olisiko ehdotuksia,whippetille? kun minulle tulee pentu aivan kohta
nimi
5
509
Vastaukset
Kannattaa kun pentu tulee taloon,niin seurailla sen touhuja,niin ehkäpä sopiva nimi löytyy..:) Itse ainakin tein noin kun oma koiruus tuli taloon,ja nimi löytyi..;D
- Fjuneral
niin helpottais vähän jos kertoisit onko typy vai poju..XD
- koiraystävä
poika
koiraystävä kirjoitti:
poika
voisi olla Whirl eli Vili, Thunder eli Ukko, Sahlem elikkäs Sälli. Keksiihän noita, vaikka ottamalla avuksi sanakirjan summissa auki joltakin sivulta.
Vaan millähän kirjaimella se kyseinen pentue rekisteröidään, eikös se kuitenkin rajoita ainakin sitä virallista nimeä. Ja kutsumanimi taas on usein vähän väännös siitä virallisesta.
Ja haluatko rodun alkuperäismaan sävyä nimeen, vai eurooppalaista vanhempaa rotuun liittyvää kulttuuria, vai ihan perisuomalasta ääntämystä...
Näitä juttuja voisi ensiksi miettiä. Sitten kun tiedetään kirjain ja kieli, keksitään lisää!
- mums_mums
http://www.tunturisusi.com/koiralinkit/muut.html,tota selaat alaspäin niin siellä on linkkejä koiranimisivustoille:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164