GALLUP naisille

tutkimus

Olisin kiitollinen jos mahdollisimman moni nainen jaksaisi vastata seuraaviin kysymyksiin :

1. Kuvaile mahdollisimman tarkasti minkälainen keho on unelmiesi miehellä?

2. Minkälainen unelmiesi mies on luonteeltaan?
Usein naiset vastaavat että "luotettava ja hauska yms" mutta kuitenkin ihastuvat vaarallisiin ja jännittäviin renttuihin ja playereihin. Lähes kaikki naiset sanovat myös että hyvä itseluottamus, jos se on sinun listallasi niin selitä tarkemmin mitä sillä tarkoitat.

3. Kuvaile mahdollisimman tarkasti miten unelmiesi mies pukeutuu?

4. Nykyajan miesihanne on yleensä "pitkä ja tumma Brad Pitt tyyppinen". Onko se myös sinun mies ihanteesi ?

5. Onko mahdollista olla lyhyt (170cm tai alle) ja kiinnostava?

6. Miten eroavat seurusteluun soveltuva mies ja yhdenillan juttuihin soveltuva mies? Vai eroavatko mitenkään?

7. Oletko ikinä ollut rakastunut? Jos olet niin mikä sai sinut rakastumaan? Voiko olla rakkautta ensisilmäyksellä?

7. Kerro jotain itsestäsi? Minkä ikäinen olet? Harrastatko miesten iskemistä baareista? Oletko seurustellut vakavasti? Oletko tunteellinen vai pinnallinen miesten suhteen?

Aika kiperä gallup mutta toivottavasti mahdollisimman moni jaksaa vastata. Kiitos vastauksista!

30

5103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee tässä

1.Unelmien keho on kiinteä mutta ei liikaa, eli hieman saa olla nahkaa luiden/lihasten päällä.

2.Luonne: Huomioon ottava, hieman härski, kiltti, osaa keskustella, ei painosta mihinkään, hällä mutta myös kova, hieman saa olla mustasukkainen, Kiltti, HYVÄ HUUMORINTAJU, osaa nauraa myös itselleen.

3:Pukeutuminen riippuu tilanteesta. Saa olla trendikäskin kun on sen tarve, mutta osaa olla verkkareissakin.

4.Mies ihanne on vaikea selittää jos kemia pelaa niin se on menoa sitten.

5. Itse olen 169.5 ja mieheni on 170 eikä haittaa yhtään. Parempi sopivuus (you know?).

6. Pika juttuun haetaan sitä "Trendi-pelleä" mutta pidempään sitä kilttiä.

7.Rakastumaan sai kaikki ed.main. ja kyllä voi.

8.27.v En harrasta enään sillä seurustelen vakavasti mutta ennen sitä kyllä.
      Pinnallinen en ole koskaan ollut. ulkoiseen muotoon kyllä katson mutta ihan normaalissa määrin.

• Justiina

Tässäpä nämä:

1. Lihaksikas

2. Huomaavainen ja muista ihmisistä välittävä, eläinrakas

3. Aivan sama mulle

4. Pitkä mies ok, värillä ei väliä. Brad Pittistä en tykkää.

5. Kenties, mutta en huolisi lyhyttä miestä. Vähintään keskipituinen on oltava.

6.En tiiä, kun ei ole yhden illan juttuja

7. Olen ja voi olla. Siinä ihmisessä oli vaan se jokin.

8. En katso tarpeelliseksi kertoa itsestäni enempää.

• Huomenta!

1. helpompaa sanoa millainen ei eli ei tynnyrilihava saa olla eikä bodarityyppinen
      2. luotettava ja hauska kuulostavat hyvältä. Minusta itsevarmuus on sitä, että on omia mielipiteitä ja uskaltaa pitää niistä kiinni. Lisäksi turvallinen, sosiaalinen.
      3. tärkeintä on, että on puhtaat ja ehjät vaatteet. Sitten, että edes vähän miettii näyttääkö ne hyvältä. Missään nimessä ei villapaitaa tungeta housunkauluksen sisään ja nosteta housuja vyön avulla kainaloihin. Tarpeeksi pitkät lahkeet pitää olla. Kammotus"tyyli" on Nykäsen Matilla. Hyvä tyyli on hieman rockhenkinen, kuluneet farkut, niittivyö, T-paita, kauluspaita, nahkatakki.
      4. Ei tarvi olla tumma, mutta pitempi kuin minä.
      5. Kunhan on pitempi kuin minä (160cm).
      6. Ei ne eroa milläänlailla koska en halua jättää suhteita yhteeniltaan.
      7. Kyllä. En osaa sanoa. Ihastusta voi.
      8. 30, jos näen kiinnostavan menen juttelemaan, kyllä, tunteellinen.

• minä^itse

sillä tuo kuvailemasi mies on kuin suora kuvaus minusta :-) Muutaman vuoden nuorempi olen tosin kuin sinä.

• Annuli

1. Lihaksikas. Käy salilla ja sen huomaa. Mutta ei mikään luonnoton, vaan ihan kaurapuurolla kasvanut. :) Saa lihasten päällä olla vähän rasvaakin, mutta ei liiaksi. Ei mitään jatkuvasti rasvasta niuhottajaa.

2. Itsevarmuus on hyvä juttu, kunhan se ei mene ylpeydeksi. Puheliaisuus, mutta kuitenkin niin, että osaa myös kuunnella. Iloisuus ja positiivinen asenne ongelmiin on jees. Miehen pitää pystyä keskustelemaan naisen kanssa myös ikävistä asioista.

3. Semi-virallisesti. Eli vaikkapa tummat housut (ei kuitenkaan suorat), simppeli paita ja villakangastakki. Tai farkut ja kauluspaita. Jotain puoliksi rentoa. Trendikkyys on ok, kunhan ei mene yli. En halua pikkupoikaa, vaan miehen.

4. Ei tummaa, kiitos. Yök. Pituudella ei ole merkitystä, saa olla vaikka 170-195. Tästä mittakaavasta poikkeavat ovat sitten jo silmissäni outoja... Miesihanne on miehekäs. ;)Ponihäntää ei missään nimessä!

5. Vastasin jo edellä.

6. Eivät ne eroa mitenkään. Yhden illan juttujen pitää olla seksuaalisesti sytyttäviä, ja samaa odotan kyllä vakituiselta kumppanilta. Mutta ainahan sitä toivonkin, että juttu ei loppuisi yhteen iltaan... Vain kerran on äijä häipynyt aamulla, eikä tarina ole jatkunut.

7. Olen rakastunut nyt. Mieshän se tietysti sai rakastumaan! Yhteensopivuus kaikilla mittareilla... Yhä edelleen tuntuu siltä, kaksi vuotta on seurusteltu.

8. Seurustelen, ja olen seurustellut aiemminkin. Takana on kaksi kolmen vuoden suhdetta, yksi vuoden mittainen suhde ja yksi vajaan viiden vuoden suhde. Niin, enpä ole sinkkuna yläasteelle menon jälkeen siis juuri ollutkaan... Kun ikää on alle 27. En ole ikinä iskenyt miestä, vaan minut on aina isketty.

• *_n23_*

- Pituus mielellään yli 180 cm, keho saa olla ohut tai paksu, mutta ei bodarityyppinen

2. Minkälainen unelmiesi mies on luonteeltaan? Usein naiset vastaavat että "luotettava ja hauska yms" mutta kuitenkin ihastuvat vaarallisiin ja jännittäviin renttuihin ja playereihin. Lähes kaikki naiset sanovat myös että hyvä itseluottamus, jos se on sinun listallasi niin selitä tarkemmin mitä sillä tarkoitat.
      - Sopivassa määrin kiltti ja hyväntahtoinen, mies jolla on sydän paikallaan. Luotettavuus, vastuuntuntoisuus, keskustelukyky sekä positiivinen elämänasenne ovat myöskin toivottavia ominaisuuksia.

3. Kuvaile mahdollisimman tarkasti miten unelmiesi mies pukeutuu? ¨
      - Tyylikkäästi muttei trendikkäästi, lähinnä siis ajattomia, siistejä ja huolella valittuja vaatteita.

4. Nykyajan miesihanne on yleensä "pitkä ja tumma Brad Pitt tyyppinen". Onko se myös sinun mies ihanteesi ?
      - Pitkä ja tumma -osion allekirjoitan (vaikkea vaaleammistakin voi kyllä löytyä ihannemiehiä), mutta Brad Pitt ei miellytä ollenkaan.

- Kyllä tietenkin, ei se kiinnostavuus loppupeleissä pituutta katso.

6. Miten eroavat seurusteluun soveltuva mies ja yhdenillan juttuihin soveltuva mies? Vai eroavatko mitenkään?
      - Yhdenillan juttuihin soveltuva mies on yleensä sellainen peruskomea, erittäin sosiaalinen ja yleensä aika pinnallinen naistenmies. Seurusteluun sopiva mies on yleensä ulkonäöltään tavanomaisempi, mutta henkisiltä ominaisuuksiltaan ja ajatusmaailmaltaan aivan eri tasoa kuin yhdenillanjuttumies.

7. Oletko ikinä ollut rakastunut? Jos olet niin mikä sai sinut rakastumaan? Voiko olla rakkautta ensisilmäyksellä?
      - Olen ollut rakastunut. Heti ensikohtaamisessa huomasin miehessä hämmästyttävän paljon samoja kiinnostuksenkohteita ja samanlaista ajatusmaailmaa kuin itselläni, ja ulkonäkökin oli mieleinen. Ehken kuitenkaan siltä istumalta varsinaisesti rakastunut, vaan pikemminkin ihastuin korviani myöten, mutta siitä se sitten syventyi rakastumiseksi ja lopulta rakkaudeksi ajan myötä.

8. Kerro jotain itsestäsi? Minkä ikäinen olet? Harrastatko miesten iskemistä baareista? Oletko seurustellut vakavasti? Oletko tunteellinen vai pinnallinen miesten suhteen?
      - Olen 23-vuotias nainen enkä harrasta miesten iskemistä baareista. Olen seurustellut ja seurustelen tälläkin hetkellä vakavasti. Olen enemmän tunteellinen kuin pinnallinen miesten suhteen.

• hone-y

1. Hoikka ja treenattu. Sellainen fyysisessä työssä muokkaantunut kroppa on paras. Tärkeää on, että mies on miehen mallinen, minuun ei kolahda hintelät miehet. Lihaksia sopivasti, niiden pitää näkyä mutta liika on liikaa. Monet salilla treenaavat miehet unohtavat, että kropan pitää toimia kunnolla. He pumppaavat liikaa massaa itseensä jolloin lihasten venyvyys ja kropan liikuteltavuus huononee. Se näkyy päälle eikä ole hyvä juttu. Terveen näköinen kroppa on hyvä.

2. Sellainen mukava kaveri, rauhallinen, luotettava ja kiltti. Hänellä olisi lapsuudenaikaisia kavereita, pitäisi lemmikeistä, pitäisi perheestään. Ei poliittisesti liian oikealla, ei rasisti, avarakatseinen. Kunnioittaa kaikkia ihmisiä. Hymyilevä ja elämäniloinen, henkisesti hyvässä vireessä.

3. Siististi. Ei pukuja vapaa-ajalla, ei verkkareita muualla kuin kotona tai urheillessa, ei mustaa hevijuttua, ei lökiksiä, ei tuulipukuja. Sellaista miehen peruspukeutumista.

4. Ei tarvitse olla kovin pitkä (kunhan minua pidempi mikä ei ole vaikeaa, koska olen 159cm pitkä) eikä tumma (vaaleat ovat minun juttu) mutta Brad Pitt on ihana.

5. Vastasin jo =)

6. Olen luopunut yhden illan jutuista...

7. Olen. Hän oli ihana; hyvännäköinen ja hyvä ihminen. Ehkä ensin himoitsin häntä ja rakastuin myöhemmin. Ensirakkauteni. En usko rakkauteen ensisilmäyksellä, väitän että kyse on enemmän himosta.

8. Olen 23-vuotta. Miehen, jota tällä hetkellä tapailen, iskin baarista. Mikä on aika mielenkiintoista, koska olen aika ujo mutta niin vain tein =) Yleensä odotan tulevani isketyksi. Ensirakkauteni kanssa seurustelin päälle vuoden mutta en sanoisi että se oli vakavaa. Ei tulevaisuudensuunnitelmia tai asuntolainaa =) Olin vasta 18-v silloin.
      Olen sekä pinnallinen että tunteellinen. Jotenkin ihailen hyvältä näyttäviä pareja ja haluan myös sellaisen suhteen. Se ei tosin riitä eli tunnepuolta on oltava. Tätä yritän jatkuvasti suhteuttaa, ettei tule vaatineeksi liikaa. Ja ulkonäkö rapistuu aina ajan kuluessa eli sen varaan ei voi liikaa rakentaa. Mielestäni ongelmallinen yhtälö, koska se sulkee paljon miehiä pois laskuista. Kumppanin pitää olla fyysisesti viehättävä, koska seksi on tärkeää parisuhteessa.

• tulimieleen

Ihan pakko kysyä,että miksi kysyt? Aika monta asiaa tuossa on sellaisia, ettei niitä pysty muuttamaan ja jos pystyykin, niin tulee kyllä aika teeskentelevä feikkaaja mies mielee, joka vaihtaa väriä kuin kameleontti seuran takia.

Mä voisin laittaa tuohon yksityiskohtaisesti kaikki kysymäsi asiat, mut en laita, koska jos miehestä huomaa,et se teeskentelee, niin koko homma mun ja monen muun naisen osalta vesittyy heti. Ja unelmat ei aina ole sitä mikä on todellisuutta, eikä tarvi ollakkaan aina. Kyllä miehestä huomaa,jos se on sinut itsensä kanssa, eikä esim hötkyile tällaisten galluppien perässä.
      Itsevarmuus ei ole noista pintajutuista kiinni. Sehän se vasta onkin itsevarma,joka tietää että pärjää ilmankin ja osaa päättää itse miltä vaikka näyttää ilman että sitä täältä haettaisiin.. "Äitii, mitä mä laitan päälle, äitii, miltä mä näytän, äitii mä haluan olla Prad Pitt.."

• masha

1. Pidän normaali rakenteisistä miehistä. Pieni kaljamahakin saa olla. Ei liian luiseva, muttei myöskään mikään bodari. Urheilullisuus on tietysti hyvästä. Pituutta mielellään enemmän kuin minulla.

2. Ennen kaikkea miehen tulee olla älykäs ja samalla tunteellinen, rakasta. Luovuus ja vilpittömyys, puhdas ja aito ihminen - luonnon lapsi. Totta kai molemmin puolinen luotettavuus, eli rehellisyys.

3. Mitä luovempaa pukeutuminen on, sen parempi. Mielellään kirppareiltä ostettuihin, hieman kuluneisiin murrettuihin väreihin... ruskean sävyt, harmaa... Ei missään tapauksessa mikään trendipelle, usch.

4. Ei.

5. Toki voi olla, mutta koska olen itse pitkä, en ehkä niin helposti kiinnitä huomiota lyhyisiin mieheen. Heidän täytyy saada huomioni osakseen ja katsotaan sitten...

6. Totta kai luonteen merkitys korostuu, jos on kyseessa vakavempi seurustelusuhde. Toisen kanssa tulee viettämään pidemmän tovin yhdessä. Yhdenillanjutuissa mukaan saattaa tulla kuka vaan, ja se on vain yksi huoleton yö ja unohdus...

7. Olen ehkä kokenut rakkauden ja koen sitä nyt. Se ei liennyt rakkautta ensisilmäyksellä, mutta tykästyin häneen kyllä ensimmäisen yhteisen päivämme aikana. En sitten tiedä, mikä laukaisi rakastumisen, mutta kai se vaan johtuu kemioista, hajuistamme =)))

7. Olen 19-vuotias helsinkiläinen nainen. Nyt seurustellut pian 8kk:tta poikaystäväni kanssa. Asumme jo yhdessä, joten kai tätä voi kutsua avoliitoksi. Ennen häntä pyöritin usein montaakin miestä samaan aikaan - heh, niin helppoja nuo miehet ovat - ja baarista tuli iskettyä samalla kertaa useampikin äijä. Noh, mutta se oli silloin. En ole pinnallinen miesten suhteen, mutta rakastin leikkiä (silloin kai osaltaan pinnallinen) miehillä. Asiat ovat nyt toisin, rakastan syvästi miestäni jokaisella tunteella joka minulta löytyy =)

• pitää

1. Urheilullinen, mutta ei liian bodattu eikä kuitenkaan mikään langanlaiha.

2. Sellainen joka saa minut nauramaan ja on ylpeä minusta, mutta ei kuitenkaan jatkuvasti roiku perässä. Miehen täytyy antaa haastetta, ei siis mikään "tossu", oma tahto olla pitää :) Ja se hyvä itseluottamus joka käytännössä tarkoittaa sitä, että mies ei jatkuvasti kysele miksi olen hänen kanssaan kun hän on niin raukka ja muuta yhtä säälittävää. Hellä ja joskus jopa romanttinen...

3. Sopivasti timmit farkut ja siellä alla hyvä peppu ;) Joku sellanen hieman tiukempi paita tai neule, ei kuitenkaan mitään makkarankuorta, colleget ja hupparit menkööt myös mäkeen. Siistit kengät.

4. Ei miehen tartte olla pitkä ja tumma, mutta jotain sellasta pitää olla mikä sytyttää.

5. On

6. Ei mitään eroa

7. Rakastunut olen ollut joo. Mut sai rakastumaan kokonaisuus ja halusin saada selville lisää. Siitä sitten tulikin tähän astisen elämäni pisin suhde. Rakkautta voi olla ensisilmäyksellä :)

8. 20 vuotias. Onhan noita miehiä tullu baareista iskettyä mutta harrastukseksi sitä tuskin voi ainakaan minun kohdallani sanoa. Seurustelin vakavasti 5 vuotta, nyt sitten vuoden pörränny sinkkuna. Pinnallinen en ole missään asiassa, yleensä miesten kans se menee tunteilun puolelle. Olen ehkä liikaakin epäluuloinen ja pessimisti vaikka koitan kiven kovaan kaikille sanoa olevani realisti, mutta joskus minäkin vajoan sinne jonnekkin...

• Animus

Yli 186 pitkä (ite 180), ei laiha eikä mielellään hoikka, voimaa saa olla ja vähän kaljamassua, muttei liikaa.

Usein naiset vastaavat että "luotettava ja hauska yms" mutta kuitenkin ihastuvat vaarallisiin ja jännittäviin renttuihin ja playereihin. Lähes kaikki naiset sanovat myös että hyvä itseluottamus, jos se on sinun listallasi niin selitä tarkemmin mitä sillä tarkoitat.
      Mun unelmien miehessä on potkua. Se voi olla ulkoista (kaikkien nähtävissä) tai sisäistä. Potkua on vaikea määritellä. Ei nynny, ei sohvaperuna, ei äidinpoika, muttei myöskään mikään pinnallinen maailmankansalainen. Mielipiteitä löytyy ja tarmokkuutta. Sopiva sekoitus tunnetta ja järkeä, osaa itkeä, mutta puolustaa läheisiään tarvittaessa aggressiivisestikin, mutta EI haasta riitaa - tää on tosi tärkeä. Unelmien miestä ei tarvitse hävetä, osaa käyttäytyä. Se on rockhenkinen.

Farkut, nahkarotsi, bootsit, musta poolopaita, ponnari, sänki, käyttää muutenkin paljon mustaa...

BP ei todellakaan. Ekana mieleen tulee Juho Kaaponpoika Helapään ja Keanu Reevesin sekotus ;))

Koska ite oon 180 niin ei.

Seksiin sopii pinnallisempikin tyyppi ;))

Kyllä voi rakastua ensisilmäyksellä. Luulin että olin rakastunut exmieheen mutta enpä tiedä...

7. Kerro jotain itsestäsi? Minkä ikäinen olet? Harrastatko miesten iskemistä baareista? Oletko seurustellut vakavasti? Oletko tunteellinen vai pinnallinen miesten suhteen?
      Mä oon 42v yh-äippä. En harrasta miehiä just ollenkaan. Oon seurustellu yhden kerran vakavasti, josta kaks ihanaa lasta. Oon erittäin tunteellinen miehiä kohtaan ja siks kait yksin ;))

• mies etkä hintelo hontelo poju

1. Kuvaile mahdollisimman tarkasti minkälainen keho on unelmiesi miehellä? Tasapaksu, vaalea, ehkä yks tatuointi, kunhan se ei ole siellä

Usein naiset vastaavat että "luotettava ja hauska yms" mutta kuitenkin ihastuvat vaarallisiin ja jännittäviin renttuihin ja playereihin. Lähes kaikki naiset sanovat myös että hyvä itseluottamus, jos se on sinun listallasi niin selitä tarkemmin mitä sillä tarkoitat. Lennokas, henkevä, ei tuuliviiri, huolta pitävä, välittävä, ei ainakaan homo!

3. Kuvaile mahdollisimman tarkasti miten unelmiesi mies pukeutuu? farkkuihin ja puvun paitaan

4. Nykyajan miesihanne on yleensä "pitkä ja tumma Brad Pitt tyyppinen". Onko se myös sinun mies ihanteesi ? ei ole, Brad Pittillä oli alun alkaen kauhea akne!

5. Onko mahdollista olla lyhyt (170cm tai alle) ja kiinnostava? ei ole, pitää olle yli 185, kun mies sanoo olevansa esim 174, se on mua kuitenkin lyhyempi...olkaa rehellisiä jo tutustumisvaiheessa, ettei tarvi pettyä

vankilkundi voi olla yhen illan poka, mut siltä on jo luottotiedot mennyt ja kova kaveripiiri jäänyt jäljelle. Ideaali olis tietty vakiduunia tekevä, mutko ei itekään saa niin olen jättänyt haikailut jonnekin ensi elämään!
      Kyl ja kyl
      Olen seurustellut vakavati enkä käy baareissa, olen sekä että miesten suhteen aivan kuten miehetkin naisten suhteen!

• galluppiin

1. Miehen tulisi olla ruumiinrakenteeltaan hoikka/normaali. Hyvä ryhti on tärkeää. Hartiat mielellään ainakin hieman leveät, mutta kovin lihaksikas ei miehen tarvitse olla.

2. luotettava, rehellinen, älykäs, mukava, huumorintajuinen, joskus hieman kiusoitteleva;), huomaavainen, hellä...ja pitäisi sietää minun luonteenpiirteitäni:)

3. ei stressaa pukeutumisesta liikaa, mutta pyrkii pukeutumaan siististi
      esim. farkut ja kiva neule mukava yhdistelmä

4. kieltämättä jonkinlaista vetoa olen tuntenut erityisesti tummahiuksisiin miehiin, mutta mikseipä myös söpöt vaaleahiuksiset...Silmät ja hymy tärkeimmät. Pituuskohtaan palaan myöhemmin, mutta ei tarvitse olla älyttömän pitkä. Brad Pitt ei vastaa miesihannettani.

5. 170 cm minulle valitettavasti ehdoton raja ja mielellään pari senttiä päälle tai pidempi, jotta mies olisi edes muutaman sentin minua pidempi. Heiveröinen nainen tarvitsee jonkun, joka "suojelee" :). Mielellään ei kuitenkaan kovin paljon yli 185cm, olisi kiva, jos toisen silmät näkisi niskojaan kipeyttämättä.

6. En ole ikinä harrastanut, enkä tule ikinä harrastamaankaan yhdenillan juttuja, joten en vastaa tähän.

7. En. En tiedä, ihastua voi ensisilmäyksellä, mutta rakkaus on mielestäni eri asia ja syntyy vasta pidemmän ajan kuluessa, kun toisen on oppinut paremmin tuntemaan.

