Taitaa olla taas "luvaton" keskustelunaihe, mutta haluaisin kuitenkin kuulla, mitä mieltä muut aikuiset ovat.
Teatterissa huomioni kiinnittyi kauniin, aikuisen naisnäyttelijän luultavasti uudehkoon silikonipussukka-toppaukseen. Tuli mieleeni, että ehkä hänen rintavarustuksensa oli löystynyt ja siksi hän oli päättänyt hankkia lisätäytettä. Mielestäni pukeutuneena vaikutelma oli päinvastainen. Ennen sorja, sopusuhtainen nainen oli muuttunut "tanttamaiseksi" yläosastaan. Samoin on mielestäni käynyt ainakin yhdelle entiselle missille.
Onko niin, että kalliisti maksetut lisät voivat johtaa negatiiviseen lopputulokseen? Vai onko suuri miehistä aina kaunista?
Mikä ihme saa luultavasti fiksut aikuiset naiset ryhtymään tällaiseen?
Topatut ryntäät ?
28
1347
Vastaukset
- tiedät
vaikka olisi alkanut syömään E-pillereitä jotka ovat saaneet rinnat suurenemaan tai on raskaana? Tai hän on lihonut ja saanut lisää rasvakudosta mutta kiinteytysjumpalla pitää kurvit kunnossa.
Eräs nuori tuttavani kertoi kun on tullut kiloja lisää mutta hän harrastaa callaneticsia, että baarissa hänelle sanoi joku tyyppi ohimennessään , ettei tykkää silikoneista! Rinnat ovat aidot mutta rasvakudosta on kertynyt pääasiassa rintoihin (DD85 kuppikoko). Jotkut ovat niinkin onnekkaita:)Siis ei kaikilla ole silikonit joilla on isot rinnat. Isoja rintoja on ollut aina, mutta nykyään kaikki isorintaiset nuoret naiset leimautuvat valitetavasti silkkaripommeiksi:((- Isot rinnat
Itselläni olleet jo murrosikäisestä lähtien ja aina olen kyllä enemmän kärsinyt niistä, kuin nauttinut. Ajatelkaa nyt juoksemista tai että pitäisi olla ilman liivejä julkisesti. Ei kiva.
Jos joku haluu voisin luovuttaa puolet pois.
J.K. Tosin mies ei onneksi ole valittanut, mutta itse en pidä olleenkaan asian laidasta. monesti aikaisemmin näyttämöllä ja ihaillut hänen upeaa norjaa tyttömäistä, mutta kuitenkin ihanteellisen naisellista vartaloaan. Ihan niin suurta muutosta ei ole voinut tapahtua luonnollisesti ilman muutoksia muissa vartalon osissa, kasvoissa ja käsivarsissa.
Itselläni on muutamia isorintaisia ystäviä ja olen tietoinen niihin liittyvistä ongelmista. Siksi hämmästelen yltiö-suuria lisäkkeitä ostaneita Aikuisia Ajattelevia Naisia.- Isot rinnat
optimisti-orvokki kirjoitti:
monesti aikaisemmin näyttämöllä ja ihaillut hänen upeaa norjaa tyttömäistä, mutta kuitenkin ihanteellisen naisellista vartaloaan. Ihan niin suurta muutosta ei ole voinut tapahtua luonnollisesti ilman muutoksia muissa vartalon osissa, kasvoissa ja käsivarsissa.
Itselläni on muutamia isorintaisia ystäviä ja olen tietoinen niihin liittyvistä ongelmista. Siksi hämmästelen yltiö-suuria lisäkkeitä ostaneita Aikuisia Ajattelevia Naisia.Mutta siinä onkin se ongelma, että miksi nämä, jotka luonnollisesti ovat kauniitaa, eivät ymmärrä näitä vaivoja, joita isot rinnat voivat aiheuttaa jopa luonnollisesti.
Tosin onhan tapauksia, joissa leikkauksia on tehty ensin isommaksi sitten pienemmäksi haitoista johtuen.
Ja onhan lääketieteellisistä syistä johtuen myös mahdollisuus pienennyttää rintoja(mitähän maksaa), mutta liittyykö siihenkin riski, mene ja tiedä. - kerran pidä
Isot rinnat kirjoitti:
Itselläni olleet jo murrosikäisestä lähtien ja aina olen kyllä enemmän kärsinyt niistä, kuin nauttinut. Ajatelkaa nyt juoksemista tai että pitäisi olla ilman liivejä julkisesti. Ei kiva.
J.K. Tosin mies ei onneksi ole valittanut, mutta itse en pidä olleenkaan asian laidasta.niistä, niin mikset sitten pienennytä niitä?
- Isot rinnat
kerran pidä kirjoitti:
niistä, niin mikset sitten pienennytä niitä?
Taitaa maksaa, vaikka kela korvaiskin jotain ja lisäksi mikä riski mahtanee olla!
On kyllä käynyt mielessä monta kertaa... - jjk50+
Isot rinnat kirjoitti:
Taitaa maksaa, vaikka kela korvaiskin jotain ja lisäksi mikä riski mahtanee olla!
