Miksi Kaisa Varista ei valittu olympiajoukkueeseen.
Ainakin kolme heikoimmilla näytöillä olevaa naishiihtäjää ohitti hänet.
Viestimitali meni sen siliän tien.
Miksi ihmeessä?
Kaisa Varis
4
344
Vastaukset
- luettua....
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaisa_Varis
Oli nytkin voittaneessa viestijoukkueessa, mutta jotakin tuli taas...notta silleen :)- fgt
Kyllä silti Variksen paikka olisi ollut kisoissa, eikai kolmen vuoden takaisia rikkomuksia kannata enää muistella. Kaisa on rangaistukensa kärsinyt ja tämän jälkeen antanut näytöt kisoihin, mikä olisi oikeuttanut kylllä paikkaan.
Ilmeisen selvästi Kaisa kärsii nyt historian perusteella rangaistusta, samaa kuin Jari Isometsä.
Uskon että Kaisa Varis olisi ollut arvokas hiihtäjä viestiin, mutta minkäs teet kun Olympiakomitea haluaa pullistella menestyksen menettämisen uhallakin.
Tosin eihän se ole hienoa että Kaisalla kasvaa viikset, mutta osaahan tyttö hiihtää. Kyllä Hiihtoliitto on oikeassa siinä että Varis pitää saada viestiin vaika viikset huurtuisi pakkasessa.- Hepeli
...eipä puhunut 2003 vuoden kisoissa totta ja miten sitten olisi selitetty, jos Kaisa olisi jäänyt dopingtesteissä kiinni Torinossa 2006...hiihdon maine ja kiinnostus olisi kokonaan menneet!...itse en enää vuoden 2001 jälkeen ole hiihtoa juurikaan seurailut...mielestäni doping-urheilua(tai ainakin sellainen mielikuva)...hiihtäjät kovia selittelemään ikävä kuunnella sitten niitten marinoitakin huonosti menneiden suoritusten jälkeen...
Kaisa Variksesta vielä...saattoi olla yhteydessä K-P.Kyröön(ex tyttöystävä)...ja Kyröhän oli mitä epäluotettavin urheilupomo, ainakin mitä tulee dopingiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164