Se on siis totta.

TWilhonen

Se on siis totta, että Varsinaissuomessa on sulkeutuneita, töykeitä ihmisiä. Se on siis totta, että pikkukaupungit puolustavat reviiriään lujasti.
Jumalauta, se on totta.

Toi missi katkasi kamelin selän.
-T-

10

1897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhut?

^^^

• TWilhonen

...varsinaissuomalaiset edes ymmärrä!

• JPK
        TWilhonen kirjoitti:

Kevyt höpönassu! Kehittele sitten noin sekavan kanssa mitään. Ja asenne mitä loistavin! Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.........Varsinais-Suomessakin!

• Päihteiden
        TWilhonen kirjoitti:

käyttö on todellakin pilannut pääsi!

• Jazkasoa

Ai! Mäkun luulin et se koskee vaan pelkästään Saloa =D Jaa et koko Varsinais-Suomi. Onpa paha homma sitten. Mistäköhä se mahtais johtua!? Kateudesta varmaan.

• jepjep

Niin metsä vastaa kun sinne huutaa..

• VAbcdviuhunen

Kyllä se on totta että tollaset persereiät vois mennä kirjottelemaan ihan omille Sodankylän sivuilleen, jos on tylsää. Katkaise siellä poron selkä ja sulkeudu kotaasi.

• Twilhonen2

Ihan totta puhuen, mistä se oikeasti johtuu että Varsinaissuomessa ollaan työkeämpiä kuin melkeinpä missään muualla? Enkä nyt puhu niistä (kuitenkin joku laittaa heti esimerkkinä takaisin) Helsingin keskustan ALTERNATIVENUORISTA (joista mainitsin Onnela-keskustelussa), vaan puhun ihmisistä yleisesti.
        Kukaan, ei hitto vieköön tullut auttamaan kun auto kärähti Turun keskustaan. (Mutta auttajia oli kymmeniä kun auto räjähti kuopion keskustaan). Kukaan Turkulaisista oppilaista ei kysynyt opettajaltaan edes mistä hän tulee, kun saapui opettamaan lyhytkurssia Helsingistä. Kukaan työntekijöistä ei vastannut small talk yrityksiini, ei pukenut takkia päälle eikä puhunut sanaakaan Salossa, mutta Lappeenrantalaisesta yökerhosta en meinannut päästä baaritiskiltä pois kun jumituimme juttelemaan! Mutta jumalauta, että hetkeäkään en saa olla Turun Clubilla ilman, että 18-vuotiaat nuorukaiset koskettelevat persettä ja tissejä. (Suuttumisreaktioon vastataan "no relaa nyt vittu")
        Ne on selkeitä faktoja.

Miksi Varsinaissuomessa luullaan välillä että elämä on vain ikiomaa?

Ja miksi Varsinaissuomalainen vääjäämättä vastaa hieman negatiiviselta kalskahtaviin kysymyksiini "painu sä vittu sinne sodankylää narttu"?

Voi kun suomessa olisi enemmänkin kaupunkeja kuin yksi.

• MMCNN

Kyllä täälläkin mukavaa porukkaa on, ne on vaan piilossa :D

• toi pitää todellakin totta niin paljon ku mäkin olen liikkunut ja miettinyt kyseistä aihetta et miks tääl kaikki vaan toljottaa kädet taskussa ja naureskelee paskasta naurua ku jollekkin sattuu jotain ja tarvis apua esim. sun toi auto juttus tääl ei edes tulla kyselemään ku käyn välillä anjalankoskella ni siellä kaiki muistaa et olen se perniöläis naikkonen jonka kanssa voi jutella aina ku nähään ja tääl moro ja hei on jo paljon pyydettyä saati sit jutteleminen vento vieraan kanssa huh huh.
      häpeän tunnustaa olla varsinais-suomalainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5690
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1518
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1336
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      348
      1277
    Aihe