me, kylteistä..tota nytten ihan yleinen mielipide asiasta. Olen nytten sitten miettiny että pitäiskö sellanen laittaa tohon oveen koska; monesti olen maininnut vuokra isännälle ettei kannata mennä asuntoon ilman minua sillä siellä kaksi isoa (luulevat olevansa vahtikoiria) koiraa. Tänäki tulin kotiin ja siellä oven sisäpuolella seisoi huoltomies seinää vasten...ei päästäny koirat pois vaan olivat ärähdelleet jos yritti huoltomies ovellepäin, sisään olivat koirat päästäneet ulos ei ois mies raukka enää päässy(onneks ei ollu montaa minuuttia joutunu siellä seisomaan).
Mahtaisko sellanen varotus kyltti mennä perille? Ja onko se sitten mun syy jos kerran olen varottanu ettei saa mun vuokraamaan asuntoon mennä ilman mua. Ei ollu kukaan tänä ilmottanu mulle että jotain huoltoa siellä tarvitaan...prkl...
Ongelman tästä tekee että naapurit on tunnustanu pelkäävänsä mun koiria "kun ovat tuon rotuisia" kuten yks mummo naapurista sano=( harmi vaan kilttejä noi kaks miestä on mutta vieraita ne ei asuntoo halua kun minä tai mieheni on poissa.
Mahtaako koko talo varotus kylttien jälkeen inhota meitä vielä enemmän(satutaan asumaan talossa missä vanhoja ihmisiä suurin osa) Ja jos joku ääliö kyltistä huolimatta menee asuntoon vaikka ovessa varotus kyltti kulkeminen omalla vastuulla, tarkoittaako se kans sitä? Eli en ole korvaus velvollinen jos koirat jotain tunkeutujalle tekis?
Jeps tyhmä olen mutta kiinnostaa tietää tarkottaaks kyltti varmasti sitä sitten kanssa?
täällä
6
465
Vastaukset
- .......
mitäs hemmettiä ne siellä sun asunnossa tekee ilman sun tiedottamista siitä. ihan hyvä et sulla on niitä koiria! sano sille isännöitsijälle, et jumaliste sinne sun asuntoon EI mennä ilman sun tiedottamista asiasta. koska mun näkemyksen mukaan tuon voisi luokitella ehkäpä jopa ns murtautumiseksi, jos asukas ei tiedä että siellä käydään. outoo käytöstä niiltä tunkeutujilta..
- Ranali00
Meillä oli portissa sellainen kyltti koiran kuvalla, ja eihän kukaan sitten uskonut, että collie nyt mitään vahtisi (ja sitten koira leimattiin häiriintyneeksi/aggressiivikseksi/luonnehäiriöiseksi kun ei tykännytkään vieraista omalla pihalla), sitten kun ilmestyi kyltti ilman koiran kuvaa, niin ei ole ihmiset erehdyksessä aidan "väärälle" puolelle tulleet koiraa silittämään. Eli koiran kuvalla varustettu kyltti melkein kutsui ihmisiä koiraa silittämään..
- hatam
kun olen taloyhtiössä sanonut että sinne on turha mennä. Että minä en ota vastuuta siitä jos meille joku menee omilla avaimilla.
Ei ole kukaan edes yrittänyt.
Mutta jos teillä siellä ollaan noin ajattelemattommia, niin kyllä sun varmaan pitää sitten siihen oveen varoitus laittaa. Kun asuimme maalla(ovi ei lukossa,kun öisin),niin oli varoituskyltti ovessa,kun monet(esim;sohvakauppiaat,myyjät..)tulivat sisälle tietämättä,ei ne kyllä päässy eteisestä etemmäksi kun Koira oli vastassa.. Mutta,kun tuli kyltti oveen,niin ei näkynyt enää kauppiaita..eli meillä se ainakin tehosi..
Juu,kyllä jos sinulla on kyltti ovessa että kulkeminen omalla vastuulla,niin kyllä se on sen henkilön vastuulla jos menee,koska olet varoittanut sillä kyltillä..- toscan
Nosta meteli. Olet jo kerran varoittanut ja siitä huolimatta tunkeutuvat. Niillä ei ole siihen oikeutta.
Veljelläni oli vastaava ongelma. Sillä oli kissoja ja se pelkäsi, että kissat karkaavat. Se ilmoitti jyrkästi, että asuntoon ei mennä hänelle ilmoittamatta tai hän hakee korvauksia heti jos kissa katoaa/tulee kipeäksi/vahingoituu/karkaa...
Kova kovaa vastaan. Uhkaile vähän jos sitten uskoisivat. - vastanneille
pahoittelin päivällä huoltomiehelle koirieni käytöstä, mutta sain järkeni takaisin! Hemmetti eihän mun asuntoon kenelläkään ole oikeutta ja mun koirat toimi aivan oikein puolustaessaan kotiaan.
Mun mieheni oli tosi kiukkuinen tollaisesta ja kehui poikia että niin sitä pitää, mä taas soitin isännöitsijälle ja sanoin että viimeisen kerran mun asuntoon ei tulla ilman että ollaan paikalla.
Kävin sitten hakemassa sen kyltinkin eläinkaupasta ja laitoin oveen. Eiköhän nytten mene perille ettei tänne tarvi ilman lupaa tulla. Ja kiitoksia vastanneille sain rohkeutta teiltä tehdä asialle jotain=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773