8. Olen 20-25 -vuotias. En harrasta miesten iskemistä baarista, enkä ole seurustellut vakavasti. Olen yleensä ottaen sekä tunteellinen että pinnallinen, joten varmasti myös miesten suhteen molempaa.

• N35

1. Unelmieni mies on ikäiseni, mutta hyvin säilynyt ja urheilullinen. On urheilullinen, mutta normaalin kokoinen. Hintelät urheilulliset ja liian bodatut eivät kiinnosta. Voisi olla minua 15 cm pidempi eli n. 180 cm.
      Sopiva paino tuohon pituuteen olisi varmaan 75 kg.

Minua kiinnostaa, miehet joista näkee, että he ovat tyytyväisiä elämäänsä. Sellainen laiska ja saamaton tyytyväinen mies ei kuitenkaan kiinnosta vaan pidän toiminnan miehistä ja itseaan kehittävistä ihmisistä. Tykkään, että mies taitaa maskuliiniset asiat eli osaa rakentaa, osaa korjata autoansa ja tietokoneensa. Maskuliinisten juttujen lisäksi on tärkeää, että mies on kuitenkin sosiaalinen eli osaa tarvittaessa keskustella sellaisistakin asioista, mitkä perinteisesti kiinnostavat lähinnä vain naisia.

Itseluottamus on tärkeää eli toivon että mies arvostaa itseansä niin paljon että hän uskaltaa olla oma itsensa kaikissa tilanteissa. Inhoan sellaisia, jotka vetävät jotain roolia ja siinä sivussa kadehtivat muita.

Jos joutuu pukeutumaan pukuun niin se on sopivan kohoinen ja suhteellisen uusi eikä mikään 20 vuotta vanha ylppäripuku. Arki pukeutuminen voisi olla istuvat farkut ja vaikkapa laadukas tiukahko neule.

Kyllä David Beckmanin näköinenkin kelpais eli ei miehen tarvitse olla tumma. Pohjoismaalaisen näköiset miehet (vaaleat/ruskeat/tummat) ovat oikein hyviä.

Kaikkihan on mahdollista, jos johonkin rakastuu.

Eivät eroa. JOs jotain eroa on niin kyllä sen yhdenillanjutun pitää olla tosi priima, jotta kiinnostuisin jostain ilman tunteita.

Olen useammankin kerran. En muista enään.
      Toivottavasti.

7. Kerro jotain itsestäsi? Minkä ikäinen olet?
      N35

Harrastatko miesten iskemistä baareista?
      En jaksa, mutta voihan sielläkin kivan ja sopivan kohdata.

Oletko seurustellut vakavasti?
      Koko 90-luvun

Oletko tunteellinen vai pinnallinen miesten suhteen?
      Olen tunteellinen ja järkevä. Pinnallisuutta ei löydy.

• Lady in Black

"1. Kuvaile mahdollisimman tarkasti minkälainen keho on unelmiesi miehellä?"

Törkeän ali/ylipainoinen ei saa olla, mutta muuten kaikkiruokainen kehojen suhteen. :=)

"2. Minkälainen unelmiesi mies on luonteeltaan?"

Samanlainen huumorintaju kuin minulla, sosiaalinen sillain että tulee juttuun erilaisten ihmisten kanssa. Ei mikään täysvastuuton renttu, muttei myöskään nössö. Siis on nk. "oma itsensä": ei pelkää olla sitä mieltä asioista mitä on jne. Alkoholia saa mennä, välillä vähän reippaamminkin. Ei kuitenkaan ongelmaa asian kanssa. Ei mikään tolkuton pelimies, vaan rento ja rock/heavyhenkinen tapaus. Perusrauhallinen mies, jonka kanssa asioista voi keskustella ja riidatkin sopia ilman tavaroiden heittelyä.

"3. Kuvaile mahdollisimman tarkasti miten unelmiesi mies pukeutuu?"

Farkut, nahkatakki, buutsit tai maiharit, joku kiva paita. Lähinnä mustaa. :=)

"4. Nykyajan miesihanne on yleensä "pitkä ja tumma Brad Pitt tyyppinen". Onko se myös sinun mies ihanteesi ?"

Ei. Miehen pitää olla mielellään minua pidempi (tästä on toki tingitty :=)), muttei todellakaan tumma. Hiukset saisivat olla pitkät, mutta kasvoiltaan ihan tavallisen suomipojan näköinen. Ei tarvitse todellakaan olla mikään malli. Ei tosin haittaa, jos on. :=)

"5. Onko mahdollista olla lyhyt (170cm tai alle) ja kiinnostava?"

Yksi exä oli aika tarkkaan tuon 170cm eikä se ollut ongelma. Mainittakoon, että itse olen tuon lukeman päälle.

"6. Miten eroavat seurusteluun soveltuva mies ja yhdenillan juttuihin soveltuva mies? Vai eroavatko mitenkään?"

Periaatteessa en mene sänkyyn ellen ajattele että tästä voisi tulla jotain. Joidenkin kanssa siitä ei kuitenkaan tule mitään, kun kemiat eivät kohtaa... Ei ole tarpeeksi yhteisiä asioita eikä elämäntyyli ole samankaltainen. Seksuaalinen vetovoima on tärkeää molemmissa.

"7. Oletko ikinä ollut rakastunut? Jos olet niin mikä sai sinut rakastumaan? Voiko olla rakkautta ensisilmäyksellä?"

Parhaillaan olen. En tiedä, mikä sai minut rakastumaan. Mikään yksittäinen juttu sitä ei tehnyt, vaan koko persoona ja ulkonäkö yhteensä... Tunteet ovat sitten molemmilta syventyneet kun ollaan oltu yhdessä ja juteltu ja tutustuttu toisiimme. :=)

"7. Kerro jotain itsestäsi? Minkä ikäinen olet?"

Ikää on 26v. Heavyhenkinen, nätti ja sosiaalinen nainen.

"Harrastatko miesten iskemistä baareista?"

Voiko niitä iskeä muualta? ;0)

"Oletko seurustellut vakavasti?"

Kyllä.

"Oletko tunteellinen vai pinnallinen miesten suhteen?"

Riippuu miehestä. En ole perässäroikkuja, eli osaan päästää irti helposti jos toista ei kiinnosta tai jos itse huomaan suhteen mahdottomaksi. Mutta tietysti jos kaikki toimii, niin enemmän tunteellinen...

• muija

siis vastaukset:

1. hoikka ja treenattu mutta ei liikaa.

2. Sellainen joka takuulla on yllätyksiä täynnä mutta ei sentään idiootti.

3. puhtaisiin farkkuihin ja esim. neuletakki ja kiree t-paita tai vastaavasti kauluspaitaan ja siistit kengät jalkaan.

4. ei kyllä ihan taida olla

5. pitkä tai pätkä sillä ei juuri ole väliä

6. baarissa taitaa kännissä heilua useimmiten se yhdenillan juttuihin soveltuva mies

7. väittäisin olleeni mutta siihen mikä sen sai aikaan taisi olla se rakkautta ensi silmäyksellä

8. 29 vuotias sinkku joka ei ole mikään laiheliini mutta ei nyt läskeihinsäkään huku eli tyypillinen suomalainen persjalkainen. Harvemmin tulee baareissa miehiä iskettyä on muuta tekemistä yleensä. Olen seurustellut vakavasti. Taidan olla hieman molempia.

• Vanilja--N36

> 1. Kuvaile mahdollisimman tarkasti minkälainen keho on unelmiesi miehellä? <

Lyhyesti ja ytimekkäästi: kuulantyöntäjä Arsi Harjun kroppa. ;)

> 2. Minkälainen unelmiesi mies on luonteeltaan? Usein naiset vastaavat että "luotettava ja hauska yms" mutta kuitenkin ihastuvat vaarallisiin ja jännittäviin renttuihin ja playereihin. Lähes kaikki naiset sanovat myös että hyvä itseluottamus, jos se on sinun listallasi niin selitä tarkemmin mitä sillä tarkoitat. <

Osaa asennoitua ja "käsitellä" minua oikein. Siis ymmärtää minua ja oikkujani, edes selitettyäni tuntitolkulla tunteitani ja ajatuksiani sille, ajatustenlukija ei välttämättä tarvi olla vaikka se helpottaiskin. ;) Ehdottoman luotettava on oltava ja rehellinen. Leppoisa. Ei riippuvainen alkoholista, äidistään tai kaveriensa mielipiteistä.

