Pystyykö hammaskiillettä mitenkään "paikkaamaan", eli jos esim. etuhampaiden kiille on hiukan kulunut, voiko sitä saada enää ennalleen?
Kiilteen korjaus
4
2429
Vastaukset
- apua
voidaan tietysti antaa.. kiillettähän ei voi mitenkään "kasvattaa" takaisin tms. jos asia oikeasti vaivaa, niin hammaslääkäri voi laittaa hiukan muovia (siis samaa mitä käytetään paikkauksessa) ko. kohtaan.
ei pidä rikkoa sitä kiillettä ;) eli pehmeä hammasharja, ei happamia ruokia ja juomia jne. jne.- DeadWoman89
MarzaH kirjoitti:
...Kiilteet ovat vielä hyvässä kunnossa, mutta ajattelin kysäistä jos ne sattuvat kulumaan =)
Kiille kulunut virvoitusjuomien ja siidereiden hörppimisestä. Ei ole ollenkaan kivaa, kun vihloo ja joutuu juoksee lääkärissä ongelman takia useasti vuodessa, vaikka kuinka yrittää välttää happamia tuotteita, houkutuksia on liikaa.
Eli siis ne nuoret jotka juotte paljon virvoitusjuomia ja syötte kovia, imeskelette karkkeja poskissa, Lopettakaa heti, tai tulette kärsimään lopun ikäänne siitä eikä kiillettä saa enää takaisin ...
Olisimpa itse tajunnut 3 vuotta sitten.. ja hammaslääkärikään ei sanonut mitään, vasta kun sitten suurin virhe oli tapahtunut.. :/ Kadun loppuikäni... - löl
DeadWoman89 kirjoitti:
Kiille kulunut virvoitusjuomien ja siidereiden hörppimisestä. Ei ole ollenkaan kivaa, kun vihloo ja joutuu juoksee lääkärissä ongelman takia useasti vuodessa, vaikka kuinka yrittää välttää happamia tuotteita, houkutuksia on liikaa.
Eli siis ne nuoret jotka juotte paljon virvoitusjuomia ja syötte kovia, imeskelette karkkeja poskissa, Lopettakaa heti, tai tulette kärsimään lopun ikäänne siitä eikä kiillettä saa enää takaisin ...
Olisimpa itse tajunnut 3 vuotta sitten.. ja hammaslääkärikään ei sanonut mitään, vasta kun sitten suurin virhe oli tapahtunut.. :/ Kadun loppuikäni...No voi kiitos en syytä sua mut oon 13v ja kiille kulunu paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927