olisi paikallaan tuo kuuluisa "Yön yli nukkuminen"
ennenkuin äänestätte! Miettikää aivan rauhassa,
mitä eroja näette Tarjan ja Saulin välillä aja-
tellen ARKIPÄIVÄN elämäänne!!!
vom
EIKÖS NYT...
6
230
Vastaukset
- MikaelAg
Suoltaa jatkuvasti samansisältöisiä viestejä.
Mikko! Näyt edelleen käyttävän arvostettua "nimi-
merkkiä". Että kehtaat!! Itselleni oli yllätys
olevani Demarien puoluetoimisto, kiitos Sinulle!
Mitä viestien sisältöön tulee, näyttää siltä, että et ole lukenut niistä kuin osan! Paranna ta-
pasi, jos haluat pysyä ajan hermolla!!
vom
- haluaa ...
siinä ei kyläpäälliköt määräile kuinka äänestetään!
- tajutaan..
että nyt pitää äänestää Niinistöä niin päästään samalla kepusta.
- Start
VOM on Kuusasta kotoisin oleva Vasemmistoliiton politrukki. Katsokaapa Vomin profiilista hänen kirjoitteluaan kommunistien palstalla.
tuo sitten on, kaikki fiksut ovat löytäneet tiedon
ilman Sinun viestiäsikin!! TOISIN on Sinun persoo-
nasi laita, kun olet niitä nurkantakaa ampujia!!!
vom
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144