Mikään sosiaalinen seuramies ei tarvi olla, kunhan saa minut joskus nauramaan, muut etsiköön omat viihdyttäjänsä. Itseluottamusta en korosta, mutta elämä on helvettiä itsesäälissä rypevän ruikuttajan kanssa, jonka mielestä kaikki epäonnistumiset hänen elämässään ovat joko äidin, isän, exän, naapurin tai minun vika. Itsestään liian epävarma myös koko ajan kyttää ja arvostelee muita, kehuu itseään ja vaatii jatkuvaa kehumista, on sairaalloisen mustasukkainen jne. Äärimmäisyyksiin vietynä taas itseluottamus on jo napoleonkompleksi, joten en lähde sitä mieheltä "vaatimaan"... ;)

> 3. Kuvaile mahdollisimman tarkasti miten unelmiesi mies pukeutuu? <

Biker-tyyliin jos omistaa harrikan. Jos harrastaa voimailua, niin niihin vaatteisiin joihin mahtuu. =D Mustat nahkahousut tai pitkä nahkatakki säväyttää. Mutta mies voi olla kiinnostava vaikka sillä olis riemunkirjavat shortsit, risa t-paita ja vääränväriset tennissukat sandaaleissa. ;)

> 4. Nykyajan miesihanne on yleensä "pitkä ja tumma Brad Pitt tyyppinen". Onko se myös sinun mies ihanteesi ? <

Pitkä ja tumma: kuulantyöntäjä kyllä. Kiiltokuvapoju: yäk. Hiustenvärillä ei ole merkitystä, mutta tumma karvoitus on mulle jonkin sortin fetissi. ;)

> 5. Onko mahdollista olla lyhyt (170cm tai alle) ja kiinnostava? <

Kokisin aika häiritsevänä jos mies olisi minua lyhyempi, samanmittainen saattaisi vielä kiinnostaa.

> 6. Miten eroavat seurusteluun soveltuva mies ja yhdenillan juttuihin soveltuva mies? Vai eroavatko mitenkään? <

En koskaan harrasta yhdenillan juttuja, joten sellaseen sopivaa miestäkään ei ole olemassa. Mutta miehestä, joka on pannut puolta kaupunkia (nätimmin sanottuna harrastanut niitä yhdenillanjuttuja), olisi kyllä vaikea kiinnostua vaikka se muuten vaikuttaisikin mukavalta.

> 7. Oletko ikinä ollut rakastunut? Jos olet niin mikä sai sinut rakastumaan? Voiko olla rakkautta ensisilmäyksellä? <

Olen. Rakastumista on vaikea määritellä, ei siihen ole järkeviä eikä listattavia syitä. Rakastaminen tulee ajan kanssa kun toisen tuntee ja ns. kasvetaan yhteen. Ensisilmäyksellä tuntemattomaan rakastuminen on haaveilua, sitä että kuvittelee jonkun mieluisekseen, ei siinä rakastu ihmiseen vaan omiin kuvitelmiinsa. Kiinnostua ja ihastua sillä lailla voi, mutta kyllä se äkkiä ohi menee kun kohde avaa suunsa. ;)

> 7. Kerro jotain itsestäsi? Minkä ikäinen olet? Harrastatko miesten iskemistä baareista? Oletko seurustellut vakavasti? Oletko tunteellinen vai pinnallinen miesten suhteen? <

Nimimerkki kertoo jo tarpeeksi. Baarissa näkemäni edes mahdollisesti kiinnostavat ovat aina joko naisseurassa tai töissä siellä ja ihan periaatteesta en yritä pokata pokea. =D Olen seurustellut vakavasti. Olen sekä pinnallinen että tunteellinen. Huomaahan sen pinnallisuuden vastauksistani, ulkoisella olemuksella on merkitystä (kohta 1) vaikka makuni ei olekaan se kliseinen Brad Pitt. Laihat ja kauniit miehet ei kiinnosta, olen seurustellut ja tapaillut useammankin erittäin ylipainoisen miehen kanssa, joten en ole pinnallinen siinä mielessä miten se yleensä ajatellaan eli hoikan, pitkän ja yleisen mielipiteen mukaan komean ja ns. menestyvän etsimisenä ja ihannointina.

• menja

Normaali;)
      Katselen mielelläni sellaisia jänteviä uimari-& voimistelijavartaloita, mutta esim. nykyiseni on äärettömän hoikka.

Huumorintajuinen= saa minut nauramaan, näkee vaikeissakin tilanteissa huvittavat puolet
      älykäs= tyypin kanssa voi keskustella monenlaisista asioista, osaa suhtautua kysymyksiin analyyttisesti, ei ole fanaattinen eikä mustavalkoinen asioiden suhteen.
      luotettava= pitää minkä lupaa, eikä haihattele joka suuntaan. Ei petä.

En ole koskaan ihastunut
      "vaarallisiin ja jännittäviin renttuihin ja playereihin."
      Lähes kaikki naiset sanovat myös että hyvä itseluottamus, jos se on sinun listallasi niin selitä tarkemmin mitä sillä tarkoitat.
      --> sen verran hyvä itseluottamus, ettei ruikuttele turhia ja että sietää rinnalleen naisen, jolla on omaakin elämää.

Siistin tyylikkäästi, ei yliampuvan trendikkäästi.Tilanteen vaatimalla tavalla. Ei liian lyhyitä housuja, muuten ei kovasti väliä.:)

Brad Pittiä en voi sietää. Muutenkaan värillä ei ole väliä, tosin itse olen aina seurustellut tummien kanssa.Ei kovin pitkä, kun en pitkä ole itsekään.
      Johnny Depp on jumalainen mies, mutten välttämättä haluaisi seurustella hänennäköisensä miehen kanssa.

Pituudella ei ole merkitystä,kunhan ei alle 160.:)

En juurikaan harrasta yhdenillan juttuja, mutta kyllä niiltä vaaditaan ehkä parempaa ulkonäköä kuin seurustelukumppaneilta. Henkisiin ominaisuuksiin ei niin lyhyessä ajassa pääse juuri tutustumaan. En silti hyppäisi täydellisen toopen kanssa samaan sänkyyn, oli miten upea uros tahansa. En edes yhdeksi yöksi.

Olen ihastunut hurjasti pari kertaa ensisilmäyksellä, molemmat jutut tyssäsivät n. vuoden kuluttua miehen aloitteesta. Ulkonäössä, olemuksessa, jutuissa oli jotain joka loksahti kohdalleen.Rakastumaan minut saa, kun arvot, huumorintaju, kunnioitus ja intohimo kohtaavat.

Olen seurustellut nykyisen kanssa pari vuotta,ikää 26v. En seurustellessani harrasta miesten iskemistä.Seurustellessani miesten suhteen tunnellinen, nuorempana ollut kyllä ikävän pinnallinenkin..

• samettisaksi

Hän on pitkä (n.190cm) ja melko hoikka. Etenkin jalat ovat hänellä hoikat. Kädet voivat olla lievästi treenatut, mutta se ei ole mitenkään välttämättömyys! Takapuoli on melko ohut... Ei mikään littana kuitenkaan, mutta ei myöskään mikään jumbokaan :D (toisin kuin jotkut naiset haluavat)

Ei itseluottamuksella ole kovinkaan paljoa väliä. Tietenkin aluksi kommunikointi voi olla helpompaa, jos mies on puhuessaan rohkea ja avoin. Mutta ei sillä asialla pidemmän päälle ole mitään merkitystä. Minkälainen luonne? Neljällä sanalla sanottuna: kärsivällinen, luotettava, älykäs (tai vähintään keskim.), tunteellinen.

Kun sillä ei ole mitään väliä! Vaatteet eivät ole mua koskaan kiinnostaneet, eivätkä kiinnosta nytkään. Pääasia on, että miehellä ovat ihan normaali siveelliset vaatteet. Jos pukeutuminen jollain lailla vaikuttaa mun käsitykseeni miehestä, niin silloin se pieni vaikutus tapahtuu ihan vain alitajunnan tasolla, enkä ole tietoinen siitä.

No Brad Pitt ei todellakaan näytä yhtään miltään, vaikka tumma nykyisin onkin. Ja onko sitten riittävän pitkäkään? 185... Jaa'a. Mutta ei voi lyhyeksikään haukkua :)

No mitäs luulet??? Kaikki pitkäkestoinen mielenkiinto on lähtöisin ihmisen pään sisältä......

Tottakai eroavat!!! Ei ole tosin kokemusta kummastakaan, mutta vastataan silti. Yhden illan tyypillä on ulkonäkö paljon tärkeämmällä sijalla. Oikeastaan millään muulla ominaisuudella ei ole tuollaisen playboyn tapauksessa väliä kuin ulkonäöllä. Itse en ole kiinnostunut yhden illan jutuista, mutta ehkä jotkut naiset sitten ovat...

Rakkautta ei voi olla ensisilmäyksellä, koska rakastuminen tarkoittaa eri asiaa kuin ihastuminen. Itse ymmärtäisin rakastumisen tarkoittavan ystävyyden ja intohimon taivaallista yhdistelmää. Eli tottakai ihmisen täytyy tuntea ennenkuin pystyy häneen rakastumaan. Enkä kuvittelekaan, että rakastuminen johonkin ihmiseen kestäisi koko loppuelämää, vaan tietenkin tajuan tosiasian että intohimo laimenee jossain vaiheessa rakastumisen alkuaikoihin nähden. Mutta silti se rakkautena pysyy, koska ymmärrän rakastumisen osatekijäksi myös lujan ystävyyden. Itse en ole rakastunut koskaan kehenkään, enkä tiedä tulenko edes rakastumaan.

Olen 19-vuotias. En ole koskaan käynyt baareissa, enkä ollut humalassa. Siitä huolimatta en ole kuitenkaan mikään lapsellinen asioiden kaunistelija, vaan tajuan varsin hyvin minkälaista menoa on baareissa. Eräs entinen kaverini kävi uutterasti baareissa ja sain juttujen kautta kokea "osuuteni baarielämästä" :D Siksi en sinne menekään. Ja välit ovat poikki. Olimme liian erilaisia. Juominen ei kiinnosta, ei ollenkaan. Minulla on muitakin iloja elämässä. Taidan olla varmaan aikamoinen harvinaisuus tässä suomalaisessa juomis-kulttuurissa, mutta sittenpähän olen :) En tiedä, olenko koko elämääni, mutta niin kauan olen kuin tältä tuntuu.
      Olen melko tunteellinen miesten suhteen. Ihastun aika helposti, mutta kuten sanoin, kertaakaan en ole vielä rakastunut. Joku voi tietenkin luulla tekstini perusteella, että elän omissa maailmoissani, mutta niin ei kuitenkaan ole. Uskon siihen, että on mahdollista tavata mies, jonka kanssa synkkaa todella hyvin. Minun ei tarvi olla satutäti tällaista uskoakseni.. :D Murto-osallehan on jo niin käynyt! :)

• koostuu näistä elementeistä:

1. Kuvaile mahdollisimman tarkasti minkälainen keho on unelmiesi miehellä? Miehekkään seksikäs vartalo, vahvat kädet ja niska, kiinteä kroppa varsinkin vatsa ja takapuoli. Ei liikaa karvoja.

Miehellä pitää olla pilke silmäkulmassa, eli ei ota asioita turhan vakavasti, on rento, huumorintajuinen ja pienellä flirtillä varustettu. Naisen huomioonottava, kohtelias, kuunteleva, ystävällinen, muita ihmisiä kunnioittava, luotettava...näillä pääsee pitkälle

pukeutuu hyvin rennosti. On erittäin seksikästä, että mies ei panosta paljoa pukeutumiseensa, omaa hyvännäköisiä, hieman kulutettuja farkkuja ja siistejä ja puhtaita T-paitoja. Eli hyvin simppeliä pukeutumista, toimii...

Tumma ehdottomasti saa syttymään, ja Brad Pittistä voi ottaa mallia, mies joka osaa olla rennon seksikäs...ja kai eräänlainen itsevarmuus puree, kunhan se ei vaan ole ylimielinen tai koppava.

Kunhan ei aivan kääpiö ole, niin pituudella ei ole niin paljon merkitystä. Tosin itse haluaisin olla miestä lyhyempi, joten tuo 170 sopis mulle ihan hyvin tai vähän alle. Kiinnostavuus ei lähde ensisijaisesti pituudesta vaan kokonaisuudeta.

6. Miten eroavat seurusteluun soveltuva mies ja yhdenillan juttuihin soveltuva mies? Vai eroavatko mitenkään? Eroaahan toki, ja aika merkittävästikin, ainakin toinen on luotettavampi, ja näin lähempänä unelmien miestäni.

Uskon, että on rakkautta toisella silmäyksellä, eli mielenkiinto herää vasta ensitapaamisen jälkeen, ei sen aikana. Olen rakastunut ja tälläkin hetkellä, mutta emme ole nyt yhdessä.

Olen 20, tykkään seurustelusta enemmän kuin yhden illan jutuista,en edes harrasta sellaista. En iske miehiä baareista, yleensä he tulevat juttelemaan minulle. Ehkä sitä aina odottaa että miehet tulee juttelemaan, vaikka mielestäni naiset voisivat iskeä myös miehiä enemmän. Olen aika perusujo mikesten suhteen ja ehdottomasti tunteellinen.....tätä unelmat täyttävää adonista odotellessa toivotan kaikille onnea löytää itselleen oma Brad Pitt.

• katarzyna

- 190 cm pituutta, 100 kg painoa. Lihaksikas. Kyllä, mulla on mielessä erään tietyn ihmisen ihana keho.

- Kiltti ja rauhallinen. Unelmien miehellä on periaatteita ja omia mielipiteitä, joista hän pitää kiinni, vaikka minä (tai joku muu) olisinkin eri mieltä asioista. Kunnioittaa kuitenkin myös toisen mielipiteitä.

- Ehjiin ja puhtaisiin vaatteisiin. Muuten tyylillä ei ole juurikaan väliä.

- pitkä ja vaalea on minun miesihanteeni. Miehen tulee näyttää mieheltä myös kasvoiltaaan, liian näteistä pojista en tykkää.

- Voi.

- Yhden illan jutun kanssa riittää pelkkä seksuaalinen vetovoima. Unelmien miehessä on jotain enemmän. Unelmien miestä haluaa aina uudestaan ja uudestaan..

- Olen ollut rakastunut. Ensisilmäyksellä ei voi rakastua, ihastua kyllä voi, ja ihastus voi kehittyä rakastumiseksi. Ihastun miehen ääneen, silmiin, puhetyyliin, kroppaan, tapaan kohdella minua ja muita ihmisiä.

7. Kerro jotain itsestäsi? Minkä ikäinen olet?

- Vähän vaille 30 v

Harrastatko miesten iskemistä baareista?

- Enpä juuri

Oletko seurustellut vakavasti?

-Kyllä

Oletko tunteellinen vai pinnallinen miesten suhteen?

-Sekä että. Pelkään ihastua ja rakastua, se tekee minusta niin heikon ja haavoittuvaisen. Silloin harvoin kun rakastun, rakastun sydänjuuriani myöten ja se on pelottavaa. Seksistä tykkään ja yhdenillan jutut ovat minusta ihan o.k, sinä mielessä olen kai pinnallinen.

• 48N

Sopusuhtainen, pituuteen nähden, hyvässä kunnossa oleva kroppa, mutta ei liian treenattu.

Osaa ottaa naisen huomioon, kohtelias, tietää oman arvonsa, on työhönsä tyytyväinen ja se merkitseekin hänelle jotain, pitää sen mitä lupaa, rehellinen ja oikeudenmukainen. Näkee vaivaa suhteen eteen.

Hyvinistuva puku miehellä vie minulta lähes jalat alta, farkut, puvuntakki. Persoonallisesti, ei yliampuvasti, siististi.
      Tilanteen mukaan vaatetus. Omaa useampia kenkäpareja.

Ei liian pitkä, max 185 (olen itse pätkä), myös vaalea käy, kunhan on sinut itsensä kanssa. Eli ulkoinen olemus istuu sisäiseen minääsi.

Kyllä ja kalju on myös seksikäs jossain tapauksissa.

Yhdenillan juttu: ei oikeastaan väliä, jos niin sattuisi käymään. Seurustelu: olisi oltava muutakin yhteistä kuin seksi. Tekemistä, harrastuksia, mielenkiinnon kohteita.

Luulin naimisiin mennessäni, että olin rakastunut, mutta se olikin ihastumista. Kadun vieläkin, ettei ollut rohkeutta paeta alttarilta, sillä tilanne valkeni minulle vasta hyvin lähellä hääpäivää.

48v, en käy baareissa, 20v naimisissa tosiaan ilman rakastumista, nyt eronnut, en luota helposti enää miehiin.

• Lilja_82

1. Ihan tavallinen vartalo, ei mikään treenattu lihaskimppu, hoikka saa olla tai saa olla myös mahaa. En pidä pitkistä miehistä koska olen itse suht lyhyt.

2. Luonteenpiirteitä voisi olla: Keskustelutaitoinen, älykäs, asiallinen, vastuuta ottava, huumorintajuinen, tasapainoinen, elämään positiivisesti suhtautuva, jne...

3. Siististi, vapaa-aikana rennommin. Kuitenkin mies näyttää komeimmalta puku päällä!!! ;)

4. Ei pitkä, mutta tumma ennemminkin kuin vaalea. Ei kuitenkaan tummaihoinen! Vaalea iho, tummat hiukset on hyvä yhdistelmä.

5. On tietysti!

6. En harrasta yhdenyön juttuja, ei jaksa enää kiinnostaa sekoilut.

7. En todellakaan rakastu tai edes ihastu helposti, enkä ole koskaan ollut rakastunut!

8. Olen 23 opiskelija, tärkeintä elämässäni on tällä hetkellä koulu, haluan päästä vielä pitkälle ja menestyä tulevaisuudessa. Minua kiinnostavat mm. luonnontieteet, erityisesti kemia ja matematiikka ja haaveena on tutkijan ura!!!! En viihdy enää kovinkaan paljoa baareissa, sillä siellä harvoin tapaa oikeanlaista seuraa. En ole seurustellut vakavasti, ei ole ollut kunnolla aikaa vielä. En ole kovinkaan tunteellinen, ajattelen ennemmin asioita järjellä. Mutta haluaisin tavata mukavan miehen, jonka kanssa opetella elämää ja myös sitä tunnepuolta... :)

• Kaunotar*

Pitkä mies on minun makuuni, sellainen 180-190cm ja painoakin saa olla jopa 100kg, sopivan lihaksikas, ei kuitenkaan liian kireä tai bodarin oloinen. Peppu ei saa olla ylisuuri mutta ei sellainen lättänäkään. ;) Ja tärkeä juttu myös: en tykkää liian karvaisista sopivan kokoinen kalu, ei liian suuri mutta ei mikään nakkikaan, heh !

Rauhallinen, huumorintajuinen, rehellinen ja rehti suomalainen mies, huomioi naista, uskaltaa näyttää tunteensa, saa olla ujohkokin, tietty itsevarmuus kuitenkin tärkeää, seisoo sanojensa ja omien mielipitettensä takana, luotettava, MIES !

Rennosti ja saa pukeutua urheilullisestikin, kunhan ei aina verkkareihin ja lenkkareihin. Farkut yes ! Et tarvitse olla trendikäs, kunhan vähän seuraa muotia, missä mennään. Käyttää ehdottomasti tummia sukkia. :) Juhlaan juhlavampi pukeutuminen, puku tietty oikein juhlallisiin tilaisuuksiin.

Pitkiin miehiin yleensä ihastun ja usein ristiverisiin tai tummiin. Eletty elämä ja ikäkin saa näkyä, en halua sellaista siloposkista. Ennemmin Mel Gibson tyyppinen kuin Brad Pitt !

Voi olla kiinnostava, mutta itse haluan pitkän miehen. Olen itse 170cm ja haluan että mies on ainakin lähes 10cm minua pidempi.

Seurusteluun soveltuvasta miehestä löytyy juuri nuo yllämainitut piirteet. Yhdenillan juttuja en juurikaan harrasta, mutta jos sellaista haluaisin niin iskisin nuoren ja komean miehen. Sellaiseen käy lyhyempikin mies

Olen ollut rakastunut ja exäni oli se suuri ja ihanin rakkauteni, joka kesti monta vuotta ja tavallaan rakastankai häntä vieläkin eräällä tavalla. Hänessä oli kaikki mitä halusin ja rakkaus vain syveni vuosien myötä, lapset ja yhteiset vuodet toivat paljon tunnetta ja rakkautta. Exäni toki on lyhyempi,n 175 cm ja melko hoikka, miesmakuni on muuttunut viime vuosina. Eron jälkeen rakastuin erääseen, jonka kanssa seurustelin jonkin aikaa kunnes tuli tämä viimeisin, joka on elämäni paras mies tähän asti. En ole oikeastaan koskaan tuntenut kenenkään kohdalla samalla tavalla kuin tämän miehen kohdalla. Ja tämä tunne tuli heti ensitapaamisella, eli uskon kyllä rakkauteen ensisilmäyksellä. Tämä mies on juuri sellainen joka yllämainituissa kysymyksissä kuvailen.

Olen jo hieman yli 40 kymppinen, aikuinen, kaunis, naisellinen nainen. Olen hyvinkin tunteellinen. En juurikaan käy baareissa, eli en harrasta miesten iskemistä siellä. Pikemminkin miehet yrittävät iskeä minut, mitä ihmeellisimmissä paikoissa. ;)
      Olen elänyt monta vuotta exäni rinnalla ja eroni jälkeen seurustellut vakavammin yhden miehen kanssa. Ja nyt sitten kohtasin tämän miehen, joka vei sydämeni ja järkeni kokonaan. Me olimme olosuhteiden takia yhdessä vain lyhyen aikaa, elämäntilanteemme vaikuttivat ratkaisuun paussista. Mutta rakastan häntä edelleen. Hän on juuri sellainen, josta olen haaveillut, jollaista toivonut ja halunnut ja jonka kanssa haluaisin elää loppuelämäni.
      En ole koskaan pinnallinen kenenkään ihmisen suhteen !

Tätä oli kiva miettiä ja tulikin tosi ikävä rakkauden kohdettani, taidan lähettää hänelle tekstiviestin heti !

• mistä on kysymys

Miehen keho. Eroaa siis naisen kehosta tietyissä määrin. Unelmainen iho on lämmin ja se reagoi minun aloitteisiini. Hänen kehonsa ja ihonsa tekevät myös aloitteita minun suuntaani.

Luotettava sekä hauska.

Se nyt on ihan sama. En minäkään asu vaatekaupoissa. Niissä soi paska musiikki.

Ei välttämättä

On.

Kaikilta ominaisuuksiltaan. Toisen arvostus, vastavuoroisuus erottaa. En kukaan jatkosta yksin päätä! Ehkä Sinä olet se joka et ole soittanut, et ole sanonut mitään? Ehkä olet keskittynyt niin itseesi, ettet huomaa? Tai päinvastoin?

Olen vähintäänkin ihastunut pari kertaa (nyt olen 30). Rakkauden voisi ehkä määritellä sujuvaksi yhteispeliksi. Ehkä se olisi mahdollistakin ensi näkemältä. Rakkaus on kunnioittamista, joka ikinen hetki.

