Suomalainen nainen....

Nari_Säre

...on mielestäni maailman upein (noin keskimäärin).

Ajattelin nyt kertoa tuon, kun täällä on naisiin (ilman, että yksilöidään esim. jotain poliittista ismiä, joihin joku marginaaliryhmä kuuluu) suunnataan usein negatiivisia asioita tyhmästi yleistäen.

Tuntemani suomalaiset naiset ovat keskimäärin:
- sivistyneitä
- älykkäitä
- korkean moraalin omaavia
- lojaaleja
- lupauksistaan kiinni pitäviä
- huumorintajuisia
- nöyristelemättömiä, tasa-arvoisia
- lämpimiä (ts. noin sosiaalisesti) ja empaattisia
- jne.

Tällaisia naisia (ja samaten miehiä) on valtaosa heistä, joita tunnen henkilökohtaisesti.

Taannoin tutustuin myös huumorintajuiseen feministiin, jonka kanssa näyttää voivan jutella asiasta kuin asiasta ilman, että "shaatanan shovinisti" -ilmaisua tulee silmille. (Eräällä ihan toisella foorumilla).

Esim. amerikkalaisiin naisiin ei voi suomalaista naista verratakaan - suomalaisen eduksi.

9

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spektaakkeli

etta joillekin miehille myos ns. virtuaalipesan saaminen on tarkeaa.

Henkilokohtaisesti suosittelisin mairittelun sijaan tervetta fallista itsekorostusta eli patemista tieteen tai filosofian parissa naisten saamiseksi. Nain syntyy globaali win-win-tilanne. Ihmiskunta hyotyy, sina hyodyt, naiset hyotyvat ja kilpailu on reilua kun lurittelu, vaikutelmien antaminen ja manipulaatio korvataan tositoimilla.

• Nari_Säre

...arviostasi.

Kieltämättä puhut asiaakin.

Täällä vain näyttää, että useilla naisilla on tuo itsetunto nollassa, kun joku heittää ns. misogyyniavauksen, niin ajattelin noin ihan aidosti kertoa, että kyllä naiset on kivoja. Enimmäkseen.

Tosin otan onkeeni arviosi, jossa on kiistämättä sikäli perää, että joku voi saada tuommoisenkin vaikutelman, josta kerrot.

• Salmari

Jep jep. Taas ne ihanat naiset - ja sitten "tutustuin *myös* yhteen huumorintajuiseen feministiin"...

eli naiset ja feministithän eivät ole mielestäsi samaa joukkoa.

• Haluaisin kysäistä, että miksi mielestäsi suomalais-naiset omaavat korkean moraalin?

En mitenkään halua mollata suomalaisia naisia, mutta mielestäni suomalaisten naisten moraalissa ei ole mitään erityisen korkeaa. Millä perusteilla luet tämän heidän edukseen?

- Dekas

• Nari_Säre

...tuntemiani naisihmisiä, noin valtaosin.

Hienoja persoonia. Luotettavia, rehellisiä, korkea moraali näkyy mm. parisuhteisiin satsaamisena tasa-arvoiselta pohjalta - esim. mies ei ole "elättäjä" jne, vaan aidosti elämänkumppani, jonka kanssa haluaa jakaa tulevaisuuden jne.

Minusta suomalaiset naiset (ja miehet) ovat sitten kansainvälisesti kyllä luotettavampia, esim. jos sanovat jotain, niin keskimääräistä useammin tekevät sen myös (eivät esim. sano vain miellyttääkseen tai päästäkseen jostain kiusallisesta tilanteesta eroon jne.).

Mutta ehkäpä olen liikkunut jotenkin kieroutuneissa piireissä sitten. (Tosin en ole koskaan elämässäni asunut esim. Helsingissä, josta olen joskus kuullut, että ihmiset eivät olisi esim. niin luotettavia tai kohteliaita noin keskimäärin kuin muualla maassamme).

Yleensä suomalainen nainen myös arvostaa suomalaista miestä - ja päin vastoin. Näillä nettipalstoilla sitten useammat ruikuttelevat.

