typerä paikka.
Luopiot käyttävät tätä paikkaa vaan hyväkseen esittäessään valheita järjestöstä. Älkää viittikö vastata heidän kysymyksiinsä tai väitteisiin puhumattakaan siitä että todistajat asettaisivat oman hengellisyytensä vaaraan lukemalla näitä viestejä. Kuinka tosissasi noudatat järjestön antamaa neuvoa paeta niitä jotka aiheuttavat jakaantumisia? Totteletko tätä kehoitusta sydämmestäsi ja osoitat näin rakkautesi Jehovaan ja järjestöön. ÄLKÄÄ VAARANTAKO HENGELLISYYTTÄNNE lukemalla täällä olevia viestejä. ÄLKÄÄ VAARANTAKO HENGELLISYYTTÄNNE keskustelemalla Luopioiden kanssa jotka palvelevat Saatanaa ja ovat hänen puolellaan aikomuksenaan eksyttää viattoman kriostityt.
Jos todella rakastat Jehovaa niin tottelet järjestön neuvoa jarttaa luopioita. Älä kuvittele olevasi niin vahva että kestät heidän piikittelyään. Kuinka moni on lähtenyt pois ja menettänyt uskonsa keskustelemalla luopioden näiden Saatanan eksyttämien parkojen kanssa? Liian moni sanon!!!
Kun lähdet pois Jehovan järjestöstä, menetät läheisen suhteen Jehovaan, toivosi elää ikuisesti heitetään tuleen ja silloin sinusta tulee Saatanan siemenen osa. Tiedät kohtalosi mutta tiedät myös sen että sinulla on mahdollisus palata takaisin. PALAA ja PALVELE JEHOVAA JA ELÄ IKUISESTI!!
Sinä joka olet Jehovan kristitty palvelija, muista mitä järjestö on sanonut luopioiden kanssa vehtaamisesta ja toimi siten kuin on neuvottu. Ei tarvitse kuin katsoa otsikoita ja huomaa ettei täällä ole mitään sijaa TOSI KRISTITYILLE
PALVELE JEHOVAA RAKKAUDESTA JA TOTTELE VIELÄ KUN HENGGELLISYYTESI ON SAASTUMATON.
TOIMI JA PELASTU
ELÄ IKUISESTI
MUISTA KARTA LUOPIOITA JA HEIDÄN EKSYTYSTÄÄN!!
KARTA
14
921
Vastaukset
- Nemo
"13 Menkää sisään ahtaasta portista, koska se tie on leveä ja avara, joka vie tuhoon, ja monet ovat ne, jotka sitä sinne menevät, 14 kun taas se portti on ahdas ja tie kapea, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
15 Varokaa vääriä profeettoja, jotka tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta ovat sisältä saaliinhimoisia susia. 16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Ei kai orjantappuroista kerätä viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita. - (Matteus 7:13-16 UM) "
"29 Minä tiedän, että poismenoni jälkeen keskuuteenne tulee sortavia susia, jotka eivät kohtele laumaa hellästi, 30 ja omasta keskuudestanne nousee miehiä, jotka puhuvat vääristeltyjä asioita vetääkseen opetuslapset mukaansa. - (Apost.20:20-30 UM)"
"16 Mutta vältä tyhjiä puheita, jotka loukkaavat sitä, mikä on pyhää, sillä niiden puhujat menevät yhä pitemmälle jumalattomuudessa, 17 ja heidän sanansa leviää kuin kuolio. Näitä ovat Hymenaios ja Filetos, 18 jotka ovat poikenneet totuudesta sanoessaan, että ylösnousemus on jo tapahtunut, ja he mullistavat muutamien uskon - (2.Tim.2:16-18 UM)"
"14 Kupariseppä Aleksandros on aiheuttanut minulle monta vahinkoa - Jehova tulee maksamaan hänelle hänen tekojensa mukaan - 15 ja varo sinäkin häntä, sillä hän on vastustanut tavattomasti meidän sanojamme. (2.Tim.4:14-15)"
Jos erittelemme näitä Jeesuksen ja Paavalin esittämiä varoituksia, niistä käyvät ilmi tyypillisten luopioiden seuraavat tunnuspiirteet:
1) Totuudesta poikkeaminen
2) Vääristelty, tyhjä puhe
3) Pyrkimys turmella joidenkuiden usko ja vetää opetuslapset mukaansa
4) Ulkokultaisuus ('sudet lampaiden vaatteissa')
5) Tunnistettavissa hedelmistään; he "menevät yhä pitemmälle jumalattomuudessa"
Tällaisten paljastavien tunnusmerkkien tarkoitus oli auttaa varhaiskristittyjä tunnistamaan luopiot nopeasti ja 'varomaan heitä'. vuodatuksestasi.
Kuuntele:
http://www.patmos.fi/ram/PT_3863.ram- salillasi
tapahtuvaa harhaoppia.
Jokainen sukupovi on saanut maistaa tuota
harhaoppia jo yli sadan vuoden ajan.
Viimeksi puhuttiin vuoden 1975 maailmanlopusta.
Uhkailtiin kymmenisen vuotta ihmisiä harmagedonilla.
Herkkähermoset olivat vallan paniikissa noiden huuhaa ennustelujen takia.
Tänään sama jatkuu ilman tarkkaa hävitysvuoden julistamista.
Vahingoista on viisastuttu ja jätetty päivämäärät pois vaikka ne siellä taustalla kuitenkin koko ajn ovatkin.
Katso nyt sinäkin ettet koko elämääsi tuhlaa noiden olemattomien asioiden julistajana.
Jos jatkat niin vanhana ja sairaana sairasvuoteellasi voit vain sanoa että ei sitä loppua sitten kaikesta huolimatta koskaan tullutkaan.- uskontolait
oikeaa kirjoitti:
oppia, http://spaces.msn.com/members/usko/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1&_c=
saisi tänään jättää historiaan sillä sieltä ne on kaikki lainattu vaikkei sitä heti huomaakaan.
Faraon perintönä hän lainasi 1000 vuotta vanhoja oppeja ja kirjoitti hebrealaisille oman perustuslain ikäänkuin Stålberg täällä Suomessa lainaten silloiset lakisuuntaviitat Suomen kansalle.
Mooses vielä kehtasi valehdella että oma jumala kertoi miten pitää kirjoittaa.
Jumalat olivatkin faraon jumalia joista Mooses
tekaisi omansa omiin tarkoituksiin.
Hei Herätkää Ihmiset!!!!
- Kartakarta
Jehovalaiset käyttävät tätä paikkaa levittääkseen valheita "luopioista" ja haukkuakseen näitä ihmisiä ryhmänä. Aloitusviesti jo paljastaa asenteen entisiä uskonveljiä kohtaan.
Olen myös sitä mieltä että jos on uskossaan tai luonteeltaan heikko, niin ei ikinä kannata lukea täällä mitään.
Itseasiassa ei ikinä kannata lukea mistään mitään. Kuuntelee vaan mitä lavalla määrätään, niin hyvin menee. - k3r3tti
on merkki heikkoudesta. Olet huolissasi ns. luopio yhteyden pidosta. Samalla tavalla järjestö on vuosikymmenten ajan pelotellu karttamaan maailmallista seuraa.Väittäisin ,että JT on maailaman heikoin ja hatarin usko. Elämän ajan jatkuvan opetuksen nyt luulis takaavan uskon, joka kestäis keskustelun ja kritiikin.
Pelkohan on tietenkin jos yksilö alkaakin itse pohtia asioita ja luottaa omiin päätelmiin.
HALUAISINKIN HEITTÄÄ EETTERIIN AJATUKSEN JOTA JOKAINEN SIVUILLA KÄYNYT JT VOISI MIELESSÄÄN POHTIA.
Jos uskotte,että Harmagedon kohta/pian tulee, miksi uhraatte aikaanne, rahanne näyttävän elämän rakentamiseen, joka uskomuksenne mukaan kohta kuitenkin tuhotaan? Mikä logiikka?
ps. Älä vaan tarjoa vastausta , että maallinen omaisuus on siunausta tehdystä hengellisestä työstä. Se ei nimittäin mene selityksenä läpi kuin siellä seurakunnassa. ODOTTELEN - Rauha
No mitäs sinä sitten teet täällä kun toisia neuvot olemaan lukematta näitä juttuja täällä????
Oletko itse tarpeeksi vahva????Varokoon se joka luulee seisovansa ettei kaadu....
Jos tämä nyt on niin vaarallinen keskustelupalsta niin eikö sinunkin pitäisi pysyä poissa täältä???Minusta tämä on hyvä että ihmiset voivat tuoda omat mielipiteensä esille ja myöskin tehdä kysymyksiä. Ja kyllä se on tosi että ei ne Jt-seurakunnat niin puhtaita ole kuin väitätte. Kaksinaismoralismi rehottaa kaikkialla. Eivät ihmiset ole täydellisiä missään niin kauan kuin maailma tällaisena pysyy. Kuka ihminen voi tuomita toisen ihmisen tekoja?Ei kukaan!!!!Kyllä se on Jumala joka asioista loppujen lopuksi päättää, ei ihmiset.Kannattaisi katsella itseä peiliin, että onko tosiaan vara sanoa kuka on syntinen ja kuka ei....Että mieti veli/sisar hyvä näitä. - Lähimmäinen
Joo, hullu paikka! Tämä palsta on täysin kieroutuneiden Luopioiden valloittama,M.M ja kumppanit, jauhavat samoja asioita päivästä päivään, Pysykää poissa! JT tältä palstalta!sitten voi sheriffi muuttaa palstan nimen JT Luopioiden palsta!
- Tane
Uusi palsta? keskustele "jehovantodistaja" luopioista
- Kontrasti
-Kaikki täällä olevat eivät ole luopioita vaan tekevät ihan asiallisia kysymyksiä, joihin on vastattu. Luopiot kyllä on jo tunnistettu. Uskolliset JT:t eivät lue heidän viestejään eivätkä vastaa niihin. Silti tämä foorumi ei ole mikään hyvä eikä sopiva ajanviettopaikka (ja tässä ohjeessaan JT-järjestö on täysin oikeassa).