Jo toinen kysymys nro 7. En enää yritäkään iskeä miehiä baareista. En kyllä tapaa miehiä missään muuallakaan. Kirjastossako? Olen 30, ja ollut 5 vuotta sinkku. Olen sekä tunteellinen että kovettunut, molempien syy on yksinäisyydessä. En näe mitään varsinaista syytä sinkkuudelleni. No ehkä sen, että olen luvannut itselleni olla tekemättä aloitetta, sillä olen aina tähän asti tehnyt aloitteen - ja törmännyt epäsopiviin miehiin.

• gilda

1. Unelmieni mies on hoikka ja sopusuhtainen, hyväkuntoinen ja -ryhtinen. Hän pitää itsestään huolta, tuoksuu ihanalle ja on sinut kroppansa kanssa.

2. Luonteeltaan prinssini on kiltti ja suloinen. Hän omaa samantyyppisen huumorintajun kuin minä, hänellä on järkeä päässä ja yleissivistystä löytyy ainakin yhtä paljon kuin minulta. Myös luotettavuus on hänen kohdallaan itsestäänselvyys; hän on sanansa mittainen mies. Hyvä itseluottamus tarkoittaa sitä, että hän tietää omat heikkoutensa ja vahvuutensa, eikä heilu muiden mielipiteiden mukaan. Tämä ei kuitenkaan tarkoita jääräpäisyyttä... Itseluottamuksen lisäksi tarvitaan myös itsetuntemusta.

3. Unelmieni mies pukeutuu tilanteen mukaan. Hänellä on oma, hieman persoonallinen ja boheemi tyylinsä, jossa on ripaus turhamaisuutta. Hän ei vierasta pukua, mutta viihtyy myös rennosti farkuissa. Lenkkareita ja verkkareita hän käyttää ainoastaan urheillessaan.

4. Kyllä Johnny Depp aina Bradin voittaa... Tummat ponnaripäät kääntävät kieltämättä automaattisesti tämän tytön pään, mutta vaaleuskin voi miellyttää silmää. Kokonaisuus ja tyyli ratkaisevat enemmän kuin pituus tai väritys.

5. Kuten sanottu, pituudella ei ole niin väliä. Olen tavannut suloisia, itseni mittaisia (160 ) miekkosia, joihin olen tuntenut vetoa. Liian pitkiä on tietysti vähän hankalaa suudella seisaaltaan, mutta aina sitä voi kiivetä vaikka laatikon päälle. :D

6. Jos lähtisin baarista tuntemattoman matkaan, hänen täytyisi olla aivan jumalaisen puoleensavetävä. Vakavammassa jutussa luonteiden yhdistävät tekijät ja samantyyppiset kiinnostuksen kohteet menevät ulkoisten seikkojen edelle, koska rakas ihminen näyttää aina hyvältä.

7.(1) Kai sitä rakkaudeksi voi kutsua, vaikka se yksipuoliseksi jäikin... Ensin ihastuin ja sitten ajan kanssa rakastuin erääseen ihmiseen, josta tuli sitten erinäisten seikkojen vuoksi ystävä. Hänessä vetosi miellyttävän ulkonäön lisäksi samanhenkisyys ja kaikki ne pienet jutut, joita en nyt ala tässä luettelemaan.

En kuitenkaan usko rakkauteen ensisilmäyksellä. Ihastumiseen ja hullaantumiseen kylläkin, mutta rakkaus vaatii aikaa.

7.(2) Olen 23v opiskelija ja alituinen tunari miesten suhteen. En harrasta miesten iskemistä baareista, koska minun on vaikea kiinnostua ihmisistä joita en tunne yhtään. Olen siinä mielessä pinnallinen, että katselen ihaillen vain "omantyylisiä" miehiä, mutta jos ihastun, ihastun aivan naurettavan voimakkaasti, eivätkä pinnalliset "vaatimukseni" päde näissä tilanteissa.

En ole seurustellut vakavasti, koska pitkäkestoiset ihastumiseni ovat tähän mennessä kohdistuneet vain vääriin miehiin. :(

• 1. Kuvaile mahdollisimman tarkasti minkälainen keho on unelmiesi miehellä?

-Sopusuhtanen,ei mikään kukkakeppi vaan että on mistä ottaa kiinni..;)

-Huumorintajuinen,luotettava,hauska,ei riippukivi (tarkoitan siis,että voi joitain asioita myös yksin tehä,että ei aina yhdessä..omaa aikaakin..),hellä...ym..

-Rennot siistit vaatteet..tjn..

-Tavallinen suomalainen köriläs..:)

-Juu,kyllä.. Itse olen 165cm,niin se ainakin pitää olla miehen pituus..

-Hmm..tää on vaikia.. Ei oo tullut noita yhen illanjuttuja harrastettua..

-En ole koskaan ollut rakastunut..mutta,ehkä joku päivä..;)

-Tavallinen tytöntylleröhän mie..:)Kyllä sitä tunteella pelataan..;)

• Tuulettaja

Kävin kaikki vastaukset läpi. Kolmella naisella oli sellaiset vastaukset, että saattaisin mennä seulasta läpi ja että vastaaja muuten asettui yhtään kohderyhmääni (esim. iän puolesta)
      3/25 eli 12 % mahikset.

Siihen kun lisätään tämä arvio, mistä joku muukin on ehkä kuullut tai lukenut, eli että keskimäärin ihmisen luonteeseen edes jotenkin sopivia kumppaniehdokkaita on vain kymmenesosa vastaantulevista vastakkaisen sukupuolen edustajista. Eli 12% x 1/10, mulla on 1,2% mahikset.

Pitäisiköhän tilata netistä sellainen luonnollisen kokoinen ja muotoinen seksinukke? Voisin keksiä sille jonkun söpön nimenkin ja ostaa yöpaidan ja kukkia...

• gilda

Tässähän olikin kyse UNELMIEN miehestä, utopisesta uroksesta, jossa ei ole mitään vikaa eikä myös näin ollen mitään inhimillistäkään. Tosielämässä sitä ihastutaan/rakastutaan ihmisiin..

Luulen, että suhde muovinukkeen ei loppujen lopuksi ole kaikin puolin täysin tyydyttävä. :)

• Hannah

Ihan perusvartalo, EI lihaksikas. Tykkään kukkakepeistä, mutta masuakin saa vähän olla. Ei ainakaan sixpäkkiä.

Samanlainen(kieroutunut/lapsellinen) huumorintaju kun minulla, tykkää musiikista ja elokuvista... vaikea sanoa, kun riippuu niin ihmisestä.

Rennosti. Farkut ja musta paita esim. Tykkään kovasti rokkareista :)Ainut mitä EI saa olla, on buutsit. Vihaan niitä yli kaiken. Pukeutumisessa kiinnitän usein huomiota just kenkiin ja farkkujen malliin. Eli ei mitään pillifarkkuja, vaan suht timmit ja alaspäin levenevät.

Ei Brad Pitt-tyyppinen ollenkaan, mutta pidän kyllä pitkistä ja tummista miehistä. Vaaleissa vaan ei ole sitä jotakin ;)

Ei kiitos.. Voi olla toki hyvännäköinen vaikka on lyhytkin, mutta en halua silti lyhyttä miestä itselleni.

No, yhdeksi illaksi saattaa kelvata pelkän ulkonäön perusteella mutta seurusteluun soveltuvalla pitää olla oikeaa luonnetta myös ja jos on oikeaa luonnetta niin siinä vaiheessa ulkonäöllä ei enää ole niin suurta merkitystä. Jokaisessa miehessä on jotain suloista vaikka olisi minkä näköinen..

Olen ollut ja voi olla rakkautta ensi silmäyksellä :) En osaa eritellä mikä on saanut rakastumaan. Siinä vaan käy niin, kun oikea ihminen kohdalle sattuu..

27v, 3 pitkää suhdetta ja paljon lyhyitä (1-2kk). Viimeaikoina on noita yhdenillan juttuja ollut kun olen pitkästä aikaa taas "sinkku" mutta nuorempana en niitä ole harrastanut. Tällä hetkellä olen aika pinnallinen, koska edellinen suhde kovetti. Mutta olen normaalisti hyvinkin romanttinen ja tunteellinen ihminen. Rakastan tehdä muille hyvää ja vaadin vain vähän itselleni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe