26.01.06

aahoohoo

Se siitä nukkumisesta - lyhyeks jäi mut kerkeehän sitä haudassa sitte maata.
Mikähän helekatin hinku mulla on olla hereillä. Silmä ku raottuu yöllä niin mä singahdan ylös niinku vieteripelle laatikosta.

No, ei isompaa hätää. Rupeen suunnittelemaan sutimisia.

Kahvi oli aika hyvää - pitänee ryystää toinen kupillinen.

27

1475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mennä tässä kohtapuolin nukkuun ko pitää herätä jo 12 aikaan, raittiina meinaan tämänkin vuorokauden viettää vaikka on lapsilisä päivä.

• åpoi

tasapuolisesti ja nimpparia joonatanille
      yks päivä lisää tipatonna

• aahoohoo

Joonatanin päivät, onnea nimimerkille.
        Siinä nimessä on jotaki jyhkeen salaperästä ja mulle tulee siitä nimestä mieleen joku kylän viisas jolta käydään kysymässä neuvoo kiperissä jutuissa. Joonatanilla vois olla harmahtavat pitkät hiukset ja kyömy nenä ja pellavaiset vaatteet. Se tuntee luonnon merkit ja enteet ja mutisee mennessään ku keräilee rohtoja talven varalle.

• Cettuz!
        aahoohoo kirjoitti:

Joonatanin päivät, onnea nimimerkille.
        Siinä nimessä on jotaki jyhkeen salaperästä ja mulle tulee siitä nimestä mieleen joku kylän viisas jolta käydään kysymässä neuvoo kiperissä jutuissa. Joonatanilla vois olla harmahtavat pitkät hiukset ja kyömy nenä ja pellavaiset vaatteet. Se tuntee luonnon merkit ja enteet ja mutisee mennessään ku keräilee rohtoja talven varalle.

jaahas. Mutta minä olen raittiina.

• aahoohoo
        Cettuz! kirjoitti:

jaahas. Mutta minä olen raittiina.

oon raittiina, höh!
        Luuliks et sikana, röh?

• papio

Huomenta! Hyvät oli unet. Nyt espressoa kuulaan ja taas puutöihin verstaalle.

• aahoohoo

se reikäprojekti kesken?

Mä oon talvilomalla parasta-aikaa. Sen loman piti olla vasta helmikuussa mut onnistuin laittautumaan hullunkirjoihin pomonki silmissä. Menin nääs yhtenä yönä puol yheks töihin. Muuta ei tarvinnu - se sano et oiskohan viisainta pitää nyt se sun lomas.

• papio
        aahoohoo kirjoitti:

se reikäprojekti kesken?

Mä oon talvilomalla parasta-aikaa. Sen loman piti olla vasta helmikuussa mut onnistuin laittautumaan hullunkirjoihin pomonki silmissä. Menin nääs yhtenä yönä puol yheks töihin. Muuta ei tarvinnu - se sano et oiskohan viisainta pitää nyt se sun lomas.

Käyn kaveria jeesamassa silloin tällöin. Se reikien poraaaminen on ajan mittaan aika tylsää. Nyt oli sellaista rimojen päihin reikien porailua. Kaksi reikää yhdellä(?) kertaa. Siis stereofoninen pora?

• Maija

Voihan suojatyön tekemistä sanoa myös "kaverin auttamiseksi". Viimeksikin "kaveri" tarvitsi 10.000 reikää? Eikö sinusta enää muuhun ole, olethan vasta 51 v. ja ei-alkoholisti, parhaassa työiässä oleva mies? En ole koskaan huomannutkaan että olisit mennyt töihin!!

• aahoohoo
        papio kirjoitti:

Käyn kaveria jeesamassa silloin tällöin. Se reikien poraaaminen on ajan mittaan aika tylsää. Nyt oli sellaista rimojen päihin reikien porailua. Kaksi reikää yhdellä(?) kertaa. Siis stereofoninen pora?

jo tuohon työselostukseen siinä mitassa et olen pakotettu menemään päikkäreille.

Mullaki on töissä sellanen monitoimi-reijäntekijä. Ekaks se tekee reijän kankaaseen ja samalla tuikkauksella sormenpäähän - äänitehosteet tulee mukaan sillon jos ei oo asiakkaita paikalla.

• aahoohoo
        Maija kirjoitti:

Voihan suojatyön tekemistä sanoa myös "kaverin auttamiseksi". Viimeksikin "kaveri" tarvitsi 10.000 reikää? Eikö sinusta enää muuhun ole, olethan vasta 51 v. ja ei-alkoholisti, parhaassa työiässä oleva mies? En ole koskaan huomannutkaan että olisit mennyt töihin!!

sinua riepoo? Kerro tädille niin yritetään yhessä poistaa sinusta se henkinen kipupiste. Jos se on päässä, niin ongelma on helposti ratkaistavissa:)

• Maija
        aahoohoo kirjoitti:

sinua riepoo? Kerro tädille niin yritetään yhessä poistaa sinusta se henkinen kipupiste. Jos se on päässä, niin ongelma on helposti ratkaistavissa:)

Arja-täti pysyy nyt vaan tästä asiasta erossa, ole kiltti.

• aahoohoo
        Maija kirjoitti:

vielä mun kengännumero ja syntymämerkki niin mä tuun käymään kylässä.

