Annella,Bertalla ja Cecilialla on ollut koulussa kokeet,ja he nyt vertaileva,miten koe on mennyt. Näyttää,että tytöt ovat onnistuneet kokeessa eritavalla.Seuraavassa heidän vastauksensa 4kysymykseen:
Anne
Marmeladia,314,ilmainen,pidempi
Bertta
Hillo,314,ilmainen,lyhyempi
Cecilia
Marmeladia,314,ilmainen,pidempi
Kaikilla kolmella ei ole kaikkia neljää oikein.Itseasiassa vain yksi on vastanut kaikkiin kysymyksiin oikein,yksi kolmeen ja yksi vain yhteen kysymykseen.
Kuka ystävättäristä vastasi kaikkiin kysymyksiin oikein.....
Tälläistä pähkinää täl kertaa......=:0)))))
KOETULOKSIA..................
6
658
Vastaukset
- pähkinä
Kyllä pähkinävoi on paljon parempaa leivän päällä.
..kova pähkinä purtavaks. hampaat menee tööötss
- viitsi
Brune kiusata meitä, kerro jo taikka sitten B:llä on oikein ja A on luntannut C:ltä niin se on:)))))
- paavali
Cecilia
- Pielaves
ilmainen ja 314 on kaikilla, niin miten voi olla ,että yhdellä on kaikki oikein ja yhdellä vain yksi häh!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942