin tuollaisen pervon munahaukan joka antaa jokaiselle äijälle jo ekoilla treffeillä. Sääliksi käy sitä miestä, joka sun kynsiis lopulta jää. Siis jos sinne yleensäkään onnistut ketään pidemmäksi aikaa sitomaan...

• oudokselija
        *Hessu* kirjoitti:

.. yököttävä "sinkkunainen", jota ketään itseään kunnioittava mies ei käytä kuin pussien tyhjennykseen. Ottaisin paljon mieluummin aloittajan, kuin tuollaisen pervon munahaukan joka antaa jokaiselle äijälle jo ekoilla treffeillä. Sääliksi käy sitä miestä, joka sun kynsiis lopulta jää. Siis jos sinne yleensäkään onnistut ketään pidemmäksi aikaa sitomaan...

Ja jos nainen ei tunnu lämpiävän ekoilla treffeillä, miksi minun pitäisi jatkaa hedelmätöntä vonkaamista? Minulla on parempaakin tekemistä kuin treffailla naisia, joiden kanssa suhde ei kuitenkaan kehity mihinkään.

Enkä minäkään kaikkia tapaamiani naisia vokottele tai pussaile. Kyllä minä huomaan yleensä jo alkumetreillä, kannattaako minun edes yrittää lämmitellä. Ja viimeistään tokan treffin aikana käsitys kiteytyy: se on sitten siinä vaiheessa "meille, teille tai lopullisesti eri teille".

• *Hessu*
        oudokselija kirjoitti:

Ja jos nainen ei tunnu lämpiävän ekoilla treffeillä, miksi minun pitäisi jatkaa hedelmätöntä vonkaamista? Minulla on parempaakin tekemistä kuin treffailla naisia, joiden kanssa suhde ei kuitenkaan kehity mihinkään.

Enkä minäkään kaikkia tapaamiani naisia vokottele tai pussaile. Kyllä minä huomaan yleensä jo alkumetreillä, kannattaako minun edes yrittää lämmitellä. Ja viimeistään tokan treffin aikana käsitys kiteytyy: se on sitten siinä vaiheessa "meille, teille tai lopullisesti eri teille".

Miksi sitten viittaat miehen tapailemiseen tuolla alempana? Eikös sinun kuuluisi tapailla naisia? Ja ei, en minä puhunut pussailusta ekoilla treffeillä, vaan panemisesta.

• oudokselija
        *Hessu* kirjoitti:

Miksi sitten viittaat miehen tapailemiseen tuolla alempana? Eikös sinun kuuluisi tapailla naisia? Ja ei, en minä puhunut pussailusta ekoilla treffeillä, vaan panemisesta.

Missä kohtaa viestiäni muka oli viittaus miehen tapailemiseen?

• hoijjaaa
        oudokselija kirjoitti:

Missä kohtaa viestiäni muka oli viittaus miehen tapailemiseen?

Pidä nyt vain se turpasi kiinni homo! Sinun kantasi tuli jo selväksi. Mutta onneksi on muunlaisiakin miehiä sentään!

• kuulostaa

jopa kokemattoman 21v pojan mielestä. Miehestä tuntuu tietty nyt ettet häntä vähempää voisi kiinnostaa.

• mielestä

se on just niinkuin itsestä tuntuu. Olisi varmaan parasta kertoa hänelle itselleen, että haluat ottaa ihan rauhallisesti vaan...jos on fiksu tyyppi niin tottakai tajuaa, jos ei, niin anna sen mennä.

• kuminen kojootti

Ohhoh... Enpä ole ennen kuullutkaan että ensisuudelmaa saa odottaa kolmansille treffeille asti. Lienee melko normaalia, että jo ekoilla - viimeistään toisilla - treffeillä pussaillaan poskille. Kolmansilla monet menevät jo sänkyyn!

Toisaalta treffejä ja treffailijoita on joka junaan, joten kukin pussailkoon tyylillään ja vasta sitten kun haluaa. Mies tosin saattaa heittää pyyhkeen kehään, jos ei saa sinulta minkäänlaista responsea neljänsillä treffeillä.

• Eeva

"...jo ekoilla - viimeistään toisilla - treffeillä pussaillaan poskille. Kolmansilla monet menevät jo sänkyyn!"

