Tällaista teiltä arvon rotikka-palstalaiset kyselisin että onko oma ronttisi puisto-koiria?
Siis tuleeko muiden kanssa toimeen?
Mietin tätä vain kun niin moni kertoo ettei oma tule muiden kanssa toimeen, mutta lähes kaikki tuntemani, mukaanlukien omani kyllä tulevat toimeen.
Tämä voi osittainkin meidän kohdallamme johtua siitäkin että ihan pienestä pitäen on puistoissa käyty ja tavannut erikokoisia ja näköisiä koiria, narttuja ja uroksia. Eikä ole mitään ongelmia ollut meidän pojan kanssa.
Entä teillä?
Heippis
5
384
Vastaukset
Me ainakin oman rotikan kanssa käydään koirapuistossa.Joskushan niitä rähiköintiä sattuu,mutta yleensä se on toisen koira aloittamana..
- otspots
On se puistokoira ja hyvin sosiaalinen. Erikoinen tapaus kyllä, nöyristelee ja mielistelee kaikkia jotka tulevat sisään, jos porukka on pysynyt samana varttitunnin verran, se pompottaa selvästi koko porukkaa. Varsinainen tarhatäti.
- tytsy
Mulla on rotikka narttu eikä tulisi kuuloonkaan että kävisin koirapuistossa sen kanssa...
Se ei nimittäin tykkää toisista nartuista eikä pikku koirista. Varsinkaa jos ne "hyppii silmille".
Urosten kanssa ei ongelmaa ole... - Meillä
Juu eli mulla on tuommoinen 2,5 uros ja ihan pienestä pitäen käytiin koirapuistossa ja muutenkin ihan jokapaikassa oli mukana. (koira "salvattiin" noin vuosi sitten) mutta nykyään ei ole kauhean sosiaalinen isoissa koiraporukoissa. Ei siis ennen leikkaustakaan. Itse leikkaus ei mielestäni muuttanut koiraa mitenkään. (syö vaan enemmän eikä kuseksi joka puun juurelle.) Yleensähän varsinkin urokset (rotikat) on sellaisia omien teidensä kulkijoita eikä mitään puistokoiria. Meilläkin alussa oli kuin mikäkin seurakoira papillon puistossa, mutta kun ikää tuli lisää niin tuo käytös loppui. Koira ei käy kenenkään päälle tai mitään, mutta leikkii mielellään rauhallisessa ympäristössä pienemmällä porukalla.
- Mirzulainen
Tulee toimeen vaikka kaikkien koirien kanssa, mutta pointti on tässä se, että jos vieras koira ei pidä Otosta, ei Ottokaan pidä siitä. Mutta kun vieras koira pitää Otosta, niin Ottokin pitää siitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164