-Kaikkea ei kuitenkaan näy JT-järjestön nettisivuilta eikä siellä vastata läheskään kaikkiin kysymyksiin. Saa esimerkiksi turhaan etsiä sieltä edes järjestön hakukoneella vastausta siihen, mikä on Suuri Babylon. Jos kaikki vastaukset siellä olisivat, tarvitsisi viitata vain etsimään sieltä. Mutta jos vastaus on jo jossakin JT-kirjallisuudessa, miksi ei voi viitata muille siihen suoraan netissä vaan vain ovilla tyyliin ´vastaapa minulle yahoon sähköpostiini ja anna osoitteesi, niin tulen kertomaan sen sinulle ovellesi´? Kaikki kiinnostuneet eivät kuitenkaan tule esittämään kysymyksiään valtakunnansalille tai ole tavattavissa ovilla.
-Raamattu ei oikeuta missään kohdassa ketään yksityistä eikä mitään järjestöä puuttumaan esimerkiksi toisten vapaa-ajan viettoon tai koulutuksen määrään. Siitä kantaa jokainen itse Jumalan edessä vai onko joku sitä mieltä, että tässä tarvitaan pitkälle menevää holhousta? Holhoavan sananvapauden mukaan sananvapaus on vain itsellä, muttei muilla.
-Ymmärrän silti hyvin, että joku toinen tarvitsee jonkun paksun talmudmaisen Raamatun selityskirjan, josta löytää selaten eri yksityiskohtia kuten vaikkapa:
"Kohta 1134: Onnettomuuden uhrien auttaminen: Alakohta 11341 Ei-JT-luopiot. Alakohta 11342 JT-luopiot: Suhtautumisohje: Ota selvää kysymällä aina ensin, onko kyseessä JT-luopio vai ei. Jos kyseessä on luopio, et voi vastata sanallakaan JT-luopion avunpyyntöön vaan täytyy kääntää selkä ja jättää pulaan, jos luopio on vaikkapa autollaan ajanut ojaan - eli siitäkin huolimatta, että hän olisi avun tarpeessa.". (Kuvitteellinen selityskirja).
Joku toinen vain on valmentanut Raamatulla omantuntonsa niin, ettei selityskirjan selailu ole lainkaan tarpeen.
-Täältä on ohjattu paljon ihmisiä vaikkapa JT:ien nettisivuille. Miksi jättää tätä tekemättä? Kun on valittavissa Jehovan nimen puolustaminen ei-JT-luopioiden edessä tai suu suppuun -periaate eli vastaamattomuus, kumman valitsette? Juuri niin: sekin on henkilökohtainen asia, jossa on kunnoitettava myös toisten sananvapautta eikä vain omaa sananvapauttaan.
-Olen oikeastaan entinen luterilainen, ja siis luterilaisten luopio, mutta olen kiitollinen luterilaisille siitä, että vaikka he olisivat voineet tehdä elämäni hyvinkin tukalaksi (olla ottamatta töihin ja kouluihin ja asiakkaaksi kauppoihin), he ovat sentään pitäneet minua lähimmäisenä ja olen saanut hoitaa yksityisasiani suhteellisen rauhassa ja päästä luterilaiseen työpaikkaan ja kouluttautua luterilaisissa kouluissa sellaiseksi, miksi halusin.
Tekisi mieli lisätä tähän Jeesuksen sanat: "Mene ja tee sinäkin samoin".
Kontrasti- Kontrasti
JT:ien JT-luopioihin nyt soveltamat periaatteet eivät todennäköisesti sovellu niihin ihmisiin, jotka Kristuksen tuhatvuotiskaudella herätetään kuolleista. Muutenhan jouduttaisiin täyteen mielivaltaan ja yhteiskunnallisiin hankaluuksiin. Nuo pykälät soveltuvat vain siihen aikaan, jolloin JT:t olivat pienenä yhden promillen vähemmistönä maailmassa ja jolloin muut hallitsivat - eivät siihen aikaan, kun JT:t itse ovat mukana maan hallinnossa.
Tämän tietäen paratiisissa Jumala tulee antamaan kokonaan uudet ohjeet, miten suhtaudutaan kuolleista herätettäviin (Ilm 20:12b, 13; Selitys Huipentuma-kirjassa s 297, 298, § 7, § 11 ja § 14).
Jehova Jumala on jo nyt antanut opetusta JT:lle esimerkiksi pitkämielisyydestä ja kärsivällisyydestä, kun Harmagedon ei ole JT:ien kaikista hartaista odotteista huolimatta vieläkään tullut. Otetaanpa opiksi!
Jumala pyrkii paratiisissa koko ihmiskunnan käännyttämiseen ja antaa siitä JT:ille toisin ajattelevien pitkään suvaitsevaitsemisen oppituntia jo parhaillaan.
Toistan: eiköhän oteta siitä oppia jo nyt!
Kontrasti
(Luterilaisilta ei-JT:iltä sairaalassakin apua saanut ja kiitollinen luterilaisuuden luopio)
- Erkki
Siinäpäs oli taas kunnon AIVOPESUN oppitunti:(((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233520- 122346
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241428
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141246