• Nari_Säre kirjoitti:

...tuntemiani naisihmisiä, noin valtaosin.

Hienoja persoonia. Luotettavia, rehellisiä, korkea moraali näkyy mm. parisuhteisiin satsaamisena tasa-arvoiselta pohjalta - esim. mies ei ole "elättäjä" jne, vaan aidosti elämänkumppani, jonka kanssa haluaa jakaa tulevaisuuden jne.

Minusta suomalaiset naiset (ja miehet) ovat sitten kansainvälisesti kyllä luotettavampia, esim. jos sanovat jotain, niin keskimääräistä useammin tekevät sen myös (eivät esim. sano vain miellyttääkseen tai päästäkseen jostain kiusallisesta tilanteesta eroon jne.).

Mutta ehkäpä olen liikkunut jotenkin kieroutuneissa piireissä sitten. (Tosin en ole koskaan elämässäni asunut esim. Helsingissä, josta olen joskus kuullut, että ihmiset eivät olisi esim. niin luotettavia tai kohteliaita noin keskimäärin kuin muualla maassamme).

Yleensä suomalainen nainen myös arvostaa suomalaista miestä - ja päin vastoin. Näillä nettipalstoilla sitten useammat ruikuttelevat.

Luotettavuudesta tuli tuossa mieleeni, että eikös Suomi ole maailman ainoa maa, jossa naiset ovat tilastollisesti todennäköisempiä aviorikkojia kuin miehet?

- Dekas

• Nari_Säre
        Dekas kirjoitti:

Luotettavuudesta tuli tuossa mieleeni, että eikös Suomi ole maailman ainoa maa, jossa naiset ovat tilastollisesti todennäköisempiä aviorikkojia kuin miehet?

- Dekas

Sehän on fakta, että 2/3 avioeron alulle panijoista on naisia nykyisin, mutta tuskin heistä kaikki ovat avionrikkojia.

Avion rikkomisen näen sitten avioliiton ulkopuolisena suhteena avioliiton aikana... mikäli tarkoitat sitä, niin näkisin mielelläni sellaisen tutkimustuloksen.

Avionhan voi rikkoa myös esim. hakematta avioeroa.

Lähde tuohon tilastoon olisi mielenkiintoinen - ja sen täsmennys, mitä avion rikkomisella tässä tarkoitit.

• Nari_Säre kirjoitti:

Sehän on fakta, että 2/3 avioeron alulle panijoista on naisia nykyisin, mutta tuskin heistä kaikki ovat avionrikkojia.

Avion rikkomisen näen sitten avioliiton ulkopuolisena suhteena avioliiton aikana... mikäli tarkoitat sitä, niin näkisin mielelläni sellaisen tutkimustuloksen.

Avionhan voi rikkoa myös esim. hakematta avioeroa.

Lähde tuohon tilastoon olisi mielenkiintoinen - ja sen täsmennys, mitä avion rikkomisella tässä tarkoitit.

Viikkasin tuossa kyllä avioliiton ulkopuoliseen suhteeseen, mutta lähdettä minulla ei tästä ole antaa. Olen lukenut tämän uutisista, mutta linkkiä ei ole tarjota :(

• Nari_Säre
        Dekas kirjoitti:

Viikkasin tuossa kyllä avioliiton ulkopuoliseen suhteeseen, mutta lähdettä minulla ei tästä ole antaa. Olen lukenut tämän uutisista, mutta linkkiä ei ole tarjota :(

...lukeneeni, että naiset olisivat lähestymässä miehiä noissa luvuissa (mutta että miehet olisivat petollisempia) Pohjoismaissa... mutta enpä muista lähdettä minäkään.

Siksi olisin kiinnostunut, mikäli olisi tapahtunut "keikaus" tässä asiassa.

Mutta mitäpä väliä sillä - avaukseni oli subjektiivinen, joten ei tässä muutonkaan faktoja...

Ja nyt poies.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3667
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2396
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1721
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1493
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1448
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      478
      1221
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      76
      1135
    Aihe