Annella,Bertalla ja Cecilialla on ollut koulussa kokeet,ja he nyt vertaileva,miten koe on mennyt. Näyttää,että tytöt ovat onnistuneet kokeessa eritavalla.Seuraavassa heidän vastauksensa 4kysymykseen:
Anne
Marmeladia,314,ilmainen,pidempi
Bertta
Hillo,314,ilmainen,lyhyempi
Cecilia
Marmeladia,314,ilmainen,pidempi
Kaikilla kolmella ei ole kaikkia neljää oikein.Itseasiassa vain yksi on vastanut kaikkiin kysymyksiin oikein,yksi kolmeen ja yksi vain yhteen kysymykseen.
Kuka ystävättäristä vastasi kaikkiin kysymyksiin oikein.....
Tälläistä pähkinää täl kertaa......=:0)))))
KOETULOKSIA..................
6
659
Vastaukset
- pähkinä
Kyllä pähkinävoi on paljon parempaa leivän päällä.
..kova pähkinä purtavaks. hampaat menee tööötss
- viitsi
Brune kiusata meitä, kerro jo taikka sitten B:llä on oikein ja A on luntannut C:ltä niin se on:)))))
- paavali
Cecilia
- Pielaves
ilmainen ja 314 on kaikilla, niin miten voi olla ,että yhdellä on kaikki oikein ja yhdellä vain yksi häh!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450