Eli toisilla treffeillä pussaillaan poskille ja kolmansilla jo sänkyyn? Mitä ihmettä :D En ole kyllä kuullut et näin pian olisi menty sänkyyn! Itse menin sänkyyn nykyisen poikaystäväni kanssa 1,5 kk seurustelun jälkeen (ennen seurustelua tunnettiin 1 kk) ja ensimmäinen suudelma (ei mikään kevyt suudelma poskelle, vaan semmonen kunnon kiihkeä ;)) tapahtui jo ekoilla treffeillä, siis niiden päätteeksi. Mutta eihän toi kolmansilla treffeillä eka suudelma kuulosta pahalta! Päinvastoin on itseään kunnioittava tyttö, joka ei hyppäis kenenkään kanssa heti sänkyyn. Todella kunnioitettava asia. Ja jos oikeasti on nähnyt tyyppiä vasta 3 kertaa..

• provo_

Ettei vaan olisi provo? Oikeastikko järkytyit pikku suudelmasta? Se saattoi olla täysin viaton! Ethän sinä enää mikään lapsi ole, hyvä ihminen. Hassu taidat olla. :)

• ---

Se on ihan sama kuin että sut pistettäis tuijottaaan (ja kai sillekin voi halutessaan jutella kaikkea mukavaa) suklaapatukkaa viikkotolkulla, toisin kuin et vetäis sen heti nassuun jahka kassatädin käsi on hellennyt...

Oi-joi kuinka mahtavaa se sitten onkaan kun siitä ekan palan vihdoin voi kielelle pistää...siinä unohtuu onko se cartedoooria vaiko euroshopperia, sama tunne....ummarsithan:)

• Anne_

Nyt täytyy järkyttää kaikkia miehiä vielä lisää:)...itse en suostunut kolmansilla treffeillä suudelmaan huulille.
      Ei vain ollut sellainen fiilis, koska tuntui, ettei jutteleminenkaan oikein kunnolla sujunut, eikä toiseen ollut ehtinyt kunnolla tutustua. Nettitreffit, mutta taustalla ei ollut pidempää kirjeenvaihtoa/mailailua tms.
      En minä "ventovieraita" halua suudella. Jokainen suhtautuu tähän pussailujuttuun omalla tavallaan. Toiset pussailee vaikka pylvästä paremman puutteessa, toisille suuteleminen on isompi juttu.

Eli sinulle "kokematon tyttö": ollaan me sitten vain toisten mielestä "estyneitä", mutta minä ainakin ymmärrän täysin suhtautumisesi.

• oudokselija

Miksi sinä sitten deittailit lukuisia kertoja sen miehen kanssa, jos et tuntenut mitään häntä kohtaan? Ei se äijä sen kummemmaksi muutu vaikka sen oppisi pikkuisen paremmin tuntemaankin. Jos ei heti ekoilla treffeillä (tai oikeastaan jo ekan puolen tunnin aikana) sytytä, ei hirvittävää lemmenroihua ole odotettavissa myöhemminkään. Ensivaikutelma on tärkeä ja jos silloin viisari ei värähdä, ei treffailua kannata mielestäni jatkaa.

• oudokselija kirjoitti:

Miksi sinä sitten deittailit lukuisia kertoja sen miehen kanssa, jos et tuntenut mitään häntä kohtaan? Ei se äijä sen kummemmaksi muutu vaikka sen oppisi pikkuisen paremmin tuntemaankin. Jos ei heti ekoilla treffeillä (tai oikeastaan jo ekan puolen tunnin aikana) sytytä, ei hirvittävää lemmenroihua ole odotettavissa myöhemminkään. Ensivaikutelma on tärkeä ja jos silloin viisari ei värähdä, ei treffailua kannata mielestäni jatkaa.

Ainakin itse huomaan vasta pidemmän ajan kuluessa vetääkö mies minua fyysisesti puoleensa vai ei. Tärkeintä on se, että miehessä on jotakin muuta kiinnostavaa persoonassa. Silloin se fyysinenkin puoli yleensä syttyy kuin itsestään.

• kuin myös
        Catariina81 kirjoitti:

Ainakin itse huomaan vasta pidemmän ajan kuluessa vetääkö mies minua fyysisesti puoleensa vai ei. Tärkeintä on se, että miehessä on jotakin muuta kiinnostavaa persoonassa. Silloin se fyysinenkin puoli yleensä syttyy kuin itsestään.

minullakin se jonkunlainen henkinen yhteys ja aito tykästyminen toiseen saa haluamaan toisen kosketusta. Vaikka joku mies voi joskus olla fyysisesti vetoava, niin jos hän avaa suunsa ja osoittautuu ääliöksi, en todellakaan kaipaa sellaisen kosketusta. Älykkyys (tietynlainen provosoiva kysymystenasettelu)on seksikästä.

• hyvä vaan

Ei kannata pussailla kaikki vieraita nopeasti tai ennen pitkään saa huuliherpeksen. Ihan järkevää toimintaa.

Ei se pusu sinänsä ole iso asia, mutta huuliherpes on.

• aida.

Myös minä ja nykyinen poikaystäväni pussattiin ensimmäisen kerran 3. treffeillä. Ainakin minulla oli siinä vaiheessa jo sellainen tunne, että jollei pusua tule, mies ei taida olla minusta kiinnostunut muuta kuin kaverina ja se on sitten sen lorun loppu. Ja olen sentään TODELLA hidas rakkausasioissa! (moni muu olisi jo hypännyt sänkyyn siinä vaiheessa) Ollaan 25 .

Herran jestas, pitäähän suhteessa jotain kipinää olla jo alusta asti. Onkohan alkuperäinen ihan oikeasti ihastunut tuohon mieheen jos pusu niin kovin hämmentää? Itse ainakin yleisesti ajatellen odotan pusua jo ihan ensimmäisistä treffeistä lähtien, vaikkei siihen lopulta päädyttäisikään kuin vasta vähän myöhemmin. Jos suhteen oletetaan lähtevän liikkeelle siitä että ensin käydään puoli vuotta kahvilla ja tutustutaan, niin lopulta ollaan tuttuja kuin hyvät ystävät mutta mitään kemioita ja jännitystä ei ole enää jäljellä...

Ei ihmistä ole tarvis TUNTEA jotta häntä kohtaan voi olla tunteita. Jos toinen tuntuu ihan vieraalta vielä 3. treffeilläkin, ette ehkä ole kovin yhteensopivia. Se "tuttuuden" ja läheisyyden tunne kun syntyy usein ihan muista aineksista kuin varsinaisesta toisen läpikotaisin tuntemisesta. Kyse on kemioista. Miten voi sanoa 3. treffien jälkeen että "saattaisin pitää tästä miehestä"? Sitä joko pitää tai ei, mutta hitaampikin sen tietää jo suht aikaisessa vaiheessa.

• kokematon tyttö

hmm, tännehän näyttää tulleen vastauksia laidasta laitaan. Vallitsevan käsityksen mukaan olen siis tosi hidas. (tosin muutama rohkaisevakin vastaus tuli :)
        No, ensinnäkin tuosta että 'saattaisin pitää miehestä', siis tunnen vetoa häneen kylläkin, mutta minusta myös muut asiat kuten yleinen elämänkatsomus yms. vaikuttavat. pitääkö ihmisen olla vain vaistojensa orja? miten hyvin voin tuntea lopulta ihmisen nähtyämme kolmesti kaiken kaikkiaan?
        no, kumminkin. tuolla hämmentymisellä tarkoitan lähinnä sitä, että kun tämä on itselleni kovin uusi asia tuo suuteleminen, niin kai sellainen voi hämmentää? en ole ollut miehen kanssa aikaisemmin ja tuntuu että joidenkin kuvailema sänkyyn hyppääminen jo varhaisessa vaiheessa ei ole minua varten. haluan edetä hitaammin ja haluaisin ylipäätään ensin tuntea että tämä ihminen on minulle se oikea. pelkkä fyysinen vetovoima ja ihastus ei minusta riittää, sillä mitä niillä tekee jos ihminen on muuten kovin erilainen (tai muuten vaan sellainen jonka kanssa en halua olla).