• aahoohoo
        aahoohoo kirjoitti:

jo tuohon työselostukseen siinä mitassa et olen pakotettu menemään päikkäreille.

Mullaki on töissä sellanen monitoimi-reijäntekijä. Ekaks se tekee reijän kankaaseen ja samalla tuikkauksella sormenpäähän - äänitehosteet tulee mukaan sillon jos ei oo asiakkaita paikalla.

millasen painajaispäikkärin näin nii ehän ois menny nukkumaan.
        Kaikki kuitenki on hiivatin uteliaita ja kyseleee nyt , et mitä-mitä-kerro, niin puhelinpainajainen oli taas. Nyt osa puhelinnumeroista oli hieroglyfin näkösiä ja eihän mun puhelimessa semmosia löydy. Tärkee puhelu piti soittaa mut soita nyt ku ei oo kaikkia näppäimiä. Onkohan uudessa nokialaisessakaa.
        Ilo oli herätä.

• aahoohoo
        Maija kirjoitti:

kun kerran kiltiks sanoit. Mut mieti nyt, minusta sais joskus hyvän sanaharkkakaverin:)

• papio
        aahoohoo kirjoitti:

Niin minäkin uuvuin aika nopeasti. Kyllä istumatyö aina tuollaisen paineilmaporan kanssa touhuilun voittaa.

• "Nimmareitani" en aio alkoholilla pilata.Tänään on tipaton päivä.!

Lähdenkin tästä harrastamaan jotain pientä tuonne verstaalleni,siellä vierätikin viimme yönä aamu neljään.!Tänään aion lopettaa aiemmin,vaikka samahan mulle on milloin nukun.!

aahoohoo-lle,enemmänkin vois kyläläiset käydä kyseleen minulta asioita,niin kyläyhteisömme ois varmaakin yhtenäisempi kokonaisuus.!

Hiiskutti taas tulee lunta ja vaimokin menee iltaan töihin,kukahan nyt kolaa meillä pihan??

Hauskaa päivänjatkoa kaikille.!!Nyt menen.

• aahoohoo

sitä koko pihaa tarvii kolata. Jos tekee vaan sellasen pienen kinttupolun - kapean tien, jolta ei voi vahingossakaa livetä.

Lavea tiehän me tunnetaan.

• aahoohoo kirjoitti:

sitä koko pihaa tarvii kolata. Jos tekee vaan sellasen pienen kinttupolun - kapean tien, jolta ei voi vahingossakaa livetä.

Lavea tiehän me tunnetaan.

Vaimosta ku tuntuu että autot täytys saada omalle pihalle,luuliskohan et ku tielle jättäis, niin ohikulkijat uskois niiden olevan naapurein autoja.? Otappa noista naisista selvää.!Varsinkaan noista lappilaisista.

Seku sano mulleki,et saat olla jus niiku hän sanoo.Eikä oo kuulemma hänkään täyellinen,uupuu kuulemma kaikki heikkouet.!

• paranoidi

Tipatta pienenä merkki päivänä. Onnea Joonatan. Kahvia on juotu tänäänkin, tuli myös 7 kk. tipattomuutta tänä päivänä täyteen.

• Se on hienohomma, kun saa 7 kk raittiutta , ei muutako lisää viinattomia päiviä. Tämäkin päivä taitaa mennä ilman Alkon tuotteita.

• paranoidi
        Lema kirjoitti:

Se on hienohomma, kun saa 7 kk raittiutta , ei muutako lisää viinattomia päiviä. Tämäkin päivä taitaa mennä ilman Alkon tuotteita.

Niin se aika kuluu. Tämä päivä on ollut hyvä päivä, tipattomuuden lisäksi.

• Multakin, 7 kuukaudesta T:Mika.

• Mimmuli1

Pistitpä paremmaksi. Ja minä kun luulin herääväni aikaisin, nimittäin puoli kuudelta.
      Selvänä ollaan edelleen.

• Systerillä

piisannut tällekin päivälle. Kuulin äsken niin karmean krapulan kuvauksen, että ei kyllä käy kateeksi - hirvittää.

• A.Lidl.

Raiistellaan.

• Dr. Torvinen.

Singahtaa 02.26 yöllä pystyyn ja kahvia juomaan. Hmm.. Ymmärtäisihän tuon, jos olisi vuorotyössä, mutta tietääkseni Arja Helena on töissä ompelimossa, vai oliko se räätälissä, joten ei kai niissä ammateissa toimita öisin? Arvelen, että Arja Helenalla on kohtuutonta hermojännitystä, joka ilmenee myös kireytenä, ja ajoin agressiivisuutena hänen kirjoituksissaan.
      Tuon kaltainen olotila on itseään ruokkiva sressikierre, jonka ennuste on huono ilman apua.
      Suosittelenkin Arja Helenalle kääntymistä lääkärin puoleen. Nykyisin on hyviä täsmä-mielialalääkkeitä, jotka osaltaan auttavat alkoholistia hänen elinikäisessä kamppailussaan riippuvuuttaan vastaan. Paras hoitotulos saavutetaan psykoterapialla, jota myös uskon Arja Helenan tarvitsevan ajoittaisten agressiopurkausten hillitsemiseen.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe