tälle päivälle ja viinatonta jatkoa iltaan asti!
14.1.2006 Alkoton aloitus
19
1685
Vastaukset
Linjoilla ja ajatuksella myös täällä.
- Systeri
sekä terkut ja hyvää yötä, sinulle aamua:)!
- Cettuz!
Jatketaan elämää.
- papio
Perjantai 13. päivä jäi taakse ja selvittiin ehjin nahoin ilman mitään kommelluksia. Tästä on hyvä jatkaa lauantaita niin ikään selvin päin. Vähän on nälkä nukkumaan mennessä, mutta pakko on nälissään yrittää nukkua. On nääs lääkärin suosittelema dietti päällä :(
...ai että kunnon iso kotipizza tekis terää!!! - aahoohoo
perjantai kolmastoistakaa niin ku ennen - ei edes kynsi katkennu, meni niin onnellisesti.
Illalla ennen nukkumaanmenoo mietiskelin ja ihmettelinki tätä mun elämää ja vaikka en itteeni ihan uskovaisena pidäkkään, niin oli vaan pistettävä taasen kädet ristiin ja kiitettävä. Mulla on sellasta tasasta ja rauhallista toivoo ja onnellinen oon ku vastasyntyny porsas.
Mä tässä valmistaudun sutihommiin. Aiheena on mitäs muutakaa ku kallioo, vettä ja taivasta ja vähän muuta ripellystä - vielä vaan kupillinen kahvia koneistoon ja ei ku hommiin. - nasukasa
...menossa olen.
- Mimmuli1
Kiva herätä aikaisin ilman krapuloita. Tänään ehtii touhuamaan vaikka mitä. Pullon korkki saa kyllä olla kiinni edelleen.
- paranoidi
Tänään onkin huilipäivä, sen vietän tipatta.
Onkaa muilla makian himo iskenyt, kun jättää viinan juonnin. Joulun aikana söin iltasella suklaata, piti napsia niin paljon että aivan pahaolo tuli. Viime pyhänä päätin, etten osta pitkään aikaan. Tänään kävin kaupassa, niin piti ostaa puolikiloa suklaata. Tuo paino pakkaa nousee, muuten se ei haittaa.
- Mussukka
Voi olla että pätkii jokin muukin, mutta kirjautumaan ei pääse. Ei anna kuitenkaan aihetta ottaa siivuja. Hyviä lauantaipäiviä kaikille.
- tippaeitapa
näin menetellen jälleen.
- aahoohoo
minunki katella vähän noita mäkihyppyjä et tulis äksöniä sillekki sektorille.
Oon nimittäin huomannu semmosen jutun et kun rupeen seuraamaan joitain urheilulajeja joissa on suomalaisia osanottajia, niin ketuille menee koko kisat. Sanokaa mun sanoneen et Ahonen tulee persiilleen nii että lässähtää.kuin peräpukama, meinaan raittius talkoissa.
ps. huomenna kaikki uurnille
t. virallinen valvoja Mettäläinen- paranoidi
Mettäläinen kirjoitti:
kuin peräpukama, meinaan raittius talkoissa.
ps. huomenna kaikki uurnille
t. virallinen valvoja MettäläinenPitäisi huomenna käyrä kans uurnilla, mutta kun ehdokas on hakuusissa.
paranoidi kirjoitti:
Pitäisi huomenna käyrä kans uurnilla, mutta kun ehdokas on hakuusissa.
muullakin on hakusessa.Itsellä pitkä päivä tiedossa vahtiessa toimitusta.
- paranoidi
Mettäläinen kirjoitti:
muullakin on hakusessa.Itsellä pitkä päivä tiedossa vahtiessa toimitusta.
kunniatehtävänä tuota valvojan työtä pidän.
- Viinietikka
päivä meni taas tipatta, eikä mieli tee vaikka siippa tuossa nappailee omia juomia. Mutta nehän eivät minulle kuulu niin kuin ei kuulu kissan e-pilleritkään.
Mukavaa lauantai-ehtoota kaikille tasapuolisesti toivottelee vinietikka, ilman hapanta makua edelleen - masa*
Minäkään en tänään ota A-tuotteita.On hyvä SYY olla raittiina.
- karbidi
pistän freesinä ennen Meikkureissuu. Kahotaan, josko jo tiistakina tulis ilmoottauvuttuu!
PS. Jos on ehdokas vielä uurnallaki hakusessa, ni voiha siit hilppasta sitte kalmiston uurnain ääreen, jos siel on tuttui, eikä tartte pollaansa vaivata!
Nyt öitä !
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734269Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921223
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66918Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia114855Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65826
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37773