Puukuskille

Testi.

19

2968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 90.9 prossaa oikein ekalla yrityksellä. ihan hauska "testi".

• Ohjaamotarkkailija

testin ja selvisin aika hyvin. 93,1% vastauksista oli oikein ja yksi huolimattomuus virhe(eli "en tiedä" vastaus) kun rasti tuli väärään paikkaan. Ja päivääkään en ole puuta-ajanut. Ja tuskin ajankaan.

• kokeilin tuota samaa testiä, taisin saada 95,6 prosenttia tai jotain sinne päin. Kun vastasin niin kuin on oikein vastata :)

Sitten tein uudestaan niin kuin käytännössä tehdään, niin vastaus taisi olla joku 90% tai vähän yli. Eli jos öljyä lentää tielle, niin hiekkaa/lunta vaan päälle.

Ihan naurattavia tuollaiset testit, esim. minä en tiedä vittukaan jostain Marttaliiton lappujen väreistä sun muusta :)

• puukuskin poeka

onhan se paha jos ei oo mettäliiton ajossa mii tietää mitä mikäkin väri tarkoittaa... mulle kun lyötäs vaikka upm:n lappuja niin en tietäisi mitää mitä tarkottaa....itte sain vähän päälle 95%

• Rattimatti

Toiset kysymykset ihan asiallisia, toiset sellaisia mitkä nyt on ihan päivänselviä, jotkut aika mahdottomia tietää ilman että on asiasta täysin perillä. 75 % meni oikein päivääkään puuta ajaneena. Kai sitä vois pienellä koulutuksella puutavarakuskin paperit saada, mutta ei taida meikäläisestä olla sen puolen hommiin. Vaatii "sissihenkeä" ja sitä tämmöisellä kaupunkiplantulla löytyy aika vähän. Täytyy yrittää jatkaa "tuliliemien" kuskaamista.

• RekkaReino

Minä sain 105 mutta mä olen muutenkin paras!!

• läns-suomesta

taisin vetää pohjat 68% oikein mut enpä ole aatellu puuta ajaakkaan.
      ainoastaan polttelen pesissä.

• pytty

63 rossaa oikein ja iha arpapelillä,mut eipä tommosii pöllei säiliös viitti kulettaakkaan

• Kiva

testi. 77.6 oli rosentit, joten ajetaan puuta vaan jalostetussa muodossa...

• sain

kohtalaisen tuloksen, 81,8% oikein

• stycke

Taidan silti jatkaa kappaletavaran ajossa...

• jakari

Sama kuin kahdella edellisellä. Kokemus alalta 0.

• rekkamies..

ilman kokemusta

• puitakin ajelen

72,7% ja puukuormiakin kulkee

• 93,1 %. ei tarvihte tällä viikolla lottoriviä laittaa, tämän viikon hyvätuuri on kait käytetty. tosin isä-paappa on entinen "harraste" metsuri ja sen kanssa paljo oltu mehtä hommissa. tosin minen tehny muuta ko istuin tulilla ja söin makkaraa.... =)

• on paljon

Älkää vaa sanoko,että nää kysymykset on tosimielessä tehty,jos on ni on suunnattu ala-aste ikäisille,voi video,että ootte kakaroita,vai ootekste tosiaan noin lapsia?

• saada

Vain 0 pistettä ja nyt parut täällä, taidat itse olla pentu vielä.

• se on
        saada kirjoitti:

Vain 0 pistettä ja nyt parut täällä, taidat itse olla pentu vielä.

Kaupunkinpojilla,ei ees puita tunneta.

• Antti

Pitää vissiin pöllikuskiks lähtee :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe