Heippa!
Voiko kukaan neuvoa,kun olen avioitunut vaimoni
kanssa,ja hänellä on edellisestä liitosta 5 lasta,
nyt hän tementioitui, ja olen hoitanut hänen raha-
asiansa tähän saakka,mutta jos hän joutuu hoitoon
sairauden johdosta,olenko edelleen vastuussa
hänen rahan-hoidosta,hänellä on velkaa, joista ei
lapsilla ole tietoa, ja hän on ne velat aloittanut
ennen avioliittoa.Vuokra-asunto on molempien-
nimissä,voinko edelleen periä vuokraosan häneltä,
jos vuokra-sopimusta ei muuteta.MINÄ VAI LAPSET.
Aviomies ja edellisen avioliiton lapset
2
751
Vastaukset
- Mix
niin ettei hänelle jää mitään. Pidä tarkkaa kirjaa vaimosi raha-asioiden hoidosta, niin ei ole lapsilla mitään sanomista. Kun jäät yksin asumaan vaimosi joutuessa hoitokotiin, ota selvää voitko saada asumistukea vuokranmaksuun.
- Ezzy
Tällaisessa tilanteessa voi ihan virallinen edunvalvonta olla selvin, ja sinä itse voit olla vaimosi edunvalvoja. Silloin lapsilla ei ole mtiään sanomista raha-asioihin vaan niitä valvoo maistraatti ja se taas voi olla paljon suurpiirteisempi kuin ahneet lapset.
Pidä ainakinhyvion tarkka kirjanpito kaikista menoista ja tuloista mieluummin eriteltynä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625