Olen hiukan epätoivoinen tämän kirjan suhteen... Voisiko joku kertoa henkilöistä (vain tärkeimmistä) joita siinä esiintyy että minkä laisia ne ovat. Ja sitten juonta. Onko juoni tosiaan vaan huumeiden käyttöä vai onko juonessa joku tarkoitus?
Kiitos kaikille vastanneille...
Irvine Welsh: Trainspotting
4
891
Vastaukset
- vihainen
taas selkärangaton teiniluuseri toivoo jonkun tekevän hänen koulutehtävänsä :(
- Si
joo, se kertoo pelkistä seksihulluista narkkareista. Vaikka tää saattaa kuulostaa yksitoikkoselta, tää kirja on tosi hyvä, eikä siihen kyllästy.
henkilöistä: Pääosassa on Rents ( Mark Renton ) ja sen ns. kaverit Sick boy, Begbie, ja muut..
Mä en voi sanoo muuta ku kannaattaa lukee.
Muutenki ei kannata kauheesti alkaa miettii millanen se kirja on, siinähän menee kaikki kiinnostus jos sä saat sen juonen selville ennen ku oot lukenu sen!!! - jossu
saman kirjailijan kirja "paska". Ihan mielettömän hyvä kirja.Teksti on kyllä aika rivoa ja ronskia.
- haluu lukhee
ikivanha ketju, mutta en jaksa tehdä uutta :D
eli saako tätä kirjaa mistään? suomalaisesta näyttää olevan loppu ja cdon:ssa on joku ruotsinkielinen versio jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635