kastan yli ja ojaan kumolleen , mitä missä milloin , novalla tuli juttua mutta paikka ja muut tärkeemmät meni ohi ????
Jossain oli rekka vetäny
6
2125
Vastaukset
- JA myös
Linja-autokin jossain
- kölli
OHHOH??!?? Johan on maailma mallillaan...miten se rekka nyt silleen..;)
- Rattimatti
Olin raskaalla ajoneuvolla liikkellä ja tein kaupunkijakoa. Tuntui olevan turhan liukas keli henkilöpirsseille, kun penkat pölisi vähän väliä. Risteyksiin ajeltiin samaan tapaan kuin kesäkeleillä. Pientareet olivat täynnä merkkejä hetkittäisistä virhepysäköinneistä. Raskas liikenne tuntui pysyvän ojien välissä. Tällainen jää kyllä medioissa huomaamatta, koska se ei ylitä uutiskynnystä.
- ohi ajanut
Eilen ainakin Riihimäellä oli rekka ojassa muistaakseni suurinpiirtein puolen päivän aikoihin
- sinivilkku
löytyy jotakin. Bussiahan siinä oli jouduttu väistämään.
http://www.hameensanomat.fi/telegram.jsp?article=28324Miksi ihmiset eivät jo ymmärrä ja ala matkustaa vaikkapa junilla, laivoilla ja lentokoneilla. Päästäisiin jo noista juuttaa busseista eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706