Moi, tietäiskö kukaan mistä sais ladattua joko San Andreas tai Vice City demoa. Kiitti jos vastailisitte ;)
Vice City!!!
4
375
Vastaukset
- Avustava erityis popettaja
Muistaakseni scuubi on täällä puhunut siitä että ei saa kysellä demon latauksista.P.S. Jos en muista oikein scuubi niin korjaa.
demoista en tiedä saako niitä laillisesti ladata jostakin siis rockstarsin luvalla.Koko versioita ei ole laillisesti ladattavissa paitsi gta 1 ja 2. toiseksi en ole edes kuullut että niistä olis demoa tehty edes
- Avustava erityis popettaja
scuubi kirjoitti:
demoista en tiedä saako niitä laillisesti ladata jostakin siis rockstarsin luvalla.Koko versioita ei ole laillisesti ladattavissa paitsi gta 1 ja 2. toiseksi en ole edes kuullut että niistä olis demoa tehty edes
Muistaakseni olen kuullut että vice-citystä on tehty demo mutta en ole aivan varma asiasta.
Avustava erityis popettaja kirjoitti:
Muistaakseni olen kuullut että vice-citystä on tehty demo mutta en ole aivan varma asiasta.
Rockstarin sivulta voi ladata GTA II kokoversion laillisesti. Demoa ei ole mistään GTA pelistä minun tietääkseni tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398