Elämä ja terveys -palstalla oli mielestäni tosi hauska juttu naisten hysterian hoitamisesta ja kiehtovasti rakennettu ilmoitus 1910-luvulta. - En suosittele ahdasmielisille.;)
Juttuun sisältyi ainakin yksi minulle ihan uusi asia, mahdollinen umpeenkasvaminen. Olen luullut asiaa vitsiksi. Meidän tyttöjen kannattaa varmaan lopettaa pihtaaminen tai hankkia uusia leikkikaluja. ;)
Pyydän jo etukäteen anteeksi, jos hupsut ajatukseni loukkasivat jotakuta. En kuitenkaan välittäisi lähteä keskustelemaan asiasta "keskenkasvuisten" kanssa.
Tämän päivän HeSa
13
788
Vastaukset
- No sittenhän
meistä tulee uusioneitsyitä!!:))))
- Pirre..juu
öhöm..tuota...OPTIMISTI-ORVOKKI ...mikä juttu se oli...))??
oli suloisena sekoituksena 1910-luvulta. Kerrottiin naisten hysterian hoitamisesta orgasmiin johtavalla lantiohieronnalla ja vibraattorilla. Sen aikaisessa ilmoituksessa oli piirroskuva kahdesta hiustenkuivaajalta näyttävästä laitteesta, joiden sähköjohdot muodostivat kaaviokuvan naisen elimistä.
Artikkeli sinänsä taisi olla ihan asiallinen ja siinä kerrottiin mm. umpeenkasvamisenkin uhasta ja, että kela voi tietyissä tapauksissa kustantaa seksilelujakin. Juttuun sisältyi siis muutamia ainakin minulle uusia asioita, vaikka luulin jo melkein "kaiken" kuulleeni tai lukeneeni.
(Innostuin testaamaan ihmisten reaktiota, kun monet ovat valittaneet puheenaiheiden ja aloitusten puutetta. Arvelin, että olisin saanut useampia hermostumaan ja juttujen häviävän alta aikayksikön. Yllätyin positiivisesti.)- Pirre*..juu
optimisti-orvokki kirjoitti:
oli suloisena sekoituksena 1910-luvulta. Kerrottiin naisten hysterian hoitamisesta orgasmiin johtavalla lantiohieronnalla ja vibraattorilla. Sen aikaisessa ilmoituksessa oli piirroskuva kahdesta hiustenkuivaajalta näyttävästä laitteesta, joiden sähköjohdot muodostivat kaaviokuvan naisen elimistä.
Artikkeli sinänsä taisi olla ihan asiallinen ja siinä kerrottiin mm. umpeenkasvamisenkin uhasta ja, että kela voi tietyissä tapauksissa kustantaa seksilelujakin. Juttuun sisältyi siis muutamia ainakin minulle uusia asioita, vaikka luulin jo melkein "kaiken" kuulleeni tai lukeneeni.
(Innostuin testaamaan ihmisten reaktiota, kun monet ovat valittaneet puheenaiheiden ja aloitusten puutetta. Arvelin, että olisin saanut useampia hermostumaan ja juttujen häviävän alta aikayksikön. Yllätyin positiivisesti.)Eihän SINUN (seksi) aloitustasi (aihe:) poisteta..:)) *mie arvasin - naurua*
Niin naisten seksuaalisuushan on ollut hysteriaa, joka parhaassa tapauksessa on hoidettu mielisairaalassa, ja onhan se ollut kätevä keino päästä (vanhasta) vaimosta eroon..:))
- Pessimistipedikyyri
alapäät ja tissit mielessä. Siitä puhe mistä puute, sanotaan. Mutta anna mennä vaan, ei se minua huoleta.
- toivontytär
-tiesitkö että on naisten järjestämiä kutsuja (kuten tupperware yms.)joissa esitellään kaikkia mahdollisia leikkikaluja,lelut ovat vain korvikkeita. minusta on kuitenkin aihetta jatkaa asiallista keskustelua ko.aiheesta.
- puhutaan
kun aikuisten palstalla ollaan, noista dildoista, niin olen kuullut että niiden käyttö, varsinkin sellaisten "hyrinävehkeiden" aiheuttavan sen että normaali tunto "siellä" heikkenee.
Siis luomut kunniaan siinäkin asiassa. Ei ainakaan mitään paristoilla käyviä kannata hankkia, ei se aitokaan mitää megavärinää pidä. - rosalii
puhutaan kirjoitti:
kun aikuisten palstalla ollaan, noista dildoista, niin olen kuullut että niiden käyttö, varsinkin sellaisten "hyrinävehkeiden" aiheuttavan sen että normaali tunto "siellä" heikkenee.
Siis luomut kunniaan siinäkin asiassa. Ei ainakaan mitään paristoilla käyviä kannata hankkia, ei se aitokaan mitää megavärinää pidä.värinähälyytys
ei tarvitse leluja hankkia erikseen... ;))) - ja sitten
rosalii kirjoitti:
värinähälyytys
ei tarvitse leluja hankkia erikseen... ;)))ommellaan kännykkätasku yöhousuihin ja laitetaan värinähälytys kahden sekunnin välein:))))
Kaikkee kanssa...:D No ei sitä näemmä turhaan sitten ole noita röörin puhdistus-juttuja...;)
- rosalii
sanoisi tästä?
Muistaakseni hän selitti kaikki ihmisen vaivat seksuaalivietin kautta... - Ukot
Heti nuohous virma pystyyn.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144