istuskelin tuossa kynttilän valossa miettien syntyjä syviä, kun yht äkkiä mieleeni muistui iiiihaaaanaaaa wm:datassa työskentelevän miehen ääni.
(kyseistä "herrasmiestä" en ole tietenkään koskaan edes tavannut).
eikä tää asia liity millään tavalla ulkonäköön, vaan ihan pelkästään "ääneen".
jokatapauksessa, jutun ydin on siinä, että "vaikuttaako" kehenkään muuhun jonkun toisen ihmisen ääni millään tavalla.
tää ei sit koske niitä "ärsyttäviä" ääniä, vaan niitä ääniä, joita vois kuunnella vaikka kuinka kauan.
mä ainakin voisin istua ja kuunnella sen datan tyypin tietokonehöpinöitä vaikka kuinka kauan (enkä mä tosiaankaan ymmärrä sen tietsikahöpinöistä yhtään mitään).
et sellasta "fiksua" tuli mieleen!
"fiksun" ihmisen kysymys????
16
1287
Vastaukset
- Ääneen ihastunut
Joillakin harvoilla miehillä on vaikuttava ja mieleenjäävä ääni, jota voisi kuunnella vaikka loppuelämänsä, jos muutenkin kaikki osuisi kohdalleen. Kyllä muhun ainakin miehen ääni on aina vaikuttanut, enkä mitään piipittäjämiestä jaksaisi kuunnella.
Miehekäs ja syvä, soinnukas ja persoonallinen ja vielä karismaattinen ääni ja äänenkäyttö. Siinä se on. Melkein wäreet menee selkää pitkin.
Persoona ja ääni ja jossain määrin vielä ulkonäkö ja pari muuta seikkaa. Kun semmosen vielä löytäs.- edellinen
melkein unohtui, tunnen minäkin erään vaikuttava-äänisen miehen, hän myöskin tietokonealalla, liikealalla myöskin. No enpä tiedä missä hän nykyään äänellään(kin) vaikuttaa...
- kuinka paljon!
Niin miehissä kuin naisissakin.
Jännintä on se, että kun vihdoin näkee äänen omistajan niin äänipä harvemmin vastaa sitä omaa luotua mielikuvaa hänestä!- puhelinääni
Minulle on useamman kerran sanottu että minulla on miellyttävä ääni puhelimessa. Naiset pitävät siitä ja kuuntelevat mielellään. Mutta tiedän että tämä koskee vain puhelinta. Se jotenkin korostaa joitain tiettyjä taajuuksia tai äänensävyjä ja kasvotusten ääneni ei enää ole ollenkaan sellainen että se herättäisi positiivisia kommentteja, pikemminkin päinvastoin.
Joten tällä kertaa taru voi olla todellisuutta ihmeellisempää... - puhelinääni2
puhelinääni kirjoitti:
Minulle on useamman kerran sanottu että minulla on miellyttävä ääni puhelimessa. Naiset pitävät siitä ja kuuntelevat mielellään. Mutta tiedän että tämä koskee vain puhelinta. Se jotenkin korostaa joitain tiettyjä taajuuksia tai äänensävyjä ja kasvotusten ääneni ei enää ole ollenkaan sellainen että se herättäisi positiivisia kommentteja, pikemminkin päinvastoin.
Joten tällä kertaa taru voi olla todellisuutta ihmeellisempää...Miehet ihastuvat helposti minun puhelinääneeni.
Silloin tällöin käy niin, että puhelimeen vastaa tympääntynyt miesääni. Minun ääneni kuultuaan (tietämättä vielä onko asiani kiinnostava vai ei) hänen äänensä muuttuu innostuneeksi. Voin melkeimpä aistia miten ryhti kohenee langan toisessa päässä. Smooltookkikin luistaa jäyhiltä suomalaisilta.
Yleensä kiusaannun niissä tilanteissa. He varmaan kuvittelevat minut oikeaksi kaunottareksi äänen perusteella, mutta se kuvitelma ei vastaa totuutta.
- tunnen myös
Naiselleni,luin illoin,milloin päivin kirjaa, mikä
käteen sattui.
Tiedä ääneni,vai mikä sai aikaan rakastelimme tuntikausia,toisemme uuvuttaen.
Äänen aitous antaa sanalle tunteen.
Luen minä vieläkin,nyt tosin yksinäin ääneti. - Ilo.N
siitä, kun eräs mieshenkilö taas soitti, tarjosi mainostilaa lehdessä. Hän soittaa kerran vuodessa ja joka kerta se ääni saa polvet veteliksi :)
Siinä huomaamatta saatamme jutella niitä näitä pitkänkin tovin, ei malttaisi millään lopettaa, äänensä on kuin huume, lämmin, soinnukas, rauhallinen ja villitsevä yhtaikaa.
En silti ostanut mainostilaa.... - Animus
....Reeves omistaa sellaisen äänen et sukat pyörii jalassa ;)) Ja kun vielä ulkomuoto on mitä on niin siinä paras märkien unien kohde.
- Loistava.polku
Sen kun saisi!!!!
Loistava.polku kirjoitti:
Sen kun saisi!!!!
minun Keanua ny ole noin moni nainen ottamassa? Muistakaa että se on ollu mulle varattu jo kauan sitten..;))
olemaan puhelimitse yhteydessä erääseen kiinteistövälittäjään,niin mä ihan hullun lailla rakastuin sen ääneen..olihan se muutenkin sellanen mukava tyyppi,mut se ääni oli niin pyörryttävä...:)
- Teija
kuuluu: miehet rakastuvat silmillään, naiset korvillaan. Siinä on paljon perää.
- tiedän miehen
jonka ääntä kuunnellessa jalkoväli kostuu.. ;)
- pasi
Silja-linen puhelinvastaajalla on seksikäs ääni..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144