11.01.2006 nimpparit

karbidi

Ei näy alottajii, joten mää sitte. Piti juhlistaa nimpparia käymällä kahveella ja tupakilla! Viikon perästä jo toivonmukaan ittesä rasittamine ei heitä syrjälleen ja paheet jäävät unholaan. Kävin tänään tiistai-masis-paltsussa, jossa yks kaveri taas muistutti siit, että elokuussa pannaan jalkasin meneen Tuusulanjärvi ympäri kimpassa!
Helvata ku ei meinaa saaha nukuttuu; ysiltä käin maate, mut ei uni tullu. Niimpä käin täs vilkaseen turinat. Vissiin se ens maanantai alitajusest hermostuttaa!

No huomenia kuitennii kaikille ja tänään en ota, jos epäilitte!

26

1568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raittihina eletään tätä Keskiviikoa, onnea karbidille nimipäivän johdosta ja kyllä se sun sydän juttu hyvin menee, usko pois. Mutta kyllä minäkin pelkäisin jos mulla ois se operaatio edessä.

• Juomamaisteri.

Ei kahvia tai teetä juoda, vaan nautiskellen hörppäillään ja ryypiskellään, niin tallentuu aromit äänentuottajaan. Jouduin siirtymään teehen, kun minulla on niin herkkä pötsi. Kahvia tulikin juotua liikaa, jopa niin, että paha olo yllätti monesti. Teetä ei voi juoda liikaa, ja siitä todella alkaa pitämään. Päivällä voin hörpätä kupin kahvia, jos joku haluaa tarjota, ei muuten.
      Kokeilkaa joskus aitoa teetä. Mielestäni yleensä baarien pussiteet ovat kitkerää sekundaa. Hyi !
      Kolmas viikko alkoi teen merkeissä.

• JM.

merkkipäivän johdosta, ja koeta pitää sitten mielessä, mitä kirjoitin mm. niskan jäykistymisriskistä keväällä.

• åpoi

vaan karbidille ja kaikille muillekki päivänsakareille
      otamma sen kunniaksi kunnon kulauksen kahvia
      kruunukorkkiset ku ei kuulu kuvioon

• pörri1

minulta myös.Itselleni tuli mieleen heti 4 Kari nimistä ihmistä.Ehkäpä yhden luokse vois poiketa vaikkapa nimpparikahville.

Ei olisi sinulla enää montaa päivää jännitettävänä.Ensi-viikolla tähän aikaan se on ohi.Kaikki menee hyvin,usko pois.

Hyvää tätä päivää kaikille.Tipatonna tietennii ainakin perjantaihin asti.t pörri1

• casperiina

Toivon mukaan moni on tänäkin aamuna tipattomassa tilassa. Kahvilla skoolaan minä ja hyvä niin.
        Ja eiku päivän haasteisiin...

• Hamara

Eipä tarvinnut aamulla herätessä oksentaa, sen siitä saa kun ei ole krapulaa.

• kaimalle.

Huomenta!

Taitaa tässä tulla netti riippuvaiseksi, kun tapahtuma köyhää sairaslomaa viettelen. En yhtään ihmettele, jos vanhukset dementoituvat, kun itse muutamassa viikossa tylsistyy. Monikin suunnittelee vapailla/lomilla tekevänsä, vaikka mitä, mutta välillä tuntuu siltä, että osa ihmisistä vain laiskistuu, kun ei ole työelämässä puurtamassa. Onhan meitä ihmisiä joka junaan ja osa jää asemallekin, mutta tälläisia mietteitä tänään.
        T. Mettäläinen.

• Ryyppymies

vaan. Itselläni tämä päivä on mennyt raittiina.

• Cettuz!

Karbidille. Raittiina. Pidetään peukkua sinulle.

• papio

Onnittelut karbidille nimppareista! Raittiina menee tämäkin päivä. Leuto ja kaunis tammikuun päivä.

• Sirpa

Koneessani taitaa pyöriä joku Troijalainen, kun ei oikein toimi kunnolla. Sähköposteja ei uskalla availla ollenkaan.
        Varmasti kaikki sujuu hyvin!:-)

• Nimipäiväsi johdosta.!!Yritä ottaa ihan rauhallisesti,kyllä se "leikkaus" onnistuu.!Kaikki muuttuu vielä iloksi.Toki tuollaiset leikkaukset aina vähän hermostuttaa,mut usko pois olet vielä elämäsi kunnossa.!

Raittiina saan tänäänkin karbidille onnee toivotella,se on minulle tärkeintä.!

• Systerikään

mutta onnittelee Karia:)!

• aahoohoo

kaikille elämän sankareille ja nimipäiväsankareille.

• tippatappaa

edelleen tipatta tänävuonna.

• paranoidi

nimipäivän sankarille. Kyllä tipattomuus kannattaa.

• Viinietikka

täälläkin ollaan ja onnea karbidille nimpparin johdosta ja empatiat myös täältä Pohjanmaalta toivottelee viinietikka, eikä tänäänkään hapan

• mussukka1

nimpparisankareille onnittelut!
      Täällä nyt pitää hakea vesisukset käyttöön ja pakata ne oikeat seuraaville lumille.
      Pimeetä ja märkää, mutta ei ole syytä ottaa tippaa.

• karbidi

Tästähä ketjust tuli pelkkä onnitteluketju. Kas ku ei Mika oo siirtänny sitä tonne olikohan joku "merkkipäivät" tai jotain semmosta palstalle!

Jokatapauksessa olen äärimmäisen liikuttunnu osakseni tulleesta kaikkinaisesta huomaavaisuudesta ja kannustuksesta.

Joten tässä yhteinen kiitos jokahiselle: KIITOS !

Niin ja kahvii vahvempaa en oo ottannu, enkä otakkaan!

• täältä. Onnittelut ! Otan sen kunniaksi kahvia.

• Eihän nyt sentään ;) pitäähän sitä ketjulaista onnitella.

• Mimmuli1

Raitistelu oli tänään helppoa, sillä juoksin töiden jälkeen harrastusten perässä. Ei tullut viinakset mieleen.

• Kassi-Alma III

Mun oikee nimi on Toini ja nimipäivä on huomenna.
        Laittakaapa mullekin oma nimipäiväketju!

hyvähyvähyvä, hörps!

• asia riippuu...
        Kassi-Alma III kirjoitti:

Mun oikee nimi on Toini ja nimipäivä on huomenna.
        Laittakaapa mullekin oma nimipäiväketju!

hyvähyvähyvä, hörps!

täysin siitä, mitä tuo loppukaneetti "hörps" tarkoitti, eli mitä hörppäsit? Pelkkä nimipäivä ei riittäne omaan onnitteluketjuun, kun tämä sattui olemaan myös tipattomien ketju.

• Kassi-Alma III
        asia riippuu... kirjoitti:

täysin siitä, mitä tuo loppukaneetti "hörps" tarkoitti, eli mitä hörppäsit? Pelkkä nimipäivä ei riittäne omaan onnitteluketjuun, kun tämä sattui olemaan myös tipattomien ketju.

kuvitellut, että mä viinaa hörppäsin. En,en,en.
        Täähä on tipattomien ketju.Kenellä on noin vilkas mielikuvitus? HUI!
        Ehän mä milloinkaan!

Kaffetta tassilta, niinku sanotaan, hörps vaan ite kullekin, hih-hih!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe