Täällä niin kerskuillaan näistä rekkojen rajottimista... Hmm...
Ihan kiva jos poliisit niitä seurailee mutta joka ikinen joka niitä vaatii niin tulis miettiä että jos omassa autossa olisi rajotin niin täällä palstalla ei paljon ylinopeuksista kirjottelisi.
Meidän jokasen tulisi kattoa itteään peiliin näiden nopeuksien suhteen. Jos ei rekka saa ajaa sen 9 km/h ylinopeutta niin et sä sinäkään ajaa henkilöautolla sitä 30km/h ylinopeutta. Ai niin rekko on rekka, senhän pitäis seistä parkissa Hiidenpirtissä ja rukoilla autonsa vieressä! Vai?
Henkilöautojen rajottimet...
9
1381
Vastaukset
- puupalli
juonut hermosi?
- hanttitytto
Mitenkäs se tähän liittyy?
Ja jos pitäisi juoda hermot niin saisin juoda vielä ens viikollakin... Ei kivaa! ;)
Eihän Suomessa saa muutenkaan ajella kuin korkeintaa 120km/h:ssa. Niin olisi aivan sama vaikka kaikkien henkilöautojen ja moottoripyörien nopeudet rajoitettaisiin vaikkapa tasan 120km/h:ssa.
Niin kauan aikaa kun näiden nopeuksia ei säädellä mitenkään teknisesti, sallitaan myös ylinopeudet. Nopeusrajoitukset ovat nopeusrajoituksia, mutta jos se nopeus olisi todellakin rajoitettu max. 120km/h:ssa niin se vasta olisikin poikaa. Ei minua ainakaan haittaisi yhtään.- kiggelsson
Rajoittimet mun puolestani saisi olla kaikissa vekottimissa, ei haittaisi mitään.
Mitä sinun mielestäsi tarkoittaa kerskailu? (rajoittimilla) - 250 km/h
Siihen se rajotin niin hyvä.
Nääs autoilla ajellaan muuallakin kuin härmässä.
Tästä johtuen koko jorina rajoittimista henkilöautoihin on siis suunpieksentää ja ajanhukkaa.
Rekoissa on kenties Euroopanlaajuiset nopeusrajoitukset. - ei toimi
siloinhan autolla kerskailu loppuisi. ajatelkaa nyt tilannetta jossa joku riisikuppi ja iso bemari ajaisivat kiltisti peräkkäin samaa vauhtia.
- Rattimatti
Varmaan tuolla jälkimmäisellä veltostuisi välittömästi, kun "jatkeesta" ei olisi mitään iloa.
- need for speed
Kuinka kovaa mielestäsi rekoilla pitäisi saada ajaa ja miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706