Ja kun mulla ei ennestään ole hirveästi kokemusta, kuten varmaan tuli jo selväksi :) niin halusin saada tietää miten muilla ihmisillä yleensä on nämä jutut edenneet. mistä mä tiedän jos tämä onkin liian nopeaa etenemistä ja tämä on ns. pelimies? tai jos tämä onkin päinvastoin epänormaalin hidasta etenemistä :) kuten mun puolelta monien mielestä asia näyttää olevan :)

• kokemattomia joskus
        kokematon tyttö kirjoitti:

hmm, tännehän näyttää tulleen vastauksia laidasta laitaan. Vallitsevan käsityksen mukaan olen siis tosi hidas. (tosin muutama rohkaisevakin vastaus tuli :)
        No, ensinnäkin tuosta että 'saattaisin pitää miehestä', siis tunnen vetoa häneen kylläkin, mutta minusta myös muut asiat kuten yleinen elämänkatsomus yms. vaikuttavat. pitääkö ihmisen olla vain vaistojensa orja? miten hyvin voin tuntea lopulta ihmisen nähtyämme kolmesti kaiken kaikkiaan?
        no, kumminkin. tuolla hämmentymisellä tarkoitan lähinnä sitä, että kun tämä on itselleni kovin uusi asia tuo suuteleminen, niin kai sellainen voi hämmentää? en ole ollut miehen kanssa aikaisemmin ja tuntuu että joidenkin kuvailema sänkyyn hyppääminen jo varhaisessa vaiheessa ei ole minua varten. haluan edetä hitaammin ja haluaisin ylipäätään ensin tuntea että tämä ihminen on minulle se oikea. pelkkä fyysinen vetovoima ja ihastus ei minusta riittää, sillä mitä niillä tekee jos ihminen on muuten kovin erilainen (tai muuten vaan sellainen jonka kanssa en halua olla).

Ja kun mulla ei ennestään ole hirveästi kokemusta, kuten varmaan tuli jo selväksi :) niin halusin saada tietää miten muilla ihmisillä yleensä on nämä jutut edenneet. mistä mä tiedän jos tämä onkin liian nopeaa etenemistä ja tämä on ns. pelimies? tai jos tämä onkin päinvastoin epänormaalin hidasta etenemistä :) kuten mun puolelta monien mielestä asia näyttää olevan :)

muistanpa nimäkin, kun olin kokematon joskus ja en todellakaan alkuun uskaltanut tehdä mitään miehen suhteen, josta pidin. No, hän onneksi kokeneempana tajusi koskettaa ja juttu pääsi etenemään ja minäkin rentouduin eikä sähköä väliltämme puuttunut. Nykyään vain kaikki tuntuu olevan tosi nopeita ja kärsimättömiä. Musta tietty osa jännitystä on se pitkä aloitus (kuhan kuitenkin koko ajan juttu etenee eikä polje paikoillaan). Minä kun sen ulkonäön lisäksi tarvitsen persoonaan tutustumista, kuten sinäkin. Tosin toki sitä kaipaa kosketustakin ja kun on vähän enemmän kokemusta miehistä, tietää nopeammin sen, onko niitä kemioita.

Älä välitä näistä vinkujista, kukin taplaa tyylillään. Jos kuitenkin haluat jatkoa tän miehen kans, niin kerrothan hänelle olevasi kokematon siksi ujo. Muuten hän varmaankin ajattelee, ettet oo kiinnostunut. Ja koita ylittää ittes, jos sulla on tunteita häntä kohtaan. Sänkyyn asti ei tartte heti mennä, mutta pikkasen rohkaisua kuitenkin se mies tarttee, jos haluat jatkaa tutustumista.

• nähdä teidät 2 treffeillä:kahvilla / syömässä jossain raflassa kumpainenkin omalla puolellaan 3 metrin 'hajuraolla' :-) Vaikka mäkin oon rento kuin rautakanki selvinpäin niin tuo kuullostaa enemmänkin kahden kaverin tapailulta kuin miltään 'treffailulta'.Miten helvetissä te sit treffien päätteeksi lähdette omille teillenne,siis mun mielestä viimeistään siinä vaiheessa on jo pakko heittää edes pieni pusu ja halaus tai tulee ihan luonnoton olo.Tuo kuullostaa aikalailla diplomi-insinööri-erotiikalta :-)

• akateemisia

Yrmiö taitaa itse olla duunari ja on kateellinen diplomi-insinööreille. He ovat yhtä romanttisia kuin muutkin suomalaiset miehet.

• akateemisia kirjoitti:

Yrmiö taitaa itse olla duunari ja on kateellinen diplomi-insinööreille. He ovat yhtä romanttisia kuin muutkin suomalaiset miehet.

osu ja uppos :-( Mutta puolustukseni voin sanoa olevani 2/4 semi-akateeminen :-) Se nyt oli muutenki n vaan heitto,kaikkea tarvi ottaa niin kuoleman vakavasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7280
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      731
      3503
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1807
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1768
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1405
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1371
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe