ulkona ja sisällä
220106 raitista
11
1143
Vastaukset
- papio
Varhain hereillä ja raittiina ilman krapulaa. Espresso pannu porisee. Puku päälle ja sunnuntaikirkkoon.
- Mimmuli1
raittiina myös jatkukoon tämäkin päivä.
- paranoidi
kaunis aurinkoinen aamu, krapulatta sekin on hienompi. Tipatta.
Raitis Sunnuntai ja rauhallinen mieli.
- mussukka1
Asteet ovat nousseet, mutta kun käy sellainen tuuli, että ulos ei tee mieli edes auringonpaisteeseen. Kai sitä pitää liikuntaa suorittaa sisällä eli katsoa kaikki urheilut töllöstä. Raitistellaan tämäkin päivä.
Raittiina vietän täänkin sunnuntain.Aikalailla on raitista ulkonakin.Taidan viettää "lavitsa päivän,"
- Raakku
Eli taas aloitettiin alusta.
On se kumma ettei sitä koskaan opi... Kyllä tosiaan melko kylmä vinkkaa, asteita ei ole kun 20 C :tta. Tuli tuossa käytyä kävely lenkki, hiihtämään ei ole viikkoon voinut mennä. Tällä viikolla on kuitenkin suklaa jäänyt vähemmälle, ei ole pahemmin ollut kaljan himoakkaan.
- aahoohoo
mietin lähenkö enää ikinä mihinkään tapahtumaan jonkun toisen kyydillä . Yks kaveri oli halukas lähtemään mukaan ja niin me mentiinki sit sen autolla ja vaatteet oli kans sen mukaset et autolla kans tullaan poiski.
Tie oli ihan tukossa autojen paljoudesta ja päästiin eteenpäin pari auton mittaa kerrallaan ja mulla - mulla sitten oli oikein vuosisadan kusihätä. Ku messukeskus oli näköetäisyydellä niin me U:n kanssa hypättiin autosta ja lähettiin kävellen paikan päälle ettei mun rakko ihan halkee ja eiköhän tää kyytimies sit ilmotakki vähänajan päästä ettei hän enää viittikkää tässä jonotella, et heippa vaan ja soitellaan joskus. Mulle jäi semmonen olo ku se ois ottanu nokkiinsa mun vessahädästä mut ei sille voi mitään kun verenpainelääkkeet poistaa nestettä ja muulla keinolla se ei ihmisestä lähe ku lorottamalla.
Meillä oli siis suht kevyt vaatetus ja sus saakeli sitä kotimatkaa. Mulla meinas denierit jäätyy selluliitteihin kiinni.
Mitä tästä opimme - emme mitään.
Tänään mulla on sit menny aika matkan suunnittelussa ja on semmonen tunne et ois jo puolvälissä menossa.
Yks ankara takaisku tuli - tupakkasandaalit hajos. Ei ne näköjään ollukka talvikäyttöön.
Raitista pitelee. - Systeri
täälläkin... hillitön viiMa taas...!
- pöllö1
tämäkin päivä meni raittiina.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763