kuulinpa että yhteen asialliseen 3-6 kertaa vuodessa ilmestyvään lehteen haetaan hiljaisesti uutta päätoimittaja-toimittajaa, pitäisi kuulemma olla vakaa talous eli tämä työ elättää vain osan vuodesta, lehden aihepiiri liikkuu yht.kunn. asioista talouteen ja muuhun.
jos jätät lyhyen esittelyn, voin välittää tiedon kiinnostuksesta
tai ehdota jos tiedät hyvän tyypin vapaana
kiinostaako lehdenteko
3
871
Vastaukset
- ilmainen työntekijä
Kusetat kuitenkin ja et maksa minkäänlaista palkkaa tai jos maksat niin alle tuhat ekee kuukaudessa. Se onkin nykyään yleisin korvaus AMK medianomille kokopäivätyöstä :=)
- vapaa,
se on x-toimittaja, mutta pantiin kekkosen aikaan pihalle kun kirjoitteli liian "luovia" juttuja.
Sä löydät sen jostain paperi-roskiksesta lauttasaaresta.
Suostuu kossupullosta mihin vaan. - toimittaia
mähän otan sen homman. Osaan kirjoittaa ja olen hyvännäkjönen.
Rahaa sais tulla silleen aluks jotain tonneja kuussa ja työsuhde auto ja prätkä.
Loamt ja muu tietty. Oon levyseppähitsaaja, mutt media-alallahan huseeraa kaikenmaailman kylmäkkökokit jotka sanoo olevansa mediasisiissistentteja! Vitut niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521032
- 71949
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82810
- 42794