On kyllä käynyt mielessä monta kertaa...Kyllä rintojen pienennysleikkaus ei maksa sen enempää kun muutkaan leikkaukset, eli normaalit sairaalamaksut jos niistä on toiminnallista haittaa eli esimerkiksi selkä ja niskakipuja.
Veljeni vaimolle tälläinen leikkaus suoritettiin. Hän on ollut erittäin tyytyväinen tulokseen. - maksaisi
jjk50+ kirjoitti:
Kyllä rintojen pienennysleikkaus ei maksa sen enempää kun muutkaan leikkaukset, eli normaalit sairaalamaksut jos niistä on toiminnallista haittaa eli esimerkiksi selkä ja niskakipuja.
Veljeni vaimolle tälläinen leikkaus suoritettiin. Hän on ollut erittäin tyytyväinen tulokseen.jos tuosta tissien alta eli navan päältä leikattais sellaset viitisen kiloo pois?
- jjk50+
maksaisi kirjoitti:
jos tuosta tissien alta eli navan päältä leikattais sellaset viitisen kiloo pois?
Siihen isoon mahaan on oikein edullinen hoitokeino. Päivittäiset kuntolenkit ja vähemmän ruokaa ja olutta.
- ja oluttako?
jjk50+ kirjoitti:
Siihen isoon mahaan on oikein edullinen hoitokeino. Päivittäiset kuntolenkit ja vähemmän ruokaa ja olutta.
Syön aika vähän ja olutta en juo ollenkaan. Eli?
- jjk50+
ja oluttako? kirjoitti:
Syön aika vähän ja olutta en juo ollenkaan. Eli?
Minäkään en tykkää oluesta. Vaan tuo liikunnan lisääminen on paras lääke. Minäkin pudotin muutamassa kuukaudessa painoa kymmenen kiloa, kävelemällä noin kuuskymmentä kilometria viikossa. Samalla verenpaine putosi huomattavasti.
- Isot rinnat
jjk50+ kirjoitti:
Kyllä rintojen pienennysleikkaus ei maksa sen enempää kun muutkaan leikkaukset, eli normaalit sairaalamaksut jos niistä on toiminnallista haittaa eli esimerkiksi selkä ja niskakipuja.
Veljeni vaimolle tälläinen leikkaus suoritettiin. Hän on ollut erittäin tyytyväinen tulokseen.Olen pohtinut kyseistä vaihtoehtoa ja tarkoitus on ottaa asia puheeksi, kun löydän sopivan lääkärin.
Lenkille:) - Noora****
Isot rinnat kirjoitti:
J.K. Tosin mies ei onneksi ole valittanut, mutta itse en pidä olleenkaan asian laidasta.Kun olin vielä nuorena laiha kun tikku ja rinnat kuitenkin D kokoa, niin ainakin pojat juoksi perässä, ei se tuntunu kivalta kun tissien perässä juostiin. Eikä voinu juosta ees karkuun kun tissit hölly niin hemmetisti:(
Nyt kun on kymmenisen kiloo lihavampi niin ei tissitkään enää näytä liian isoilta.
ihminen menee jotenkin "kasaan" ja ehkä siitä johtuu tuo tanttamainen vaikutelma rintojen kasvatuksen seurauksena..luulisin.
Ehkä naisten oman elintason kohoaminen saa naiset sortumaan moiseen hupsutukseen, lisäksi aikamme yleinen nuoruuden ja kauneuden ihannointi...olisiko myös miellyttämisen tarve..siis miesten..:/
En tiijjä mitenkä sitä hupsenis tässäi, jos se taloudellisesti olisi mahdollista...oisi niin monta kohtaa entisöinnin tarppeessa..*huokaus* * :) *- Nefertiti
että kyseessä on pikemminkin vallantunteesta nauttiminen, kuin miellyttämisen halu.
Mikä antaa naiselle suuremman vallan tunteen kuin se, että joka äijän pää kääntyy ohi kulkiessa? Tietoisuus siitä että heitä pystyisi halutessaan, pompottamaan miten huvittaa, antaa valtavan tyydytyksen tunteen. - Pirre*
Nefertiti kirjoitti:
että kyseessä on pikemminkin vallantunteesta nauttiminen, kuin miellyttämisen halu.
Mikä antaa naiselle suuremman vallan tunteen kuin se, että joka äijän pää kääntyy ohi kulkiessa? Tietoisuus siitä että heitä pystyisi halutessaan, pompottamaan miten huvittaa, antaa valtavan tyydytyksen tunteen.koskaan ajatellut asiaa tuolta kantilta...ja miksei se voisi olla noinkin..
hölmöjä noi naiset ku pitää tisuilla saada miesten huomio..mua oikeesti kiukuttaa se,että rinnoista on tehty sellaset miesten leikkikalut...ei miehetkää pistä värkkeihinsä silikonia että naisten huomio kiinnittys siihen etumukseen...on nuo miehet siinä naisia fiksumpia...
- laittaisivat
jos se olisi yhtä helppoa kuin rintojen suurentaminen. Aivan varmasti laittaisivat paksuutta ja pituutta.
- muutama
laittaisivat kirjoitti:
jos se olisi yhtä helppoa kuin rintojen suurentaminen. Aivan varmasti laittaisivat paksuutta ja pituutta.
vuosi sitten tuli ohjelma epäonnistuneista miesten peniksen "parannusleikkauksista". Yksikin mies itki siinä ja kertoi että oli vehje mennyt ihan piloille. Oli korjauksen, korjauksia ja lopuksi oli jouduttu laittamaan jotain niittejä!! Oli tosi järkyttävää katseltavaa. Jos mies olis tiennyt mitä seuraa, olis varmaan tyytynyt Luojan luomaan.
- Vaasatar
naisten kokevan epämiellyttäviksi "vehkeitään" korostavat tyypit. Sen sijaan lihaksikkaat kaverit miellyttävät naisten silmää.
Miesten turhamaisuus näkyykin hormonien käyttönä salitreenien yhteydessä. Tunnen henkilökohtaisesti pari saliharrastajaa (3-kymppisiä). Heidän puheidensa mukaan, hormonien käyttö on Vaasankin kokoisessa pikkukaupungissa aivan tavallista. (Taitaa muuten olla terveydelle vielä vaarallisempaa, kuin silikoni.)
Syy moiseen pullisteluun on tietenkin kilpailu naisten huomiosta. Mihinkäs muuhun harrastelijat niitä valtavia muskeleita tarvitsisivat? - ne lihasten
Vaasatar kirjoitti:
naisten kokevan epämiellyttäviksi "vehkeitään" korostavat tyypit. Sen sijaan lihaksikkaat kaverit miellyttävät naisten silmää.
Miesten turhamaisuus näkyykin hormonien käyttönä salitreenien yhteydessä. Tunnen henkilökohtaisesti pari saliharrastajaa (3-kymppisiä). Heidän puheidensa mukaan, hormonien käyttö on Vaasankin kokoisessa pikkukaupungissa aivan tavallista. (Taitaa muuten olla terveydelle vielä vaarallisempaa, kuin silikoni.)
Syy moiseen pullisteluun on tietenkin kilpailu naisten huomiosta. Mihinkäs muuhun harrastelijat niitä valtavia muskeleita tarvitsisivat?pullistelijat olla homojakin ja monesti homot ovatkin tosi hyvin treenattuja kropaltaan. Eli homot ovat salilla treenaamassa ja iskemässä tai ihailemassa muita miehiä:))))
- vallan hyvin sellanen
Vaasatar kirjoitti:
Syy moiseen pullisteluun on tietenkin kilpailu naisten huomiosta. Mihinkäs muuhun harrastelijat niitä valtavia muskeleita tarvitsisivat?ei mikään ihan ruipelo mies siis, mutta sen on oltava huumorintajuinen ja kiltti. Eikä omaa napaansa tuijotteleva ja jääräpäinen paska.
- Vaasatar
ne lihasten kirjoitti:
pullistelijat olla homojakin ja monesti homot ovatkin tosi hyvin treenattuja kropaltaan. Eli homot ovat salilla treenaamassa ja iskemässä tai ihailemassa muita miehiä:))))
Mutta eiköhän suurempi prosentti kuitenkin ole heteroja.
- Noora****
Kyl mulle riittää nää D kupin kokoset ihan hyvin, pienetääkin vähän vois.
Jos olis pienet rinnat, niin en kyllä silikonia laittas.
Mun on vaikee löytää nättejä liivejä kun kaikki on tehty vaan A, B ja C kuppia, mutta Deetä ei taho löytyy kun mummuliiveinä..ÄÄÄÄKKKSSS.
Paras olis mun mielestäni B kuppikoko.- Isot rinnat
Haluisin itsekin oikeesti pienen kuppikoon, joska ne hankaluudet ovat tosiasioita.
Hienoa, että tähänkin asiaan osataan suhtautua oikein ja ymmärtääkin.
Kylläolen joitakin nättejä liivejä löytänyt, mutta onko ne aina hyvät päällä? - Noora****
Isot rinnat kirjoitti:
Haluisin itsekin oikeesti pienen kuppikoon, joska ne hankaluudet ovat tosiasioita.
Hienoa, että tähänkin asiaan osataan suhtautua oikein ja ymmärtääkin.
Kylläolen joitakin nättejä liivejä löytänyt, mutta onko ne aina hyvät päällä?esimerkiksi Seppälän liivimalleja joissa suurimmassa osassa D koossakin on isot toppaukset.
Joskus koetin niitä piruuttani päälleni ja hyvä etten nauruun kuollut, olin kuin yli-ikäinen Pamela Anderson:))
Niillä ryntäillä olis saanut ostaa jo XXL mallisia vaatteita että olis tissitkin mahtuneet sisään.
- tukkusutija
onko täällä kirjoittavilla naisilla isot tai pienet hinkit. eihän niitä näe, saati sitten voi kourassaan mitata.
- vai mitä?
puhe alunperin ollut näyttelijän ja muiden julkkisten hinkeistä? Varmana se on Tukkusutijakin niitä tirkistellyt, ettei peräti tuijotellut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955