Pakkasta on mutta raittiina mennään kohti uutta päivää!
Pakkaslauantai 21.01.2006
18
1316
Vastaukset
Se menee, ja saa minun puolestani mennäkkin, eli raittiina.
- nasukasa
...vain,näin teemme tänään.
- Late
Raittius mahdollisti tämänkin yövuoron ja alkavan päivän!
- aahoohoo
niin tohkeissani etten malta edes ruveta sutimaan. Me mennään käymään matkailumessuilla tänään ja lyödään ens kesän matka lukkoon.
Ollaan pistetty vähän euroja syrjään matkaa varten ja nyt pitäis vaan päättää millä mennään ja mitä halutaan kattoo - kohdemaa on ollu kyllä jo tiedossa muutaman kuukauden.
Mä nyt haluun tietty katella vanhoja rakennuksia ja merta.
Mikä hitsi siinä meressä on että se vetää puoleensa ja joka kerta pistää huokailemaan ja tulee sellanen yhteenkuuluvuuden tunne - ihan ku näkis kotikontunsa.
Mä oon saanu sitte niin yltiöpäisen ajatuksen et oksat pois - siis noista sutihommista. Mitähän jos liittyis taideyhdistykseen niin sais niitä töitä esille ja samalla sais luetettavampaa kritiikkiä.
Se on yks ja sama jos noilta sukulaisilta kysyy niistä yhtään mitään. Ne mukeltaa sen vastauksensa mulle mieleiseks mut jos työ roikkuis tuntemattomien kateltavana nii juttu oiski jo toinen.
Ja sitte sen viereen vois liisteröidä hintalapun. Mitä turskimman näkönen työ niin pistäs siihe sitä isomman hinnan kun monet kattoo sitä hintaa kuiteski. Seittemän sadan euron työn pitää olla hyvä vaikka se ois rötvätty miten puuttu. Kahenkympin maalausta ei ostais kukaa ku ne luulee et se on tekijänki mielestä niin huono ettei oo kehannu laittaa sille edes kunnon hintaa.
Ei mun jutuissa oo mitään tolkkuu. Paitsi siinä etten kuili viinoja tänään. - aahoohoo
muuten huomannu miten kehnolaatusia peilejä nykysin tehään? Kiinastakohan neki tulee.
Minunki peili on ihan ku suoraan Linnanmäen peilisalista. Kuva pullottaa ihan vääristä paikoista esim niin ku persien kohilta ja naaman se lätistää semmoseks että ihan ku sieraimet ois silmien tasolla ja isot ku kaks mustaa aukkoo ja kaulaa ei oo just ollenkaa näkyvissä.
Pitää käydä hakemassa väripaketti ja huljauttaa tukkaan vähän väriä jos se peilikuva siitä vähän kohenis. Jos pistäis violettia tukkaan niin kärsää ei kukaa huomaiskaa.
Hitsi, mulla näköjään käy aika vähän pitkäks. Alkuräjähdyksessä ei muuten ollu aikaa ollenkaan.- aahoohoo
Pakko pistää kone kiinni - muuten kaikki älyy ettei mulla oon ihan kaikki kupit kaapissa. Tai airot vedessä. Tai banaanit tertussa.
Mä laitan teille vielä lottonumerot:
1, 3, 11, 12, 18, 22, 26. Noilla ei oo vielä ikinä voitettu latin latii - eikä voiteta. - åpoi
aahoohoo kirjoitti:
Pakko pistää kone kiinni - muuten kaikki älyy ettei mulla oon ihan kaikki kupit kaapissa. Tai airot vedessä. Tai banaanit tertussa.
Mä laitan teille vielä lottonumerot:
1, 3, 11, 12, 18, 22, 26. Noilla ei oo vielä ikinä voitettu latin latii - eikä voiteta.joskus tuntuu kuin pelkillä parkeilla ajelis säkkipimeässä
mutta onstuu sekin ku ei oo liikaa vauhtia
ja selevänä ite - Mimmuli1
Meillekin myyneet samanlaisia peilejä, perskules.
No, krapulatta ja ilman rohkaisua tänäänkin on siihen vialliseen peiliinkin vaan kurkattava. Mimmuli1 kirjoitti:
Meillekin myyneet samanlaisia peilejä, perskules.
No, krapulatta ja ilman rohkaisua tänäänkin on siihen vialliseen peiliinkin vaan kurkattava.Minä kun olen luullut, että nuo rypyt naamassa johtuu viinankäytöstä. Kyllä pitää viedä roskiin kaikki peilit, ja lähtee kauppaan hakemaa uudet. Siitäkin huolimatta raitispäivä.
Lema kirjoitti:
Minä kun olen luullut, että nuo rypyt naamassa johtuu viinankäytöstä. Kyllä pitää viedä roskiin kaikki peilit, ja lähtee kauppaan hakemaa uudet. Siitäkin huolimatta raitispäivä.
Sisä hommiksi se taitaa mennä tämäkin päivä, kun on ulkona kuivakeli, mutta pitää tässä päivän pakolliset kuntokävelyt suorittaa.
Lämmikettä tarvitsisi, mutta pitää kait tyytyä saunan lämpöön t. Mettäläinen
- paranoidi
Joo pakkaasta on. Eipä ole krapulan vilu, eikä sitä hankita.
- Viinietikka
vielä kovat lukemat, pakkasta nimittäin 32 astetta täällä laakeella aakeella, mutta muita lukemia ei, ei ainakaan alkoholipromilleja.
Eli kirkkain silmin ja mielin kuulakasta lauantaipäivää vain kaikille!- Cettuz!
Selvänä menee. Ei tarvi sisäisiä villapaitoja.
- tippaeitapa
Raittiina edelleen jatkan.Yllättävän helppoa ollut ja helpommaksi tuntuu käyvän.
- tippaeitapa
Alussa oli ihan jees kun oli tipattomien ketju mutta nyt alkaa jo tuntumaan hieman turhalta tänne ilmoitella/kirjoitella :) joten jatkan raittiina ainakin tämän kuukauden,ehkä kauemminkin.
Kuivakon oloinen on ilma täälläkin."Kuivana" aion pysyä minäkin.Siis tipaton päivä alkoholin suhteen.
- mussukka1
Tämähän on kuin töissä olisi. Minä kun olen kuuliainen sähkönsäästäjä, täydennystä pitää hakea jatkuvasti. Vielä ei ole palanut muuta kuin kakku, oli aika ärhäkkä uuni. Täytyy vielä rientää antamaan linnuille evästä. Hyvää lauantaita ja raitista sellaista.
- Systeri
... ja pakkasta on piisannut; onneksi ei viinaa (vaikka kännyn ennakoiva sanasyöttö ehdottaa aina ensiksi viinaa kun tarkoitan viimaa;)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763