Pakkaslauantai 21.01.2006

papio

Pakkasta on mutta raittiina mennään kohti uutta päivää!

18

1316

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se menee, ja saa minun puolestani mennäkkin, eli raittiina.

• nasukasa

...vain,näin teemme tänään.

• Late

Raittius mahdollisti tämänkin yövuoron ja alkavan päivän!

• aahoohoo

niin tohkeissani etten malta edes ruveta sutimaan. Me mennään käymään matkailumessuilla tänään ja lyödään ens kesän matka lukkoon.

Ollaan pistetty vähän euroja syrjään matkaa varten ja nyt pitäis vaan päättää millä mennään ja mitä halutaan kattoo - kohdemaa on ollu kyllä jo tiedossa muutaman kuukauden.
      Mä nyt haluun tietty katella vanhoja rakennuksia ja merta.

Mikä hitsi siinä meressä on että se vetää puoleensa ja joka kerta pistää huokailemaan ja tulee sellanen yhteenkuuluvuuden tunne - ihan ku näkis kotikontunsa.

Mä oon saanu sitte niin yltiöpäisen ajatuksen et oksat pois - siis noista sutihommista. Mitähän jos liittyis taideyhdistykseen niin sais niitä töitä esille ja samalla sais luetettavampaa kritiikkiä.

Se on yks ja sama jos noilta sukulaisilta kysyy niistä yhtään mitään. Ne mukeltaa sen vastauksensa mulle mieleiseks mut jos työ roikkuis tuntemattomien kateltavana nii juttu oiski jo toinen.

Ja sitte sen viereen vois liisteröidä hintalapun. Mitä turskimman näkönen työ niin pistäs siihe sitä isomman hinnan kun monet kattoo sitä hintaa kuiteski. Seittemän sadan euron työn pitää olla hyvä vaikka se ois rötvätty miten puuttu. Kahenkympin maalausta ei ostais kukaa ku ne luulee et se on tekijänki mielestä niin huono ettei oo kehannu laittaa sille edes kunnon hintaa.

Ei mun jutuissa oo mitään tolkkuu. Paitsi siinä etten kuili viinoja tänään.

• aahoohoo

muuten huomannu miten kehnolaatusia peilejä nykysin tehään? Kiinastakohan neki tulee.

Minunki peili on ihan ku suoraan Linnanmäen peilisalista. Kuva pullottaa ihan vääristä paikoista esim niin ku persien kohilta ja naaman se lätistää semmoseks että ihan ku sieraimet ois silmien tasolla ja isot ku kaks mustaa aukkoo ja kaulaa ei oo just ollenkaa näkyvissä.

Pitää käydä hakemassa väripaketti ja huljauttaa tukkaan vähän väriä jos se peilikuva siitä vähän kohenis. Jos pistäis violettia tukkaan niin kärsää ei kukaa huomaiskaa.

Hitsi, mulla näköjään käy aika vähän pitkäks. Alkuräjähdyksessä ei muuten ollu aikaa ollenkaan.

• aahoohoo

Pakko pistää kone kiinni - muuten kaikki älyy ettei mulla oon ihan kaikki kupit kaapissa. Tai airot vedessä. Tai banaanit tertussa.

Mä laitan teille vielä lottonumerot:
        1, 3, 11, 12, 18, 22, 26. Noilla ei oo vielä ikinä voitettu latin latii - eikä voiteta.

• åpoi
        aahoohoo kirjoitti:

Pakko pistää kone kiinni - muuten kaikki älyy ettei mulla oon ihan kaikki kupit kaapissa. Tai airot vedessä. Tai banaanit tertussa.

Mä laitan teille vielä lottonumerot:
        1, 3, 11, 12, 18, 22, 26. Noilla ei oo vielä ikinä voitettu latin latii - eikä voiteta.

joskus tuntuu kuin pelkillä parkeilla ajelis säkkipimeässä
        mutta onstuu sekin ku ei oo liikaa vauhtia
        ja selevänä ite

• Mimmuli1

Meillekin myyneet samanlaisia peilejä, perskules.
        No, krapulatta ja ilman rohkaisua tänäänkin on siihen vialliseen peiliinkin vaan kurkattava.

• Mimmuli1 kirjoitti:

Meillekin myyneet samanlaisia peilejä, perskules.
        No, krapulatta ja ilman rohkaisua tänäänkin on siihen vialliseen peiliinkin vaan kurkattava.

Minä kun olen luullut, että nuo rypyt naamassa johtuu viinankäytöstä. Kyllä pitää viedä roskiin kaikki peilit, ja lähtee kauppaan hakemaa uudet. Siitäkin huolimatta raitispäivä.

• Lema kirjoitti:

Minä kun olen luullut, että nuo rypyt naamassa johtuu viinankäytöstä. Kyllä pitää viedä roskiin kaikki peilit, ja lähtee kauppaan hakemaa uudet. Siitäkin huolimatta raitispäivä.

Sisä hommiksi se taitaa mennä tämäkin päivä, kun on ulkona kuivakeli, mutta pitää tässä päivän pakolliset kuntokävelyt suorittaa.

Lämmikettä tarvitsisi, mutta pitää kait tyytyä saunan lämpöön t. Mettäläinen

• paranoidi

Joo pakkaasta on. Eipä ole krapulan vilu, eikä sitä hankita.

• Viinietikka

vielä kovat lukemat, pakkasta nimittäin 32 astetta täällä laakeella aakeella, mutta muita lukemia ei, ei ainakaan alkoholipromilleja.

Eli kirkkain silmin ja mielin kuulakasta lauantaipäivää vain kaikille!

• Cettuz!

Selvänä menee. Ei tarvi sisäisiä villapaitoja.

• tippaeitapa

Raittiina edelleen jatkan.Yllättävän helppoa ollut ja helpommaksi tuntuu käyvän.

• tippaeitapa

Alussa oli ihan jees kun oli tipattomien ketju mutta nyt alkaa jo tuntumaan hieman turhalta tänne ilmoitella/kirjoitella :) joten jatkan raittiina ainakin tämän kuukauden,ehkä kauemminkin.

• Kuivakon oloinen on ilma täälläkin."Kuivana" aion pysyä minäkin.Siis tipaton päivä alkoholin suhteen.

• mussukka1

Tämähän on kuin töissä olisi. Minä kun olen kuuliainen sähkönsäästäjä, täydennystä pitää hakea jatkuvasti. Vielä ei ole palanut muuta kuin kakku, oli aika ärhäkkä uuni. Täytyy vielä rientää antamaan linnuille evästä. Hyvää lauantaita ja raitista sellaista.

• Systeri

... ja pakkasta on piisannut; onneksi ei viinaa (vaikka kännyn ennakoiva sanasyöttö ehdottaa aina ensiksi viinaa kun tarkoitan viimaa;)

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe