25.1-06 Aattelin

Olla koko Keskiviikko päivän iltaan saakka ilman alkoholia ja nyt meen nukkuun ilman krapulaa.

24

1744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aahoohoo

Me jos oltais naimisissa keskenään niin eipä justiinkaan tapailtais. Mä nimittäin äsken heräsin ja sä menit nukkumaan. Se hyvä puoli siinä olis ettei tarvittais ku yks kapee sänky jos olis tilan ahtautta.

Ois meillä kyllä aika paljon muutaki yhteistä ku se sänky, esim krapulatta herääminen ja ylipäätäänki viinan vältteleminen.

• isolissu

ei janoa tänään.

• Cettuz!

Pelleilyksi menee hyvä ketju. Lähti minunkin kuittaus? No silti selvinpäin raittiina. Ei aiheuta muuta kuin joutuu ussemman kerran päivässä täällä ilmoittautumassa. Taas kun lähtee ei muuta kuin uusiksi. oli varmaan sellaisen alla tuo ensimmäinen kuitti että kun omansa poisti niin läks Cettuzkin? Ei muuta kuin iloista päivää.

• aahoohoo
        Cettuz! kirjoitti:

Pelleilyksi menee hyvä ketju. Lähti minunkin kuittaus? No silti selvinpäin raittiina. Ei aiheuta muuta kuin joutuu ussemman kerran päivässä täällä ilmoittautumassa. Taas kun lähtee ei muuta kuin uusiksi. oli varmaan sellaisen alla tuo ensimmäinen kuitti että kun omansa poisti niin läks Cettuzkin? Ei muuta kuin iloista päivää.

Ennen sulta ei tullu muuta ku yks viesti:kuitti ja sit se kutistu pelkkään koohon.
        Tällä menolla susta tulee oikein suupaltti:)

Ei niin pahaa ettei ois jotain hyvääki.

• papio

Huomenta! Näin kohti uutta ja raitista päivää.

• Systeri

miettii täällä koneen äärellä. Ulkoiltu koiran kanssa jo pitkä lenkki!

• aahoohoo

minäki haluisin koiran mutta oon laiskimmasta päästä talvella ulkoilijoita ja Snuten kanssa ois pakko lähtee oli keli kun keli.

• aahoohoo
        aahoohoo kirjoitti:

minäki haluisin koiran mutta oon laiskimmasta päästä talvella ulkoilijoita ja Snuten kanssa ois pakko lähtee oli keli kun keli.

Mulla on koiralle jo nimi valmiina - ihan sama millanen roikale se olis. Snutte tietenki sopis semmoselle pörröselle ja pienelle.

• Systeri
        aahoohoo kirjoitti:

Mulla on koiralle jo nimi valmiina - ihan sama millanen roikale se olis. Snutte tietenki sopis semmoselle pörröselle ja pienelle.

Hyvä nimi, naurattaa ihan, mutta kyllä tuo Nellikin aika kiva on...:)

• aahoohoo

kirjottelutilaa näyttää olevan niin meinaan kirjottaa ihan järkijutun - poikkeuksellisesti - ja se koskee tätä tipattomien ketjua.

Aika monessa viestissä ihminen on ihmetelly et jos hän jättää alkoholin kokonaan pois niin mitä mukavaa ja hauskaa hänelle sitte jää ja on tullu siihen tulokseen et ei niin mitään. Että elämä ois yhtä tasapaksuu kärvistelemistä ja kurjuutta ja pitäs ruveta uskovaiseks ja kulkee kulmat kurtussa koko ajan.

Pörri oli niin hiivatin oikeessa siinä et jos on raittiina niin sen voi tehä hauskalla tavallaki - rupattelemalla niitä näitä, kertomalla hauskoja juttuja ja todistamalla et tää ei oo mitään ryppyotsasta meininkii jos asennoituu positiivisesti.

Tuu Pörri takas ja vedetään noi viestit ainaki tonne elämänliekkiin asti - mulla on ikävä teitä kaikkia. Stana ku rupee itku tulemaan.

• Tosin hyvin nukkunut, ja herännytkin olen ihmisten aikaan,mutta ilman alkoholia aion minäkin olla tään päivän.Urakoimaan en aio alkaa raittiudenkaan suhteen,kuten en töidenkään.!

• poistunut?

Eikö Pörri ole täällä enää? Onko sama Pörri joka on tupakkapalstalla nykyisin? Kaipaan Pörriä.

• jannukka

Kyllähän hän lukee ja seuraa näitä viestejä ,mutta ei ole rekkautuneena kirjoittanut vaan nyttemmin mitään alkopalstalle :).

• Mobiili

sama PÖRRI.
        Pörri kirjoittaa täällä rekisteröityneellä nimmarilla ja vain nimmarilla Pörri1.

-aikas huttumaista.

• paranoidi

me kaikki kaipaamme Pörri1:stä.

• olla

sama henkilö joka on Pörri nimellä kirjoittanut tupakkapalstalla 15.23. Mimmun ketjuun.

• paranoidi

raittius, tuo iloinen asia, on toteutunut tänäkin päivänä.

• Dokaani

Ilmoittaudun. Alkoholitta.

• Mimmuli1

Rankkaa tämä raitistelu: nyt on energiaa riekkua töiden jälkeen harrastusten parissa, mutta alkaa tuo riekkuminen painaa jo tähän aikaan illasta.

• Päivät kuluu ihmeen nopeasti ilman viinaa, pelkäsin että miten aikakuulu kun ei ota. Turha pelko nyt vasta ei meinaa ehti mihinkään.

• missä olet?

On kuin yön pimeys olisi laskeutunut koko Alkoholi-palstan ylle, kun meidät kylmästi jätit.
      Kirjoituksesi olivat kuin keväisen tuulen henkäys meidän kurjien kasvoilla. Ne toivat meidän korviimme suloisen linnunlaulun, sekä silmiimme auringon lämpimän valon.
      Nyt kaikki olemme suruissamme ja ikävissämme, kun olet meidät onnettomat näin hyljännyt. Eritoten kärsii Papio, jonka katkeran vaikerruksen saatan kuulla kylmässä, pimeässä yössä.
      Missä olet, aito Pörri1 ??

• selvin

456 päivää ilman viinaa

• äsläm

Sullahan on pitkä Ramadan menossa!

• mässäillään,
        äsläm kirjoitti:

Sullahan on pitkä Ramadan menossa!

mutta vain ja ainoastaan auringonlaskun jälkeen. Että se siitä "paastosta", joka kestää vain valoisan ajan vuorokaudesta.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe